• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Trafikte başıma gelenler

Aysenaz11

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Temmuz 2025
Mesajlar
3.119
Emoji Skoru
10.069
Puanlar
123
Kızlar günaydın çok kötüyüm sabah sabah sinirlerim bozuk
İşe gelirken arabadaydım bir motosiklet sağımdan geçiyormuş ben de sağa şerit değiştiriyordum tabi ki aynada görünmüyor aralardan geçtiği için
Ben önüne geçince kornaya bastı korna korna korna. Hiçbir şekilde sürtme çarpma bir şey olmadı.
Sonra gitmedi önümde bekledi el kol falan yapmaya başladı (o da kadın bu arada)
Sonra ben de anladım olay çıkaracak muhtemelen kamerası da vardır kaskta ona güveniyor.
Yürüsene diye el kol yaptım bir de el hareketi çektim.
Caydırıcı olması açısından telefonumu çıkardım video çekiyor gibi yaptım (tamamen olay çıkmasın kendi kamerasına güvenmesin benim de çekebileceğimi bilsin diye)
Sonra ışık yandı hala gitmedi durdu kenarda polise şikayet etti. İlerdeki ışıklarda polis durdurdu. Bir olay mı oldu hakkınızda şikayet var diye. Ben de olayı anlattım buradaki hastanede uzman doktor olduğumu söyledim.
Tamam hocam bir şey çıkmaz muhtemelen ama video çektiyseniz de silin dediler. Sizden şikayetçi olacak haberiniz olsun dediler.
Şimdi sorum bu el hareketi videoda görünüyorsa suç mudur? 🖕🏾hareket bu.

Başıma bir iş açılır mı
Sabah sabah başıma bela oldu resmen ben düz yolumda gidiyordum. Resmen kavga çıkarmaya çalıştı.
 
Son düzenleme:
gecmis olsun oncelikle. Muhtemelen suc degildir. Sizde arabaniza kamera taktirabilirsiniz cunku sagdan zaten gitmemeleri gerekiyor motorsiklet kullananlarin. Direk onun kural ihalali var aslinda. Keske kanitlayabilseniz
Çok teşekkürler
Kameram olsa bile sadece önü çeker değil mi? Onun arkamdan geçtiği vs görülmez? Yine de taktırmalıyım haklısınız. Her gün bir olay yaşanıyor. Ankaranın trafiği de çok kötü zaten.
 
Motorlar kesinlikle sağınızdan solunuzdan geçemez.
Öyle bir hakları yok.
Trafik sıkışıksa sıkışık.
Bana da sağımdan geçip gitmeye çalışan motorcuya önüme kırıyorsun dediğinde o halde sağımdan geçmeyeceksin dedim.
Trafik kurallarını bilmiyorsan aç oku dedim.
Bir de haklı gibi efeleniyorlar :)
 
Motorlar kesinlikle sağınızdan solunuzdan geçemez.
Öyle bir hakları yok.
Trafik sıkışıksa sıkışık.
Bana da sağımdan geçip gitmeye çalışan motorcuya önüme kırıyorsun dediğinde o halde sağımdan geçmeyeceksin dedim.
Trafik kurallarını bilmiyorsan aç oku dedim.
Tabi yoktur ama el hareketi çekmek ya da telefonumu çıkarıp video çekiyor gibi yapmak beni yakar mı😂🙈🙈
 
Tabi yoktur ama el hareketi çekmek ya da telefonumu çıkarıp video çekiyor gibi yapmak beni yakar mı😂🙈🙈
Aman yok.
Size zaten sağınızdan geçerek hönkürmeye başladıysa neyini şikayet edecek.
Etse bile bana bağırmaya başladı dersiniz :)
Kamera kaydını da ispatı olsun diye almak istedim dersiniz.
 
