• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tiroid kanseri

Mrhba ben de aynı ameliyatı oldum benim tiroglobulin değerim sıfırlarda ama anti tiroglobulin ab değerim 14 lerde. bu değerin de mi sIfırlarda olması gerekiyor sizin nasıl odeğeriniz?
 
Mrhba ben de aynı ameliyatı oldum benim tiroglobulin değerim sıfırlarda ama anti tiroglobulin ab değerim 14 lerde. bu değerin de mi sIfırlarda olması gerekiyor sizin nasıl odeğeriniz?
Rai tedavisi aldınız mı? Benim anti TG Hazirandaki kontrolümde 16 çıkmış. Anti TG 116 nin altında olması gerekiyor
Sizin Tiroglobilin değeriniz kaç
 
Merhaba çok geçmiş olsun. Acaba neden 2 kere atom aldı kardeşiniz öğrenebilirmiyim?
Ben 3 kere aldım maalesef hatta 4.yu alacaktım ve 3. Ameliyat olmam ve 4.rai alma riskim hala var
 
Rai tedavisi aldınız mı? Benim anti TG Hazirandaki kontrolümde 16 çıkmış. Anti TG 116 nin altında olması gerekiyor
Sizin Tiroglobilin değeriniz kaç
benim tiroglobulin değerim 0,4
ANTİ TG 14 ama anti tg değerinin de sıfırlarda olması gerekiyor mu onu bilmiyorum
 
Ameliyat sonrasında gözle görülemeyecek kadar küçük bir kanser hücresi kalmış boğazında. Bunun için ilk doz atomu vermeyi planladılar, bunstom o minik hücreyi öldürecekmiş. Fakat öyle olmadı. 3 ay arayla kontrole mutlaka gel bu küçük parça tekrar büyümesin dediler. İkinci dozu sanırım ameliyattan 1 sene sonra falan aldı, ama bunda o minik kanser hücresi yine kaybolmadı. Fakat en azından kanser ilerlemedi 2 yıldır, aynı seviyede. Sürekli ilaç kullanıyor ve doktor kontrolüne gidiyor
anladım aslında atomla küçülmemesi tuhaf ilk defa tanık oldum buna. rabbim kalıcı şifa versin
 
Ben 3 kere aldım maalesef hatta 4.yu alacaktım ve 3. Ameliyat olmam ve 4.rai alma riskim hala var
ben de rai aldım 100luk sizin kanser hücrenizin mikroskopik tipi ne biliyor musunuz? benim bir lob papiller call cell daha agresif diyorlar bunun için. diğer lobdaki de papiller ama follilüler versiyonu.
 
benim tiroglobulin değerim 0,4
ANTİ TG 14 ama anti tg değerinin de sıfırlarda olması gerekiyor mu onu bilmiyorum
Benim TG değerim Haziran'da 0,78 çıkmıştı. Ondan önceki kontrolde biraz yükselme olmuştu ama yükselme devam etmedi neyseki. Tabi Aralık'ta kontrolümde ne çıkar bilemiyorum
 
Benim TG değerim Haziran'da 0,78 çıkmıştı. Ondan önceki kontrolde biraz yükselme olmuştu ama yükselme devam etmedi neyseki. Tabi Aralık'ta kontrolümde ne çıkar bilemiyorum
anti tg hakkında doktorunuz ne diyor peki? önemli olan tg mi anti tg mi? yoksa her ikiside mi
 
Çok geçmiş olsun öncelikle rabbim şafi ismi ile şifa versin..
Çocukla bu süreci yaşamanız inanın hem fiziken hem psikolojik olarak daha yıpratıcı ve zor olur.
Arkadaşların önerdiği gibi yumurta dondurma işlemi ve tedavi sonrası gebelik çok daha mantıklı görünüyor.

İyi haberlerinizi almak dileği ile..
 
ben de rai aldım 100luk sizin kanser hücrenizin mikroskopik tipi ne biliyor musunuz? benim bir lob papiller call cell daha agresif diyorlar bunun için. diğer lobdaki de papiller ama follilüler versiyonu.
2016 da oldum ilk ameliyatımı o yüzden çok hatırlamıyorum papiller olduğunu biliyorum ama dosyalarima baktım.
Patolojik tanı: tiroid papiller karsinomu( pT2N1b)
Mikroskopi HBME-1 pozitif vs vs yazıyor
Sizinde boylemiydi tabi benim çok sayıda sağlı sollu lenf nodum vardi
 
anti tg hakkında doktorunuz ne diyor peki? önemli olan tg mi anti tg mi? yoksa her ikiside mi
Doktorum TG değerimle ilgili bilgilendirme yapıyor hafif yükselmis, düşmüş, aynı durumda diye
 
2016 da oldum ilk ameliyatımı o yüzden çok hatırlamıyorum papiller olduğunu biliyorum ama dosyalarima baktım.
Patolojik tanı: tiroid papiller karsinomu( pT2N1b)
Mikroskopi HBME-1 pozitif vs vs yazıyor
Sizinde boylemiydi tabi benim çok sayıda sağlı sollu lenf nodum vardi
daha detaylı bilgiler de yazması lazım muhakkak vardır hbme dediği şeyler biyopsi ile alınan parçaya uyguladıkları inceleme ve boyama işlemi diye biliyorum
 
daha detaylı bilgiler de yazması lazım muhakkak vardır hbme dediği şeyler biyopsi ile alınan parçaya uyguladıkları inceleme ve boyama işlemi diye biliyorum
Açıklama kısmı çok daha detaylı ve uzun o yüzden yazamadım o kısmı.
 
