Suleyman Eserdag VVS ameliyati olanlar

vvshasta

Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2019
10
1
32
Merhabalar herkese, VVS ameliyati olmaya karar verdim. Suleyman Eserdag'a klinikte VVS ameliyati olan arkadaslar var mi aramizda, karar asamasindayim bilgilerinize ihtiyacim var? Bu ameliyatla alakali baska doktorlar en son secenek olarak bakip, ameliyat sonrasi oneminden bahsederken Suleyman Eserdag kolay bir sekilde klinikte yapilacagini ve cok surmeden de toparlanabilecegimi soyluyor. Arada cok tezat gorusler oldugundan hastalarindan bilgi almak istiyorum. Tesekkurler cevaplariniz icin.
 

Elizz46

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2019
2
1
35
Ben 10 gün önce biranda karar verip ameliyat oldum ama tahmin ettiğimden daha çok agrim oluyor yürürken. Olan var mi fayda görebilecek miyim bende çok merak ediyorum? Bilgi verebilecek olan var mi
 

Zumrut u Anka

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
7 Ağustos 2019
11
1
37
kızlar kesınlıkle korkmayın ve kendınızı SULEYMAN ESERDAG A teslım edın,bende 16 temmuzda vajınoplastı,labıoplastı,hudoplastı,perıneplostı operasyonu oldum ve su anda hıc bır sorunum yok:)) zaten bu konuda yenı bır sayfa acıp tecrubelerımı paylasıcam fakat yorum yapmadanda duramadım :)) bu ısın duayenı kendısı.benım gıbı korkarak yıllarınızı bosuna gecırmıs olmayın :)
 

vvshasta

Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2019
10
1
32
kızlar kesınlıkle korkmayın ve kendınızı SULEYMAN ESERDAG A teslım edın,bende 16 temmuzda vajınoplastı,labıoplastı,hudoplastı,perıneplostı operasyonu oldum ve su anda hıc bır sorunum yok:)) zaten bu konuda yenı bır sayfa acıp tecrubelerımı paylasıcam fakat yorum yapmadanda duramadım :)) bu ısın duayenı kendısı.benım gıbı korkarak yıllarınızı bosuna gecırmıs olmayın :)
Ne güzel bir haber çok geçmiş olsun. Süleyman hocanın bu konularda iyi olduğu bir gerçek. Maalesef Vulvar vestibulitis ameliyatı her zaman işe yarayan bir sistem olmadığından olanların görüşlerini almak çok önemli. Umarım ben de siz gibi düşünürüm sonrasında.
 

meltmcan

Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2019
4
0
31
Merhaba ben 11 eylulde Suleyman Eserdaga VVS ameliyati oldum. Ameliyati aksam uzeri olmama ragmen ertesi gun mesaiye devam ettim. Sadece bir hafta pantolon yerine elbise gibi daha rahat seyler tercih ettim. Ilk bi kac gun otururken klkarken agrilarim oldu ama agri kesiciyle ve buz kompresleriyle rahatladim. Ameliyat olacaksaniz kesinlikle kendinze gelir gelmez agri kesicinizi almayi unutmayin derim ben anestezinin etkisi gecince caniniz daha az acir ben bu hataya dustum, geciktim almakta. 5 hfta sonra muayene oldum ve tamamen iyilestigimi soyledi. Gerckten muayene de cok rahat gecti, onceden bayagi zorlanirdim. Bazi aparatlar ve kremlerle egzersiz onerdiler. Su anda cinsel birlesme oncesinde o egzersizleri yapiyoruz ve acim yok denecek kdar az. Bu arada ne kdar iyilessemde acinin tamamen yok olmasinin 2,5-3 ayi bulcagini soyledi Suleyman Hocam. Ben cok memnunum. Siz de ertelemeyin, merak ettiginuz seyler varsa dilediginuz zaman sorabilirsiniz
 