Motorlar kesinlikle sağınızdan solunuzdan geçemez.
Öyle bir hakları yok.
Trafik sıkışıksa sıkışık.
Bana da sağımdan geçip gitmeye çalışan motorcuya önüme kırıyorsun dediğinde o halde sağımdan geçmeyeceksin dedim.
Trafik kurallarını bilmiyorsan aç oku dedim.
Bir de haklı gibi efeleniyorlar :)
Ben sağa geçmeye çalışırken bi motoru hafif devirdim aynamla, Allah'tan hızlı akan trafik değildi. Korkup özür diledim, motorcu da özür diledi, aa hayret diye şaşırmıştım, demek b.kunu biliyormuş:KK53:
 
Ben sağa geçmeye çalışırken bi motoru hafif devirdim aynamla, Allah'tan hızlı akan trafik değildi. Korkup özür diledim, motorcu da özür diledi, aa hayret diye şaşırmıştım, demek b.kunu biliyormuş:KK53:
Aa çok fena öyle bir şey olsa panik atak geçiricem demek ki
Ne olursa olsun arabadan inmeyin diyorlar bir de şimdi
O büyük suçmuş
 
Trafikte kimse kendisi gibi değil ben bunu anladın
Allahım uzman doktor buysa ben ne diyeyim sanayideki dayıya:KK53:
Başına iş açılır mı bilmiyorum ama polisler gülmüştür heralde
Ben o.ç bile diyorum .
Napayım.
Makas atarak geçen ite, kaynak yapmaya çalışanlara fiziksel kuvvet uygulayamıyorum en iyisi arabanın içinde küfür ediyorum :D
Tabi sadece kendim duyuyorum o ayrı :D
 
Trafikte kimse kendisi gibi değil ben bunu anladın
Allahım uzman doktor buysa ben ne diyeyim sanayideki dayıya:KK53:
Başına iş açılır mı bilmiyorum ama polisler gülmüştür heralde
Sorma malamat oldum trafikte her gün her gün taksiciyim sanki
O da kadın ben de kadın 2 deli bir araya gelmemeliydi durumu oluştu
 
Kızlar günaydın çok kötüyüm sabah sabah sinirlerim bozuk
İşe gelirken arabadaydım bir motosiklet sağımdan geçiyormuş ben de sağa şerit değiştiriyordum tabi ki aynada görünmüyor aralardan geçtiği için
Ben önüne geçince kornaya bastı korna korna korna. Hiçbir şekilde sürtme çarpma bir şey olmadı.
Sonra durmadı önümde bekledi el kol falan yapmaya başladı (o da kadın bu arada)
Sonra ben de anladım olay çıkaracak muhtemelen kamerası da vardır kaskta ona güveniyor.
Yürüsene diye el kol yaptım bir de el hareketi çektim.
Caydırıcı olması açısından telefonumu çıkardım video çekiyor gibi yaptım (tamamen olay çıkmasın kendi kamerasına güvenmesin benim de çekebileceğimi bilsin diye)
Sonra ışık yandı hala gitmedi durdu kenarda polise şikayet etti. İlerdeki ışıklarda polis durdurdu. Bir olay mı oldu hakkınızda şikayet var diye. Ben de olayı anlattım buradaki hastanede uzman doktor olduğumu söyledim.
Tamam hocam bir şey çıkmaz muhtemelen ama video çektiyseniz de silin dediler. Sizden şikayetçi olacak haberiniz olsun dediler.
Şimdi sorum bu el hareketi videoda görünüyorsa suç mudur? 🖕🏾hareket bu.

Başıma bir iş açılır mı
Sabah sabah başıma bela oldu resmen ben düz yolumda gidiyordum. Resmen kavga çıkarmaya çalıştı.
çok geçmiş olsun.
ben motorlardan çok korkuyorum, mümkün olduğunca uzağından gitmeye çalışırım ama geçen gün ben de şöyle bişey yaşadım; yaya geçidindeki vatandaşa yol vermek için durdum, arkamdaki motor da görüş alanımda değildi, ben durunca o da durmak zorunda kaldı ve bana arkadan çarpmamak için yere düştü ama hemen kalktı bişey olmadı.

o kadar çoğaldılar ki son zamanlarda, trafikte yan yana giderken sohbet bile ediyorlar, sigara içen mi dersin sohbet eden mi dersin..
 
Çok teşekkürler
Kameram olsa bile sadece önü çeker değil mi? Onun arkamdan geçtiği vs görülmez? Yine de taktırmalıyım haklısınız. Her gün bir olay yaşanıyor. Ankaranın trafiği de çok kötü zaten.
Arka ve onu ceken kameralar var, biraz arastirin bulursunuz elbet .
 
Back
X