- Katılım
- 26 Temmuz 2011
- Mesajlar
- 3.726
- Emoji Skoru
- 2.363
- Puanlar
- 333
Iftiradir yahu neyine inandin bunun
Cnm ben inanmadimki sadece endiselendim akrabam icin ve basimada ilk kez boyle bisi gelmesi beni tedirgin etti o yuzden konu actim ki inanmiyorum .. bastan sacma geldi zaten sadece o geri zekali sahizla konusmalarimiz oldu