• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Transfer sonrası 4.gün

Gulpempe

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Haziran 2024
Mesajlar
125
Emoji Skoru
26
Puanlar
18
Merhabalar herkese
6 nisanda 5 gün çift embriyo transferi oldum doktorum kalitesinin çok iyi olduğunu söyledi bende de eşimdede bir sorun yok çok şükür bugün. Erken gebelik testi yaptım negatif çıktı biliyorum erken ama bu süreçte beklemenin bukadar zor olduğunu tahmin edemedim gerçekten zor bir süreç sizce daha erken mi sonra Positiv gören oldumu benim 8 nisanda kasıklarımda batma oldu onun dışında hiç bir şey hissetmedim. Yarın test yapayımmı pazartesi beklim 🥹
 
Merhabalar herkese
6 nisanda 5 gün çift embriyo transferi oldum doktorum kalitesinin çok iyi olduğunu söyledi bende de eşimdede bir sorun yok çok şükür bugün. Erken gebelik testi yaptım negatif çıktı biliyorum erken ama bu süreçte beklemenin bukadar zor olduğunu tahmin edemedim gerçekten zor bir süreç sizce daha erken mi sonra Positiv gören oldumu benim 8 nisanda kasıklarımda batma oldu onun dışında hiç bir şey hissetmedim. Yarın test yapayımmı pazartesi beklim 🥹
Canım seninle aynı gün transfer olmusuz benimde 5.gün embriyosu. Ben salı günü kan testi vereceğim. İdrarda cıkmıyor henüz. Benimde cıkmadı.
 
Canım seninle aynı gün transfer olmusuz benimde 5.gün embriyosu. Ben salı günü kan testi vereceğim. İdrarda cıkmıyor henüz. Benimde cıkmadı.
Ay inşallah ikiminkide güzel sonuçlanır ya walla okadar yorucu bir süreç ki 🥲 ben pazartesi günü erken gebelik testi yapacağım bakalım
 
Merhabalar herkese
6 nisanda 5 gün çift embriyo transferi oldum doktorum kalitesinin çok iyi olduğunu söyledi bende de eşimdede bir sorun yok çok şükür bugün. Erken gebelik testi yaptım negatif çıktı biliyorum erken ama bu süreçte beklemenin bukadar zor olduğunu tahmin edemedim gerçekten zor bir süreç sizce daha erken mi sonra Positiv gören oldumu benim 8 nisanda kasıklarımda batma oldu onun dışında hiç bir şey hissetmedim. Yarın test yapayımmı pazartesi beklim 🥹

Canım seninle aynı gün transfer olmusuz benimde 5.gün embriyosu. Ben salı günü kan testi vereceğim. İdrarda cıkmıyor henüz. Benimde cıkmadı.
Hanımlar kendinizi strese sokmayın diye yazıyorum
5. Gün Çift embriyo transfer edildi çok şükür ikiside tutundu şuanda 12+3teyim
Transferden sonra hiç belirtim olmadı idrar testi yapmadım direk kan testi verdim 11. Gün
Sizde kendinizde belirti aramayın illa olacak diye bişey yok
En azından 8. Günde falan kan testi yaptırın daha net sonuç alırsınız idrar testi yanıltıcı olabilir bence yapmayın
 
Hanımlar kendinizi strese sokmayın diye yazıyorum
5. Gün Çift embriyo transfer edildi çok şükür ikiside tutundu şuanda 12+3teyim
Transferden sonra hiç belirtim olmadı idrar testi yapmadım direk kan testi verdim 11. Gün
Sizde kendinizde belirti aramayın illa olacak diye bişey yok
En azından 8. Günde falan kan testi yaptırın daha net sonuç alırsınız idrar testi yanıltıcı olabilir bence yapmayın
İnşallah stress yapmamak elde değil çok korkuyorum walla inşallah tutmuşdur dua edin 🥲 Allah sizide en sağlıklı şekilde bebeklerinize kavuşmuşturmayı nasip etsin
 
İnşallah stress yapmamak elde değil çok korkuyorum walla inşallah tutmuşdur dua edin 🥲 Allah sizide en sağlıklı şekilde bebeklerinize kavuşmuşturmayı nasip etsin
Merhaba aynı gün transfer olmuşuz belirtiniz var mı
 
Hayır yok arada bi gelen kasık agrıları war oda Progesteron diye düşünüyorum hiç bir şey yok 🥲 çok endişeliyim
Benim bugün 5.gün test yaptım flaşla çok zor görünen bir çizgi çıktı ama ovitrelle vurulmuştum 11 gün önce onunda etkisi olabilir
 
Benim bugün 5.gün test yaptım flaşla çok zor görünen bir çizgi çıktı ama ovitrelle vurulmuştum 11 gün önce onunda etkisi olabilir
Ben 4 gün yaptım negatif çıktı Çok erken dediler pazartesi günü yapabilirirm brlki çıkar walla inşallah sizinki de benikide tutmuştur
 
Ben 4 gün yaptım negatif çıktı Çok erken dediler pazartesi günü yapabilirirm brlki çıkar walla inşallah sizinki de benikide tutmuştur
Sonucunuz ne oldu acaba bende 18 nisanda transfer oldum 4. Gün erken gebelik yaptım negatif çıktı 22 sinde yani umarım siz pozitifsinizdir banada umut olursunuz
 
Back
X