24 şubatta meme büyütme ameliyatı oldum iki göğsüme de 350cc protez takıldı. Diren takılmadı gayet rahat bir ameliyat süreci geçirdim şu an doktorumun tavsiyesiyle kollarımı kısıtlı kullanıyorum ve dikiş yerilerim gayet iyi iyileşir . Fakat şöyle bir sorunum var sağ göğsümün alt iç kısmında inanılmaz bir batma hissi yaşıyorum 3 gündür. Öyle ki o batma hissi geldiğinde dik bile duramıyorum inanılmaz bir gerilme inanılmaz bir batma hissi sanki içinde iğneler dolaşıyor. Hiç geçmeyecek gibi gelmeye başladı artık. Ameliyat olalı henüz bir hafta oldu farkındayım ama diğer tarafımda hiç olmaması ve bu taradın fazlasıyla zorlaması beni korkutuyor. Bu şekilde bir durum yaşayan varsa cevaplarsa sevinirim :)