Çok ilginç biriymiş hakkaten. o gizli çağrılar da hiç normal gelmedi. bence bi süre kafanı dinle çünkü çok iyi biriyle bile tanışsan onunla kıyaslama yaparsın ister istemez.çok haklısın çok garipsemiştim bende..mesela araba alacak babası arabayı satacakmış babama diyicem ki o arabayı bana sat bakalım nasıl hissedecek ? yani bunu diyeceğine baba benim biraz borca ihtiyacım var diyeyeblrsin diyordum..hep bir entrika...hep bir kafada kurmaca
haklısın :)Sank olmussunuz de tabuta koyacak insan yok gibi davraniyorsunuz. Cokta tinn yani. Siz onu öyle gormek istiyorsunuz. Surunmek istiyorsunuz. Aci cekmek istiyorsunuz. Bittiyse de bitmistir. 25 yasinda gencecik kadinsiniz.
çok yoruldum dedim ya insanlar artık sorunu bende arıyor bu kaçıncı aldanışım herkese rezil oldum sanki bir sürü şey kafamdaHakliyim tabii:)
Tecrube konusuyor
Valla yorul yada yorulma. Hayat geciyor. Bi insana takamicak kadarda cok guzelçok yoruldum dedim ya insanlar artık sorunu bende arıyor bu kaçıncı aldanışım herkese rezil oldum sanki bir sürü şey kafamda
bu kafaya nasıl ulaştınızValla yorul yada yorulma. Hayat geciyor. Bi insana takamicak kadarda cok guzel
bana da anlatsanaBi danisan var. Ona gittim
Kisiye ozell amaabana da anlatsana
Kisiye ozell amaa
Valla bende sen gibiydimmyaşadığım yer küçücük en son psikolog arkdşmn nişanlısıydı kendisi gidiyodu başka psikologa psikiyatri ise ilaç verip yollayacak böyleee derdimi size döküyorm o bile bir şey bana