• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tek meme de batma hissi çekilme ve iğne batması

dmrrgl

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Mart 2026
Mesajlar
3
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
34
24 şubatta meme büyütme ameliyatı oldum iki göğsüme de 350cc protez takıldı. Diren takılmadı gayet rahat bir ameliyat süreci geçirdim şu an doktorumun tavsiyesiyle kollarımı kısıtlı kullanıyorum ve dikiş yerilerim gayet iyi iyileşir . Fakat şöyle bir sorunum var sağ göğsümün alt iç kısmında inanılmaz bir batma hissi yaşıyorum 3 gündür. Öyle ki o batma hissi geldiğinde dik bile duramıyorum inanılmaz bir gerilme inanılmaz bir batma hissi sanki içinde iğneler dolaşıyor. Hiç geçmeyecek gibi gelmeye başladı artık. Ameliyat olalı henüz bir hafta oldu farkındayım ama diğer tarafımda hiç olmaması ve bu taradın fazlasıyla zorlaması beni korkutuyor. Bu şekilde bir durum yaşayan varsa cevaplarsa sevinirim :)
 
24 şubatta meme büyütme ameliyatı oldum iki göğsüme de 350cc protez takıldı. Diren takılmadı gayet rahat bir ameliyat süreci geçirdim şu an doktorumun tavsiyesiyle kollarımı kısıtlı kullanıyorum ve dikiş yerilerim gayet iyi iyileşir . Fakat şöyle bir sorunum var sağ göğsümün alt iç kısmında inanılmaz bir batma hissi yaşıyorum 3 gündür. Öyle ki o batma hissi geldiğinde dik bile duramıyorum inanılmaz bir gerilme inanılmaz bir batma hissi sanki içinde iğneler dolaşıyor. Hiç geçmeyecek gibi gelmeye başladı artık. Ameliyat olalı henüz bir hafta oldu farkındayım ama diğer tarafımda hiç olmaması ve bu taradın fazlasıyla zorlaması beni korkutuyor. Bu şekilde bir durum yaşayan varsa cevaplarsa sevinirim :)
3. Ayda bile olacak korkmayın :) şimdi bir göğüs ağrıyor 2 hafta sonra bu geçecek diğeri ağrıyacak kolay bir ameliyat değil sabredin . Tamamen 5. Ayda geçiyor hatta şöyle söyleyim uzun süre yan yattığımda ara ara batma oluyor
 
3. Ayda bile olacak korkmayın :) şimdi bir göğüs ağrıyor 2 hafta sonra bu geçecek diğeri ağrıyacak kolay bir ameliyat değil sabredin . Tamamen 5. Ayda geçiyor hatta şöyle söyleyim uzun süre yan yattığımda ara ara batma oluyor
Çok teşekkür ederimm cevabınız için iki gündür daha rahatım çok şükür hakikaten dayanılmaz bir çekmeydi o kadarı daha gelmesin geçsin gitsin inşallah :)
 
Çok teşekkür ederimm cevabınız için iki gündür daha rahatım çok şükür hakikaten dayanılmaz bir çekmeydi o kadarı daha gelmesin geçsin gitsin inşallah :)
Ay amin amin bitirdi beni ameliyat hiç tahmin ettiğim gibi değildi . Neyseki bilmiyormuşum yoksa bu ağrılara asla olmazdım ben bu ameliyatı 🤣
 
Back
X