• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Trafikte başıma gelenler

Tabi yoktur ama el hareketi çekmek ya da telefonumu çıkarıp video çekiyor gibi yapmak beni yakar mı😂🙈🙈
Off o kadar canım sıkkındı ki sayenizde kahkaha attım siz çok yaşayın emi gülmekten öldüm hareket çektim video çekmiş gibi yaptım diyor 🤣🤣🤣🤣 ay güldürdünüz beni ya çok yaşayın
 
Off o kadar canım sıkkındı ki sayenizde kahkaha attım siz çok yaşayın emi gülmekten öldüm hareket çektim video çekmiş gibi yaptım diyor 🤣🤣🤣🤣 ay güldürdünüz beni ya çok yaşayın
Ay ne diyim bilemedim anlamadım dalga mı geçiyorsunuz benle😂😅

Neyse iyi bir şeye vesile oldum en azından
 
Şikayetçi olsaydı muhakkak sizi karakol ifade vermeye çağırırlardı ama bence el hareketi yapmanız suç şikayet etse yeridir
 
Ay ne diyim bilemedim anlamadım dalga mı geçiyorsunuz benle😂😅

Neyse iyi bir şeye vesile oldum en azından
Yok vallahi dalga geçmedim çok samimiyetle yazdım gerçekten çok canımın sıkkın olduğu dönemde beni çok güldürdünüz valla komik birisiniz siz çok yaşayın ama dikkat edin lütfen şu kötü dünyada kimseye bulaşmayın boş verin geçin ☺️🙏🏻
 
Şikayetçi olsaydı muhakkak sizi karakol ifade vermeye çağırırlardı ama bence el hareketi yapmanız suç şikayet etse yeridir
Hemen olayın akabinde mi çağrırlar normalde? Birkaç gün geçti bir ses yok şimdi.

Yoksa adliyeye başvurur dava açılır bana birkaç ay sonra mı haber gelir?

Benim hakaret davam vardı mağdur durumundaydım 3 sene sonraki mahkemeye kadar karşı tarafın haberi olmamıştı mesela ama o beyaz kod davasıydı…
 
Hemen olayın akabinde mi çağrırlar normalde? Birkaç gün geçti bir ses yok şimdi.

Yoksa adliyeye başvurur dava açılır bana birkaç ay sonra mı haber gelir?

Benim hakaret davam vardı mağdur durumundaydım 3 sene sonraki mahkemeye kadar karşı tarafın haberi olmamıştı mesela ama o beyaz kod davasıydı…
bunu ben de bilmiyorum ama karakola çağırdıklarını biliyorum.
 
Hemen olayın akabinde mi çağrırlar normalde? Birkaç gün geçti bir ses yok şimdi.

Yoksa adliyeye başvurur dava açılır bana birkaç ay sonra mı haber gelir?

Benim hakaret davam vardı mağdur durumundaydım 3 sene sonraki mahkemeye kadar karşı tarafın haberi olmamıştı mesela ama o beyaz kod davasıydı…
Şikayetçi olmuşsa bile öyle hemen pat diye dava açılmaz ki bağlı bulunduğunuz karakoldan sizi telefonla arıyorlar ben polis memuru x yarın karakola gelin şu saatte ifade verin diye karakola göre yoğunluğu değişir tabi,(şimdi kimisi polis aramaz diyebilir ifade için arıyorlar)sonra ifadeler belgeler savcıya gönderilir dava açılsa bile açılması uzun sürer bazen 6 ay bazen 1 sene vs sizden şikayetçi oldu diye UYAP düşmez yani.
 
Back
X