• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tarih öğretmenimden hoşlanıyorum

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

mericderlerbana

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Ağustos 2025
Mesajlar
142
Emoji Skoru
7
Puanlar
13
Yaş
21
Merhaba ablalarım bu konuyu açmak için hesap açtım normalde burada konuları okuyordum sadece o kadar. Ben 21 yaşındayım dershaneye gidiyorum. Dershanede ki tarih öğretmenimden hoşlanıyorum. Yalan olmasın tam olarak yaşını bilmiyorum sadece 33 yaşında olduğunu duydum ama emin değilim sadece kulak misafiri oldum. 6 ay oldu neden ondan hala hoşlanıyorum bilmiyorum unutmaya çalışıyorum unutamıyorum. Bu arada aramızda düşündüğünüz gibi bir iletişim yoktu ama bayramdan sonra daha samimi konuşmaya başladık. Ben içine kapanık birisiyim ondan dolayı onunla çok konuşmazdım derste birde konuşmama nedenim ondan hoşlandığımı anlamasın diye. Tarih dersi çok ilgimi çekmiyor diye derste sıraya kafamı koyup gözlerimi kapatıyorum uyumuyorum aslında daha sonra neden bilmiyorum içime bir his doğuyor kafamı kaldırıp ona baktığımda o da hemen kafasını çeviriyor. 4-5 kez derste kafam sıradayken gizli gizli bakarken yakaladım biraz garipsedim bu durumu diğer sınıf arkadaşlarıma böyle bakıyor mu acaba diye merak edip birkaç hafta gözlemledim onlara normal öğrenci-öğretmen arasında nasıl bir ilişki olursa öyle bakıyor gibi geldi. Birkaç gün önce de yine derste uyuyordum bana seslenip "Kübra sen benim dersime uyumaya mı geliyorsun" diyerekten bana kızdı ve o gün bana bağırdığı için mi bilmiyorum suratıma hiç bakmadı daha sonra da bahçede ben sigara içerken telefonla oynuyordum içime yine his doğunca kafamı kaldırıp bakınca bana baktığını fark ettim ben bakınca yine kafasını çevirdi ama ben onun orada olduğunun farkında değildim açıkçası. Yani normal mi bilmiyorum derslerde gizli gizli bakarken yakalıyorum ki bir gün derste konuyu anlatırken bana baktı ama ilk kez bu kadar süre bakıştık diyebilirim şaka yapmıyorum 10 saniye boyunca gözlerime baktı bakışlarını çekmeyince ben rahatsız olduğum için bakışlarımı çektim kafamda mı kuruyorum bilmiyorum ama sınıf arkadaşlarıma veya yakın kız arkadaşlarıma durumu anlatmadım ama birkaç hafta kız arkadaşlarıma bakışları nasıl diğerlerine nasıl bakıyor diye gözlemlemek istedim biraz, onlara çok normal davranıyor diyebilirim ama bana bazen çok sakin konuşuyor derste bazense bağırma değil de sinirli konuşuyor bu davranışları da kafamı karıştırıyor. Acaba artık tarih derslerine girmeyi bıraksam mı bilmiyorum. Bu arada bahsetmeyi unutmuşum hoca gerçekten 33 mü bilmiyorum ama 27-28 gibi duruyor genç duran birisi bende dershane ilk başladığında 28 en fazla 29 demiştim. Uzun süredir spor yapıyormuş ondan dolayı sanırım genç gözükmesi. Elbet soracak olanlar vardır diye yazıyorum dersteyken birkaç kez bekar olduğunu söyledi konuştuğu birisi varsa da bilmiyorum.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
canım öğretmen öğrenci arasında samımıyetı hoşlanma sanıyor olabılırsın belkı art niyet taşımadan bakıyor sana sonuçta öğretmenin aranızda 12 yaş var hal ve tavırlarını sana özel oldugunu düşünüyorsun ama bana kalırsa değil daha kendi yaşına uygun birilerini tercih edebilirsin derslerine odaklan
 
Ortaokul 1. sınıfta büyük aşk duyduğum (!) folklor öğretmeni için kursa başlamış ve öğretmen elimi tuttu diye kalpten gidecektim. Tek sorun, o an halay çekiyor oluşumuz ve doğal olarak elimi tutarak öğretmesiydi. 😬🤣

Öğretmen olsam ve sınıfta birisi sürekli uyusa, dersle alakası olmasa benim de sürekli gözüm kayar. Önceden içinize kapanık ve konuşmuyormuşsunuz. Siz konuşunca doğal olarak karşılık vermiş. Anlatılanlardan öğrenci-öğretmen ilişkisi harici bir şey görmedim.
 