alsem

Diva
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
12 Aralık 2019
14.671
44.722
Selamlar ben de olacagim onumuzdeki ay, umarim fayda goruruz. Size ozelden yaziyorum.
Merhaba ben 11 eylulde Suleyman Eserdaga VVS ameliyati oldum. Ameliyati aksam uzeri olmama ragmen ertesi gun mesaiye devam ettim. Sadece bir hafta pantolon yerine elbise gibi daha rahat seyler tercih ettim. Ilk bi kac gun otururken klkarken agrilarim oldu ama agri kesiciyle ve buz kompresleriyle rahatladim. Ameliyat olacaksaniz kesinlikle kendinze gelir gelmez agri kesicinizi almayi unutmayin derim ben anestezinin etkisi gecince caniniz daha az acir ben bu hataya dustum, geciktim almakta. 5 hfta sonra muayene oldum ve tamamen iyilestigimi soyledi. Gerckten muayene de cok rahat gecti, onceden bayagi zorlanirdim. Bazi aparatlar ve kremlerle egzersiz onerdiler. Su anda cinsel birlesme oncesinde o egzersizleri yapiyoruz ve acim yok denecek kdar az. Bu arada ne kdar iyilessemde acinin tamamen yok olmasinin 2,5-3 ayi bulcagini soyledi Suleyman Hocam. Ben cok memnunum. Siz de ertelemeyin, merak ettiginuz seyler varsa dilediginuz zaman sorabilirsiniz
Kızlar merhaba. Benim de vulva girişinde çatlaklarım oluyor. 3 sene olacak evleneli, her ay aynı problemi yaşıyorum... özel, devlet gitmediğim hastane kalmadı. akşam saydım da ilaçlı ya da tamamen doğal 14 farklı krem kullanmışım bugüne dek ve bir sürü de ilaç tabii. en son gittiğim doktor HYPERİNOL diye bitkisel bir krem verdi. 3 haftaya yakın kullandım. çatlak oluşumu 1 kez oldu ondan sonra ama geçmiyor yani, sürekli tekrarlıyor. yarın kontrole gideceğim. geçmezse ameliyatı var demişti doktorum. internetten araştırınca vvs olduğunu düşündüm. ameliyat olanların yorumlarını okudum. sizde de merak ettiğim şey sonucunuz nedir? iyileşme süreciniz nasıl oldu, iyileştikten sonra ilk cinsel birlikteliğinizde acı ya da çatlama oldu mu, ameliyat maliyeti ne kadar tuttu? ben ameliyat sonrası daha da kötüleşirse diye çok korkuyorum. acılar artarsa, eşimle birlikte olamazsam bir daha çünkü insanın evliliği de biter diye düşünüyorum. lütfen bana yardımcı olur musunuz?
 

vvshasta

Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2019
10
1
32
Kızlar merhaba. Benim de vulva girişinde çatlaklarım oluyor. 3 sene olacak evleneli, her ay aynı problemi yaşıyorum... özel, devlet gitmediğim hastane kalmadı. akşam saydım da ilaçlı ya da tamamen doğal 14 farklı krem kullanmışım bugüne dek ve bir sürü de ilaç tabii. en son gittiğim doktor HYPERİNOL diye bitkisel bir krem verdi. 3 haftaya yakın kullandım. çatlak oluşumu 1 kez oldu ondan sonra ama geçmiyor yani, sürekli tekrarlıyor. yarın kontrole gideceğim. geçmezse ameliyatı var demişti doktorum. internetten araştırınca vvs olduğunu düşündüm. ameliyat olanların yorumlarını okudum. sizde de merak ettiğim şey sonucunuz nedir? iyileşme süreciniz nasıl oldu, iyileştikten sonra ilk cinsel birlikteliğinizde acı ya da çatlama oldu mu, ameliyat maliyeti ne kadar tuttu? ben ameliyat sonrası daha da kötüleşirse diye çok korkuyorum. acılar artarsa, eşimle birlikte olamazsam bir daha çünkü insanın evliliği de biter diye düşünüyorum. lütfen bana yardımcı olur musunuz?
Sizde lichen sclerosus var muhtemelen ben de hep öyle olurdu. Süleyman ve burcu hoca sağolsun ilaçsız tedaviyle ustesinden geliyorlar. Hatta sana kremleri hemen biraktirirlar. Mutlaka görünmeni tavsiye ederim. Eminim cozum bulacaklardir.
 

alsem

Diva
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
12 Aralık 2019
14.671
44.722
Sizde lichen sclerosus var muhtemelen ben de hep öyle olurdu. Süleyman ve burcu hoca sağolsun ilaçsız tedaviyle ustesinden geliyorlar. Hatta sana kremleri hemen biraktirirlar. Mutlaka görünmeni tavsiye ederim. Eminim cozum bulacaklardir.
Söylediğiniz şeyi ilk defa duydum, netten baktım nedir diye ama vajinada beyaz plaklar, lezyonlar filan oluşur diyor. Benim öyle bir problemim yok. Sadece vulva girişinde tek bir çatlak var bir de aynı yerin solunda hafif acı. Bugün muayene oldum tekrardan, ameliyata gerek görmedi doktorum. Cinsel terapi önerdi ve motiflor diye bir fitil verdi. Hyperinol krem de kullanıyorum aynı zamanda. Çok etkili bir kremmiş, ciddi yanıkların açık yaralarını bile tedavi ediyormuş. Teşekkürler yorumunuz için.
 

vvshasta

Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2019
10
1
32
Evet internette öyle yazıyor ama bende plak veya lezyon yok ama lichenim var. Teshis konmadan once bende duymamistim. Bende perine bölgesinde her ilişki sonrası yarik olurdu çünkü bu hastalık deriyi inceltip basit bir şekilde tahriş olur hale getiriyor. Bir deneyin doktorun verdiklerini kalıcı bir çözüm olmazsa Süleyman hocaya görünün mutlaka.
 

