- Katılım
- 30 Aralık 2009
- Mesajlar
- 25.425
- Emoji Skoru
- 107.309
- Puanlar
- 1.123
- Konu Sahibi mericderlerbana
- #121
Ama sen de yapma yani.Ya ilahiyat okuyup atanamıyorum, ben her şeyin en iyisine layığım diye ağlayan bir üye vardı o aklıma geldi sebepsiz![]()
Şurada kalmış iki ay, kız sözel bölüm bitirip atanamayan kişi görmemişken niye o üyeyi örnek verip bu kızın bakir duygularını p... ettin ki şimdi he ? Hushfjd
Sözelci olup atanamayanların gözleri yaşlı.