- Katılım
- 31 Ekim 2025
- Mesajlar
- 493
- Emoji Skoru
- 84
- Puanlar
- 13
- Konu Sahibi aysenur4444
- #21
Predictor early en iyisi oda fiyat konusunda sıkıntı işteBende anlamadım canm geçen ay da bana aynısı oldu testlere hiç güven yok ya
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Predictor early en iyisi oda fiyat konusunda sıkıntı işteBende anlamadım canm geçen ay da bana aynısı oldu testlere hiç güven yok ya
Yaşadığım yer ilçe burda onu hiç bulamadım günümüzü bekleyecez artık yani Ovulasyon ile takip ettim bu ay ondan bu kadar umutluyum ama adet de olacak gibi ağrı oluyorPredictor early en iyisi oda fiyat konusunda sıkıntı işte
Bende normalde 28inde oluyorum adet iki aydır aksıyor birer gün umre için ilaç kullandım yoksa aynı günde olurdu bakalım bi 5 gün sonra ne olacak hayırlıkızlar benım de dpo 6 :) uygulamaya gore bakalım neler olcak![]()
senın kaçç :) bende 25 gunde 1 oluyorumBende normalde 28inde oluyorum adet iki aydır aksıyor birer gün umre için ilaç kullandım yoksa aynı günde olurdu bakalım bi 5 gün sonra ne olacak hayırlı
Ben 29 günde bir oluyorum 14 Nisan çatlama oldu ilişki de oldu ovulasyon ile takip ettim iki gündür göğüs ağrım çok canım günüm gelene kadar bekleyecem heralde testlerde çıkmazsenın kaçç :) bende 25 gunde 1 oluyorum
ama 10 gun olmus hatta 11 testte cıkması lazımBen 29 günde bir oluyorum 14 Nisan çatlama oldu ilişki de oldu ovulasyon ile takip ettim iki gündür göğüs ağrım çok canım günüm gelene kadar bekleyecem heralde testlerde çıkmaz
Kaset testte çıkar mı elimde o var adet gününe kadar çıkmayabilir testte diye okudum amaama 10 gun olmus hatta 11 testte cıkması lazım
Geç döllenmede olabilir canım biraz daha bekle eğer olmazsan kan verMeehaba bişi sorucam adetim iki gün gecikti test yaptım dün ama negatif çıktı 34 gün oldu regl olmayali. Ve hala da olmadım acaba teste sıkıntı varmı somradan hamile olduğunu öğrenen varmı çünkü benim asla bu kadar gecikmez
O nasıl meselaGeç döllenmede olabilir canım biraz daha bekle eğer olmazsan kan ver
Canım sabah yaptım başta gözle görmesi çok zor bi çizgi belirdi yada bana öyle geldi şimdi baktım bu şekilde olmuş suda damlattım geçmedi kuruma çizgisi mi diye iki gün önce yaptığımda hiç bi çizgi yoktu aynı markakızlar benım de dpo 6 :) uygulamaya gore bakalım neler olcak![]()
Benm çatlama 30 nisanda oldu kan verdim bugün negatif ümidimi kestim bira bekleyin bnce bnde cikmadiama 10 gun olmus hatta 11 testte cıkması lazım