Lusii

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
28 Ekim 2019
199
60
33
Merhaba ben 11 eylulde Suleyman Eserdaga VVS ameliyati oldum. Ameliyati aksam uzeri olmama ragmen ertesi gun mesaiye devam ettim. Sadece bir hafta pantolon yerine elbise gibi daha rahat seyler tercih ettim. Ilk bi kac gun otururken klkarken agrilarim oldu ama agri kesiciyle ve buz kompresleriyle rahatladim. Ameliyat olacaksaniz kesinlikle kendinze gelir gelmez agri kesicinizi almayi unutmayin derim ben anestezinin etkisi gecince caniniz daha az acir ben bu hataya dustum, geciktim almakta. 5 hfta sonra muayene oldum ve tamamen iyilestigimi soyledi. Gerckten muayene de cok rahat gecti, onceden bayagi zorlanirdim. Bazi aparatlar ve kremlerle egzersiz onerdiler. Su anda cinsel birlesme oncesinde o egzersizleri yapiyoruz ve acim yok denecek kdar az. Bu arada ne kdar iyilessemde acinin tamamen yok olmasinin 2,5-3 ayi bulcagini soyledi Suleyman Hocam. Ben cok memnunum. Siz de ertelemeyin, merak ettiginuz seyler varsa dilediginuz zaman sorabilirsiniz
Merhabalar ağrınız vajina girişinde miydi sadece yoksa tüm genital bölgede mi
 

berl00p

Üye
Kayıtlı Üye
6 Ekim 2019
99
10
30
Söylediğiniz şeyi ilk defa duydum, netten baktım nedir diye ama vajinada beyaz plaklar, lezyonlar filan oluşur diyor. Benim öyle bir problemim yok. Sadece vulva girişinde tek bir çatlak var bir de aynı yerin solunda hafif acı. Bugün muayene oldum tekrardan, ameliyata gerek görmedi doktorum. Cinsel terapi önerdi ve motiflor diye bir fitil verdi. Hyperinol krem de kullanıyorum aynı zamanda. Çok etkili bir kremmiş, ciddi yanıkların açık yaralarını bile tedavi ediyormuş. Teşekkürler yorumunuz için.
sikayetleriniz neydi tam olarak bende iliski esnasinda kuruluk olunca acima oluyo daha sonra o giris bolgesine dokundugum zaman igne batar gibi batiyo genelde de hafif yirtik catlak gibi bisey oluyo iliski sonrasi genelde ilk idrarimda oraya dgince acayip bir sizlama meydana geliyo daha sonra kendiliginden geciyo ve vajinamda kasintim olusuyo
 

alsem

Diva
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
12 Aralık 2019
14.671
44.722
Evet internette öyle yazıyor ama bende plak veya lezyon yok ama lichenim var. Teshis konmadan once bende duymamistim. Bende perine bölgesinde her ilişki sonrası yarik olurdu çünkü bu hastalık deriyi inceltip basit bir şekilde tahriş olur hale getiriyor. Bir deneyin doktorun verdiklerini kalıcı bir çözüm olmazsa Süleyman hocaya görünün mutlaka.
Merhaba, ben bu yazdığınızı nasıl olduysa gözden kaçırmışım. Bu hafta Profesöre çıktım. vulvodini teşhisi koydu bana ama evdeki kremleri kullanmaya devam et dedi, başka bir çözüm bulamadı. Cildiyeye gittim, eskiden yazabiliyorduk ama artık yetkimiz kalmadı, sinirsel bir şey olduğu için nöroloji bölümü de yazıyor, bir gözük onlara da dedi. Kaç tane nöroloji doktorunu aradıysam haberleri yok böyle bir şeyden. Sizin tedaviniz nasıl oldu? Cerrahi mi, krem mi, ilaç mi vs.?
 

alsem

Diva
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
12 Aralık 2019
14.671
44.722
sikayetleriniz neydi tam olarak bende iliski esnasinda kuruluk olunca acima oluyo daha sonra o giris bolgesine dokundugum zaman igne batar gibi batiyo genelde de hafif yirtik catlak gibi bisey oluyo iliski sonrasi genelde ilk idrarimda oraya dgince acayip bir sizlama meydana geliyo daha sonra kendiliginden geciyo ve vajinamda kasintim olusuyo
Senin şikayetlerine benzer şeyler canım. Kuruluk yok ama bende
 

Vvs

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
25 Mart 2020
2
0
26
Ben 10 gün önce biranda karar verip ameliyat oldum ama tahmin ettiğimden daha çok agrim oluyor yürürken. Olan var mi fayda görebilecek miyim bende çok merak ediyorum? Bilgi verebilecek olan var mi
Düzelme varmı acaba ben 1 hafta oldu olalı ama kaşınma batma var düzeldinizmi