soğan kürü uygulayıp hamile kalmak?

dirennur45

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
4 Nisan 2016
96
14
32
Arkadaşlar soğan kürü uygulayıp hamile kalan var mı ?? ben 11 aylık evlıyım ve hiç korunmadık ama cok özel bi çabamız da olmadı fakat cok cocuk istiyorum. bu soğan kürünü okudum faydasını gören de var görmeyen de .....

ben doktor kontrolunden geçtım hormonlarım da falan bı sıkıntı yok sadece bı doktor polikistik over oldugumu söyledi ama bu ay profesöre gittim asla pco değilsin sadece kilo ver şansın artacak ama jinekolojik olarak bi engelı yok dedi :)

şimdi bu soğan kürü adetin 7. günü mü başlanıyor yok sa adet bittikten sonra ki 7.günde başlanıyor?? 15 gün içiyoruz sanırım
yardımcı olursanız ve bu konuda deneyımlerı olan varsa nolur bızı aydınlatsın :)
 

meltemje

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
25 Haziran 2009
606
375
37
Kiloyla da alakası yok, öyle olsa ben hamile kalamazdım. Soğan kürüyle ilgili konu var epey de tartışıldı bence o konuya bak daha bir kaç günlük bir konu.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1501 gün geçti.

mavikara

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
30 Haziran 2015
4.352
3.993
100 kiloyum ve hamileyim kiloyla alakası yok. Kiloyu oynatmakla alakası var 17 kilodan snra hamile kaldım. Adetin 7. Gunü başlıcan sığan kürüne
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 16-10-2021

Hamileliğimin 14. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 188 gün kaldı.

Bebeğinizin eli daha işlevsel hale geliyor. Bebeğiniz baş parmağını hareket ettirmeye başladı. Önümüzdeki 3 gün içinde kız bebeklerin dış cinsiyet yapısı erkek bebeklere nazaran daha açıkça ayırt ediliyor. Bebeğinizin baş ve popo arası mesafe yaklaşık 7-9 cm oldu. Ağırlığı ise 35 gram civarında.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 45 gr. - Yaklaşık boyu : 74 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Mor_cicek

Allah yâr, gerisi yalancı bahar.
Kayıtlı Üye
8 Ocak 2016
4.315
4.527
Ben 83 kiloyum kilo ver derler, ama dün gittiğim bi düğünde 150 kiloluk bi kadının bebeğinin olduğunu gördüm. Hamile kalmadan önce de böyleydim dedi. Kilo filan hikaye, ben inanmıyorum artık fazla kilonun gebeliği engellediğine.
 

hasletim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Temmuz 2016
501
323
7.günü başlanıyor yazmissin mavikara peki nasıl yapılıyor günün hangi saatinde içiliyor ve ne kadar zaman boyunca
 

pnrcng

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Mayıs 2016
1.244
474
40
7.günü başlanıyor yazmissin mavikara peki nasıl yapılıyor günün hangi saatinde içiliyor ve ne kadar zaman boyunca
canım ben soğan kürü denedim ama 7. gün falan başlamadım. annem söylediği günün sabahına başlamıştım ben. yani adetimi falan beklemedim. hatta bu sürede adetim oldu yine de devam ettim. bir soğanı kabuğuyla beraber dörde bölüp 1,5 su bardağı su koyarak kaynatıyorsun. bunu aç karnına içiyosun canım. içtikten ancak 20 dakika sonra kahvaltı yapabiliyorsun. birde kahverengi kabuklu soğan olacak. mor ya da beyaz değil. bunu 15 gün boyunca hergün yaptım ben.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1544 gün geçti.

dirennur45

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
4 Nisan 2016
96
14
32
Ben 83 kiloyum kilo ver derler, ama dün gittiğim bi düğünde 150 kiloluk bi kadının bebeğinin olduğunu gördüm. Hamile kalmadan önce de böyleydim dedi. Kilo filan hikaye, ben inanmıyorum artık fazla kilonun gebeliği engellediğine.
valla bilmiyorum hangı doktora gitsem sankı agızbirliği yapmışlar hepsi kılo vermeden zor dedı
 

mavikara

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
30 Haziran 2015
4.352
3.993

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 16-10-2021

Hamileliğimin 14. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 188 gün kaldı.

Bebeğinizin eli daha işlevsel hale geliyor. Bebeğiniz baş parmağını hareket ettirmeye başladı. Önümüzdeki 3 gün içinde kız bebeklerin dış cinsiyet yapısı erkek bebeklere nazaran daha açıkça ayırt ediliyor. Bebeğinizin baş ve popo arası mesafe yaklaşık 7-9 cm oldu. Ağırlığı ise 35 gram civarında.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 45 gr. - Yaklaşık boyu : 74 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Faridaaa

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2015
87
32
25
Arkadaşlar soğan kürü uygulayıp hamile kalan var mı ?? ben 11 aylık evlıyım ve hiç korunmadık ama cok özel bi çabamız da olmadı fakat cok cocuk istiyorum. bu soğan kürünü okudum faydasını gören de var görmeyen de .....

ben doktor kontrolunden geçtım hormonlarım da falan bı sıkıntı yok sadece bı doktor polikistik over oldugumu söyledi ama bu ay profesöre gittim asla pco değilsin sadece kilo ver şansın artacak ama jinekolojik olarak bi engelı yok dedi :)

şimdi bu soğan kürü adetin 7. günü mü başlanıyor yok sa adet bittikten sonra ki 7.günde başlanıyor?? 15 gün içiyoruz sanırım
yardımcı olursanız ve bu konuda deneyımlerı olan varsa nolur bızı aydınlatsın :)
Ben yeni evliyim 5 aydir ama ilk gunden bebek istoyorduk 3 ay hic korunmadik ama yinede gebe kalamiyordum.4 cu ay adetimin bitmesinden itibaren 1 gunden 1 ilişi yaşadık şimdi 1 aylık hamileyim... Bence dene kısmet olursa olur inşAllah
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1479 gün geçti.

dirennur45

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
4 Nisan 2016
96
14
32
Ben yeni evliyim 5 aydir ama ilk gunden bebek istoyorduk 3 ay hic korunmadik ama yinede gebe kalamiyordum.4 cu ay adetimin bitmesinden itibaren 1 gunden 1 ilişi yaşadık şimdi 1 aylık hamileyim... Bence dene kısmet olursa olur inşAllah
Sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inş soğan kürünü de yaptın mı