- Katılım
- 12 Nisan 2026
- Mesajlar
- 8
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 32
- Konu Sahibi Biscolatastix
- #1
Kızlar merhaba. 10 yaşında bir çocuğum var. Doğumdan sonra aylık iğne denedim, 1 ay boyunca kanamam hiç kesilmedi kan kaybından ölecektim nerdeyse, o yüzden bi daha yaptırmadım. Doğum kontrol hapı kullandım bir yıl boyunca 3 marka denedim üçünde de aşırı sinirli biri oldum ve cinsel isteksizlikle birlikte vajinal kuruluk yaşadım. Öyle ki eşimin bana dokunmasına bile tahammülüm yoktu. Bıraktım hapı. Sonrasında nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde hamile kaldım, sonrasında kanımda çok fazla enfeksiyon çıktı düşük yaptım. Doktor vücudumun gebeliği kabullenmediğini bu yüzden enfeksiyon ürettiğini söyledi. En az beş yıl gebe kalma dedi. Bunun üstüne bakır spiral taktırdım, o kadar çok ağrım-sancım- kanamam oldu ki size anlatamam. 10 gün dayanabildim sonrasında doktora gittim doktor spiralin kaydığını, olması gereken yerde olmadığını söyledi ve çıkardı spirali. İki ihtimal verdi ya takan kişi yerine tam takamamış ya da vücudun kabullenmeyip atmak istemiş dedi. Şu an 5 yıl geçti korkunç spiral deneyimimin üstünden. Prezervatif kullanıyoruz uzun zamandır ama son zamanlarda prezervatifin kemer kısmı doğumdan kalan dikiş yerimi aşırı derecede tahriş etmeye başladı. Çok acıyor bıçak kesiği gibi o kadar canım yanıyor ki anlatamam. Şimdi bu kez de acıdan bana dokunulmasına tahammülüm kalmadı. Arada birkaç ay yine Yazz isimli hapı denedim yine vajinal kuruluk yaptı. Yasmin denedim çok kanama yapıyor ve aşırı sinir yaptı bende. Karman çorman oldum iyice, velhasıl kelam ben yine bir çare arayışından spirale taktım kafayı. Hastaneye gittim görüştüm, herşeyi anlattım ama bakır spirale bir şans verelim dedi aile planlama bölümündeki hanımefendi. Olmazsa çıkarır hormonlu deneriz diyor ama benim bir buhranlı döneme daha mecalim yok. Regl dönemlerim çok sancılı geçiyor ama fazla kanamam olmuyor. Spirale taktım kafayı yarın reglimin 4. Günü, taktırmak için gideceğim hastaneye ama bakır spiral mi hormonlu mu taktırmalı ? Hormonlu vajinal kuruluk yapar mı ? Bakır spiral çok fazla kanama yapıyor mu ? Yakın zamanda taktıranlar kullananlar varsa bana yardımcı olabilir mi sizce ne yapayım ? Bu arada deri altı implantı araştırdım ama o da düzensiz regl, sivilcelenme, kuruluk va yapıyormuş galiba. Birkaç kişi ben taktırdım geri çıkarttırdım dayanamadım dedi
napıcaz biz ya kadın olmak ne zor
Son düzenleme: