Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Off o kadar canım sıkkındı ki sayenizde kahkaha attım siz çok yaşayın emi gülmekten öldüm hareket çektim video çekmiş gibi yaptım diyor ay güldürdünüz beni ya çok yaşayın
Off o kadar canım sıkkındı ki sayenizde kahkaha attım siz çok yaşayın emi gülmekten öldüm hareket çektim video çekmiş gibi yaptım diyor ay güldürdünüz beni ya çok yaşayın
Yok vallahi dalga geçmedim çok samimiyetle yazdım gerçekten çok canımın sıkkın olduğu dönemde beni çok güldürdünüz valla komik birisiniz siz çok yaşayın ama dikkat edin lütfen şu kötü dünyada kimseye bulaşmayın boş verin geçin
Şikayetçi olmuşsa bile öyle hemen pat diye dava açılmaz ki bağlı bulunduğunuz karakoldan sizi telefonla arıyorlar ben polis memuru x yarın karakola gelin şu saatte ifade verin diye karakola göre yoğunluğu değişir tabi,(şimdi kimisi polis aramaz diyebilir ifade için arıyorlar)sonra ifadeler belgeler savcıya gönderilir dava açılsa bile açılması uzun sürer bazen 6 ay bazen 1 sene vs sizden şikayetçi oldu diye UYAP düşmez yani.