Sivilcelere %100 Son

senz

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Şubat 2012
52
0
Merhaba arkadaşlar.Benim Yüzümde 100den fazla sivilce var.Özellikle yüzümde.Kil Maskesi kullandım .Yararını Gördüm ama yine çıkmaya başladı ve arttı.Geçen Gün doktora gittim.XXXXXXXXX Diye Bir Krem Verdi.Kullandım.1 Hafta sonra sivilcelerim azaldı.Kullanmanızı Şiddetle Tavsiye Ederim.Bi de Bir Sorum olucak.Bıyıklarımı Alınca küçük küçük sivilceler çıkıyo.Sizde de oluyomu.Geçmesi İçin Ne Kullanıyosunuz??
 

Dr_serk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Şubat 2012
3
0
sevgili arkadaşım bilgi sahibi olmadığın konularda lütfen bilgi verme... Sadece kil maskesi ile sivilcelere son vermek tıbben mümkün olan bişey değil. Kulladığın ilaç ise tüm cilt tipleri için uygun bir ilaç değil . Lütfen cilt tipinize uygun olan kremleri ve maskeleri uygulayın.
 

mervemervemerve

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Aralık 2011
4.232
95
Merhaba arkadaşlar.Benim Yüzümde 100den fazla sivilce var.Özellikle yüzümde.Kil Maskesi kullandım .Yararını Gördüm ama yine çıkmaya başladı ve arttı.Geçen Gün doktora gittim.Azelderm Diye Bir Krem Verdi.Kullandım.1 Hafta sonra sivilcelerim azaldı.Kullanmanızı Şiddetle Tavsiye Ederim.Bi de Bir Sorum olucak.Bıyıklarımı Alınca küçük küçük sivilceler çıkıyo.Sizde de oluyomu.Geçmesi İçin Ne Kullanıyosunuz??

bıyıklarını ıplıkle aıyosan ondanadır alısana kadar cıkıyo sona genıyo ya da bı ıpı bı ke daha kullndıgın ıcındır temız bı yerde tutu ıpını ya da cımbız ve agdada yapabılıyo ama cımbızla sakın alma a,en ıyısı agda hem ız de kalmıyo sıyah sıyah
 

iremsusanli

=)
Kayıtlı Üye
1 Şubat 2011
343
1
sevgili arkadaşım bilgi sahibi olmadığın konularda lütfen bilgi verme... Sadece kil maskesi ile sivilcelere son vermek tıbben mümkün olan bişey değil. Kulladığın ilaç ise tüm cilt tipleri için uygun bir ilaç değil . Lütfen cilt tipinize uygun olan kremleri ve maskeleri uygulayın.

Sadece tavsiye etmiş, demek ki onda işe yaramış "bilgi sahibi olmadığın konularda bilgi verme" demen saçma geldi bana.
 

Risus

papatya böceği
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2010
1.299
25
konu başlığını okuyunca bi an çok heycanlanmıştım :26:
 

senz

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Şubat 2012
52
0
Eğer Hoşuna Gitmediyse Bakma Seni Zorla Tutan Yok Lazım Olur Diye Yazdım...
 

tatli_cadi_merve

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Kasım 2011
16
0
Merhaba arkadaşlar.Benim Yüzümde 100den fazla sivilce var.Özellikle yüzümde.Kil Maskesi kullandım .Yararını Gördüm ama yine çıkmaya başladı ve arttı.Geçen Gün doktora gittim.XXXXXXXXX Diye Bir Krem Verdi.Kullandım.1 Hafta sonra sivilcelerim azaldı.Kullanmanızı Şiddetle Tavsiye Ederim.Bi de Bir Sorum olucak.Bıyıklarımı Alınca küçük küçük sivilceler çıkıyo.Sizde de oluyomu.Geçmesi İçin Ne Kullanıyosunuz??

Evde kendim iple aldığımda sivilcelenme oluyor ama kuaför alınca olmuyor

sevgili arkadaşım bilgi sahibi olmadığın konularda lütfen bilgi verme... Sadece kil maskesi ile sivilcelere son vermek tıbben mümkün olan bişey değil. Kulladığın ilaç ise tüm cilt tipleri için uygun bir ilaç değil . Lütfen cilt tipinize uygun olan kremleri ve maskeleri uygulayın.
Arkadaşımız kil maskesinden sonra tekrar sivilce çıktığını belirtmiş zaten. Ayrıca ilacı doktor vermiş kendisine, cilt tipine uygun olmadığına nasıl karar verdiniz bu mesajla?
 

senz

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Şubat 2012
52
0
Tabikide gönderirim.göstermiyo yoksa yazıcaktım
 

senz

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Şubat 2012
52
0
İlacın Adı azelderm.a z e l d e r m