Ortaokul 1. sınıfta büyük aşk duyduğum (!) folklor öğretmeni için kursa başlamış ve öğretmen elimi tuttu diye kalpten gidecektim. Tek sorun, o an halay çekiyor oluşumuz ve doğal olarak elimi tutarak öğretmesiydi. 😬🤣

Öğretmen olsam ve sınıfta birisi sürekli uyusa, dersle alakası olmasa benim de sürekli gözüm kayar. Önceden içinize kapanık ve konuşmuyormuşsunuz. Siz konuşunca doğal olarak karşılık vermiş. Anlatılanlardan öğrenci-öğretmen ilişkisi harici bir şey görmedim.
İyi de kendisi uyumak isteyenler dersle ilgilenmeyecekler arka sıraya geçip uyusun dedi bende uykum olduğu zaman arka sıraya geçiyorum, sınıfta tek uyuyan da ben değilim tarih dersleri sabah çok erken olduğu için uykumuz geliyor arka sıraya geçip uyuyoruz.
 
Derste uyuduğun için gıcık olduğuna eminim, ki dile de getirmiş. 21 yaşında koca insanın gelip derste uyuması aşırı itici (öğretmen gözüyle).
Gizli gizli bakıp gözlemlediğini de hiç sanmıyorum, öyle görmek istediğin için öyle geliyor.
 
Bursa’da değildir umarım bu kişi :eek:bir şey var mıdır yok mudur tek taraflı anlatımdan çıkarmak zor. Ama ben olsam sınava odaklanırdım. Derse girmemek falan çok çocukça. Oraya gitme amacınızı unutmayın.
Çocukca olmasıyla alakalı değil tarih konuları bitti sayılır sınıf 22 kişi tarih dersine sadece 6 kişi geliyor diğerleri kütüphaneye çıkıp çalışıyorlar
 
Yani ben öğretmen olsam sınıfımda da bir öğrenci ben ders anlatırken kafasını sıraya koyup uyuklasa ben de bakar dururdum o öğrenciye herhalde. Bundan çıkarılacak tek anlam budur bence. Ayrıca siz öğretmen ve öğrencisiniz, aranızda başka türlü bir ilişki olması asla etik değil. Bu sinirli sinirli konuşan adamın ne kişiliği ne hayatı hakkında en ufak bir şey bilmiyorsunuz, sizi de ilgilendirmez zaten bunlar siz derslerinizle ilgilenin. Tamam hoşlanmış olabilirsiniz, bu da hoş ama mantık çerçevesinin dışına çıkmayın.
 
dershaneye uyumaya gitmek :))
Neyse aman.
Bizim meraketme kübra olarak sahalara döndü herhalde
Dershane parasını ailem değil ben veriyorum istersem uyuyabilirim ki yapıyorum da rahatsız mı oldunuz?
 
İyi de kendisi uyumak isteyenler dersle ilgilenmeyecekler arka sıraya geçip uyusun dedi bende uykum olduğu zaman arka sıraya geçiyorum, sınıfta tek uyuyan da ben değilim tarih dersleri sabah çok erken olduğu için uykumuz geliyor arka sıraya geçip uyuyoruz.
Bu iş zaten çok etik değil ama hani gerçekten hayatta var mı? Var. Sence o da hoşlanıyor olsa ki erkek milleti sadece ders saatlerinde mi iletişim kurar? Bazen kendimi kötü hissettiğim zaman herkes kötü bakıyor gibi geliyor veya iyi hissedince iyi bakıyor gibi geliyor. Yani bu tamamen senin bakış açından alakalı çünkü sen öyle görmek istiyorsun.
 
Dershane parasını ailem değil ben veriyorum istersem uyuyabilirim ki yapıyorum da rahatsız mı oldunuz?
Durumun dışarıdan nasıl sevimsiz göründüğünü bilseydin uyumazdın :KK53: Para veriyor olmak her yanlış harekete mübahlık mı kazandırıyor? Bakış açısına bak.
 
Durumun dışarıdan nasıl sevimsiz göründüğünü bilseydin uyumazdın :KK53: Para veriyor olmak her yanlış harekete mübahlık mı kazandırıyor? Bakış açısına bak.
Siz derslerde çok uyumuşsunuz sanırım sevimsiz göründüğü düşüncesine sahipsiniz bana da çok sadece uykusu olan birisi gibi görünüyor çünkü
 
Öğretmenin bu boş tavırlarına üzüldüğü için bakıyordur. Uyumak için neden para verdiğinizi bir öğretmen olarak anlayamıyorum gerçekten.
Öğretmenine ilgi duymanı yadırgamıyorum ama dersine ilgi bile duymayan birine neden farklı bir gözle baksın ki öğretmenin ? Yani doğru bir davranış değil ama seni dışarda görüp yanına koşup bir şeyler söyleyip zaman geçirmeye çalışmamış bu umudu nerden aldın ?
 
Siz derslerde çok uyumuşsunuz sanırım sevimsiz göründüğü düşüncesine sahipsiniz bana da çok sadece uykusu olan birisi gibi görünüyor çünkü
İnşallah Türkçe dersinde de uyumuyorsundur Kübra'cım çünkü okuduğundan anladığına ve çıkarımına bakarsak Türkçe dersinde de uyuyorsun gibi görünüyor
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X