- Katılım
- 6 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 3.119
- Emoji Skoru
- 10.069
- Puanlar
- 123
Kızlar günaydın çok kötüyüm sabah sabah sinirlerim bozuk
İşe gelirken arabadaydım bir motosiklet sağımdan geçiyormuş ben de sağa şerit değiştiriyordum tabi ki aynada görünmüyor aralardan geçtiği için
Ben önüne geçince kornaya bastı korna korna korna. Hiçbir şekilde sürtme çarpma bir şey olmadı.
Sonra gitmedi önümde bekledi el kol falan yapmaya başladı (o da kadın bu arada)
Sonra ben de anladım olay çıkaracak muhtemelen kamerası da vardır kaskta ona güveniyor.
Yürüsene diye el kol yaptım bir de el hareketi çektim.
Caydırıcı olması açısından telefonumu çıkardım video çekiyor gibi yaptım (tamamen olay çıkmasın kendi kamerasına güvenmesin benim de çekebileceğimi bilsin diye)
Sonra ışık yandı hala gitmedi durdu kenarda polise şikayet etti. İlerdeki ışıklarda polis durdurdu. Bir olay mı oldu hakkınızda şikayet var diye. Ben de olayı anlattım buradaki hastanede uzman doktor olduğumu söyledim.
Tamam hocam bir şey çıkmaz muhtemelen ama video çektiyseniz de silin dediler. Sizden şikayetçi olacak haberiniz olsun dediler.
Şimdi sorum bu el hareketi videoda görünüyorsa suç mudur?
hareket bu.
Başıma bir iş açılır mı
Sabah sabah başıma bela oldu resmen ben düz yolumda gidiyordum. Resmen kavga çıkarmaya çalıştı.
İşe gelirken arabadaydım bir motosiklet sağımdan geçiyormuş ben de sağa şerit değiştiriyordum tabi ki aynada görünmüyor aralardan geçtiği için
Ben önüne geçince kornaya bastı korna korna korna. Hiçbir şekilde sürtme çarpma bir şey olmadı.
Sonra gitmedi önümde bekledi el kol falan yapmaya başladı (o da kadın bu arada)
Sonra ben de anladım olay çıkaracak muhtemelen kamerası da vardır kaskta ona güveniyor.
Yürüsene diye el kol yaptım bir de el hareketi çektim.
Caydırıcı olması açısından telefonumu çıkardım video çekiyor gibi yaptım (tamamen olay çıkmasın kendi kamerasına güvenmesin benim de çekebileceğimi bilsin diye)
Sonra ışık yandı hala gitmedi durdu kenarda polise şikayet etti. İlerdeki ışıklarda polis durdurdu. Bir olay mı oldu hakkınızda şikayet var diye. Ben de olayı anlattım buradaki hastanede uzman doktor olduğumu söyledim.
Tamam hocam bir şey çıkmaz muhtemelen ama video çektiyseniz de silin dediler. Sizden şikayetçi olacak haberiniz olsun dediler.
Şimdi sorum bu el hareketi videoda görünüyorsa suç mudur?
Başıma bir iş açılır mı
Sabah sabah başıma bela oldu resmen ben düz yolumda gidiyordum. Resmen kavga çıkarmaya çalıştı.
Son düzenleme: