Siz hangi fikih ilmine,hangi mezhebin yarattigi bilgiye guvenerek fetva veriyorsunuz acaba? Hepiniz uygulamanin guzelligi ve iyi niyetliligi dışında din tüccarı kedilmis,bu oyle olmaz,yok bu boyle olur diyorsunuz?
Hanimefendi okuduğunuz fikih kitabi Kur'an'nin Nisa 23. Ayetini destekliyor mu? Kur'an'da memeden emilince ya da sagma sutle mi olur diye bir bilgi var mi? Bu bilgiyi isnat edebilir misiniz kutsal kitabimiza?
Ayrica bizim ogrendigimiz fıkıh Kur'an ile paralel gitmelidir.Gerisi kisi yorumudur..Siz bir cok kisi bu konuda yok memeden emmeli ya da dagma sutle olur diye bile ihtilafa aralarinda duserken hangi fikihtan bahsediyorsunuz?
Üstelik mezheplerde bile durum farklidir..Lutfen okuyun..Ama once Kur'ana dayanin...Bu kişilerin sagma ya da memeden direkt emmesi ile ilgili ,hatta damlası ve yasi ile ilgili bile kavgalar mevcutken bir de bu kişiler birbirlerini bulacak ve genetik kardes gibi haram kilinacaklar oyle mi?
Birbirlerini bulacaklar,soyle olacak demek bile gaybi taslamaktir...siz birbirlerini bulacaklarini nereden biliyorsunuz da felaket tellaligi yapiyor,dalga geciyorsunuz...
Yapmayin,,anne sutu bile bugun tedavide cigir acarken,boyle guzel bir uygulamayi boyle degerlendirmek iyi niyetten uzak durmaktir..
Siz yanınızdaki aci doyurun,namazinizi kilin,annenize babaniza saygili davranin,yolda kalmisa yardim edin,hayirlarda barislarda kosun...Allah'in kelamina ve verecegi karara karismayin...O'nu tenzih edin bilmediklerinizden..
Zaten ihtilafa düştüğümüz konularda ahirette Allah ve resulu karar verecektir.Bu da kutsal kitabimizin bilgisidir....
Saygilarimla. ..,