• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Testime bakar mısınız adete 6 gün var

Ben 29 günde bir oluyorum 14 Nisan çatlama oldu ilişki de oldu ovulasyon ile takip ettim iki gündür göğüs ağrım çok canım günüm gelene kadar bekleyecem heralde testlerde çıkmaz
ama 10 gun olmus hatta 11 testte cıkması lazım
 
Meehaba bişi sorucam adetim iki gün gecikti test yaptım dün ama negatif çıktı 34 gün oldu regl olmayali. Ve hala da olmadım acaba teste sıkıntı varmı somradan hamile olduğunu öğrenen varmı çünkü benim asla bu kadar gecikmez
 
Meehaba bişi sorucam adetim iki gün gecikti test yaptım dün ama negatif çıktı 34 gün oldu regl olmayali. Ve hala da olmadım acaba teste sıkıntı varmı somradan hamile olduğunu öğrenen varmı çünkü benim asla bu kadar gecikmez
Geç döllenmede olabilir canım biraz daha bekle eğer olmazsan kan ver
 
kızlar benım de dpo 6 :) uygulamaya gore bakalım neler olcak 😍
Canım sabah yaptım başta gözle görmesi çok zor bi çizgi belirdi yada bana öyle geldi şimdi baktım bu şekilde olmuş suda damlattım geçmedi kuruma çizgisi mi diye iki gün önce yaptığımda hiç bi çizgi yoktu aynı marka
 

Eklentiler

  • IMG_2545.webp
    IMG_2545.webp
    11,4 KB · Görüntüleme: 110
Kızlar bana da bi yorum yapar mısınız benimde adetime 6 gün var bazı belirtiler var
IMG_4090.webp
 

Eklentiler

  • IMG_4089.webp
    IMG_4089.webp
    107 KB · Görüntüleme: 48
Back
X