İlk ameliyatimin üzerinden 5. İkincisi üzerinden 3 yıl geçti daha yeni 6 aylık kontrollere geçtik ama benim TG değerim hala normalin biraz üzerinde o yüzden daha sıkı takipteyim. üçüncü ameliyat olma durumum bile olabilirmiş zaman gostericek ve tabiki 4.rai ihtimalimde aynı şekilde.
Merhabalar, atom tedavisinde yan etki yaşadınız mı? Tat kaybı ,tükürük bezleri problemleri yada gözlerde soru olacak bir durum..Bilgi verirseniz sevinirim
 
Belki okuyanlara umut olur diye yazıyorum, en yakın arkadaşım tiroid kanseri ameliyatı oldu , ardından atom tedavisi.aynı zamanda şeker hastası. Ama hepsini atlattı ve iki çocugu oldu.
 
Belki okuyanlara umut olur diye yazıyorum, en yakın arkadaşım tiroid kanseri ameliyatı oldu , ardından atom tedavisi.aynı zamanda şeker hastası. Ama hepsini atlattı ve iki çocugu oldu.
Atom tedavisinin bir yan etkisi varmı?
Tükürük bezlerine,gözlere bir bilginiz var mi
 
Çok geçmiş olsun yenimi ameliyat oldu ve rai aldı. en kısa zamanda sorunsuz tamamen atlatır inşallah.
Benim ilk ameliyatım 10 saat süren çok riskli bir ameliyatti. Tiroid bezim tamamen alında ve maalesef lenf bezlerimde metastaz vardı onlarda temizlenmisti. Lenflerde metastaz olduğunda biraz daha karmaşık oluyor durum benim o yüzden tg değerim hep yüksek oluyordu.
Atom tedavisinin yan etkisi varmi?
Bir sorun yaşadınız mı?
 
Merhabalar, tedaviniz nasil gecti? Gebe kalabildiniz mi? Bende yurt disinde yasiyorum ve papiler guatr kanserini atlattim.
 
Çok geçmiş olsun kardeşim..geçtiğin süreçten şu anda ben de geçiyorum 🙁.. sol lob ve istmus alındı bende .sağ duruyor..patoloji papillar ca lı 5 mm yani 1 cm bile değil tümör çıktı..çevreye yayılmadığı için Doktorum sağ lobu almadı rai de vermedi..çok ısrar ettim ama sağ lobumda sorun yokmuş takip edecekmiş..şimdi de 1 lenf nodum şüpheli göründü ona bakıcak..o kadar kafama takıyorum ki 3 çocuğum var üstelik biri engelli..bana bir şey olursa geride bıraktığım enkazı düşünemiyorum... allahım muradına erdirsin inşallah...ilk önce kendi sağlığını düşün..çocuk nasılsa oluyor..tiroitlerin olmasa da oluyor..40 yaşımda doğurdum , oluyor..
Çok geçmiş olsun şimdi nasılsınız? Lenf e de sıçrama olmuş mu o da alındı mı ?
 
Merhabalar. Mayıs ayında yaptırdığım tahlillerde sol tarafimda bulunan 8.5 mm boyutundaki nodulumun papiller ca yönünden şüpheli olduğu gerekçesiyle Haziran ayinda tiroid ameliyatı oldum. Sol taraftaki kötü huylu çıktığı için tiroidlerim tamamen alındı. Patoloji sonucumda lenf bezlerime sicramis olduğu ortaya çıktı. Ameliyat esnasında büyük oranda temizlenmiş ancak yine de atom tedavisi almam gerektiği söylendi. Pazartesi günü nükleer tıp ile görüşeceğim.
Böyle bir sonuç beklemiyordum. Ameliyat olmak beni korkutmuyordu ama atom tedavisinden çok korkuyorum. Ameliyattan önce konuştuğum tüm doktorlar sende atom tedavisi gerekli gormuyoruz diyorlardi. Patoloji sonucu çıkınca gerekli olduğu anlaşıldı.
Kasim ayından beri çocuk deniyorduk ve olmuyordu. 31 yaşındayım ve adetlerimin yoğunluğu eskiye göre azaldı. Ultrasonda az sayıda folikul goruluyor. Belki de tiroid problemi yuzundendi.
Benim sorunum internette okuduğum kadarıyla atom tedavisinden sonra 6 ay ile 1 yıl arasında hamile kalinmamaliymis. Ama benim zaten az sayıda yumurtam var. Erkenden menapoza girmekten çok korkuyorum. Eğer bu durum olmasa tüp bebek yoluna girmeyi dusunuyordum. Şimdi bir de bu tedavi çıktı. Ya bu kadar süre beklerken bir daha anne olamazsam diye içim içimi yiyor. Atom tedavisi olurum hiç sorun değil. Ama o korunma süresini düşündükçe delirecek gibi oluyorum. Bu yüzden tedaviyi sonraki bir zamana bile ertelemeyi düşünüyorum.
Sizler ne düşünüyorsunuz? Lütfen yardımcı olun. Morale çok ihtiyacım var.
Çok geçmiş olsun şu an nasılsınız? Her hangi bir nüksetme falan oluyor muymus ? İnşallah iyisiniz dir benim de şüphelerim var inşallah sorun çıkmaz 🥺
 
Back
X