Merhabalar herkese
6 nisanda 5 gün çift embriyo transferi oldum doktorum kalitesinin çok iyi olduğunu söyledi bende de eşimdede bir sorun yok çok şükür bugün. Erken gebelik testi yaptım negatif çıktı biliyorum erken ama bu süreçte beklemenin bukadar zor olduğunu tahmin edemedim gerçekten zor bir süreç sizce daha erken mi sonra Positiv gören oldumu benim 8 nisanda kasıklarımda batma oldu onun dışında hiç bir şey hissetmedim. Yarın test yapayımmı pazartesi beklim
6 nisanda 5 gün çift embriyo transferi oldum doktorum kalitesinin çok iyi olduğunu söyledi bende de eşimdede bir sorun yok çok şükür bugün. Erken gebelik testi yaptım negatif çıktı biliyorum erken ama bu süreçte beklemenin bukadar zor olduğunu tahmin edemedim gerçekten zor bir süreç sizce daha erken mi sonra Positiv gören oldumu benim 8 nisanda kasıklarımda batma oldu onun dışında hiç bir şey hissetmedim. Yarın test yapayımmı pazartesi beklim