Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Kan vermedim henüz ama benimde çok oluyor sanki adet olacakmış gibi bel ve kasık ağrısıKızlae kan verdiniz mi bende 6 nisanda transfer yaptırdım iki tane üçüncü gün embriyosu dün ve bugün adet olacakmış gibi karın kasık agrım var 8.gün bugün acaba ilaçların yan etkisimidir
Bende aynı şekilde ya korkuyorum acaba tutmadı mı diye üç gün kaldı test günüme dayanamıyorumKan vermedim henüz ama benimde çok oluyor sanki adet olacakmış gibi bel ve kasık ağrısı
Bende dayanamıyorum ama bekleyeceğiz mecbur. En tatlı telaşlar bunlar. Rabbim emeklerimizi zayi etmesinBende aynı şekilde ya korkuyorum acaba tutmadı mı diye üç gün kaldı test günüme dayanamıyorum
Sonucunuz nedirBende dayanamıyorum ama bekleyeceğiz mecbur. En tatlı telaşlar bunlar. Rabbim emeklerimizi zayi etmesin
Kan verdinizmiBende dayanamıyorum ama bekleyeceğiz mecbur. En tatlı telaşlar bunlar. Rabbim emeklerimizi zayi etmesin
Verdim evet. Pozitif 214 çıktı. Yarın birdaha gideceğim inşallah yarında güzel bir şekilde artış olurKan verdinizmi
Yaaa çok sevindim hayırlı olsun bende verdim 11 gibi merakla bekliyorım sizinki kaçıncı gün embriyosuVerdim evet. Pozitif 214 çıktı. Yarın birdaha gideceğim inşallah yarında güzel bir şekilde artış olur![]()
@selenmltm.!..:hayırlı uğurlu olsun sizi takip ediyorum.bende 3.gün embriyosu transfer oldum yaşımızda aynı inşllh bende pozitifi görürüm.@cencenn: sizin sonucunuz ne oldu acaca?Yaaa çok sevindim hayırlı olsun bende verdim 11 gibi merakla bekliyorım sizinki kaçıncı gün embriyosu
Negatif maalesef senin ki@selenmltm.!..:hayırlı uğurlu olsun sizi takip ediyorum.bende 3.gün embriyosu transfer oldum yaşımızda aynı inşllh bende pozitifi görürüm.@cencenn: sizin sonucunuz ne oldu acaca?
Ya üzüldümNegatif maalesef senin ki
İnşallah. Benim şimdi beta takibi başladı. Her şey stresmiş şu dönemde@selenmltm.!..:hayırlı uğurlu olsun sizi takip ediyorum.bende 3.gün embriyosu transfer oldum yaşımızda aynı inşllh bende pozitifi görürüm.@cencenn: sizin sonucunuz ne oldu acaca?
İnşllh herşey güzel gider...kalp atışı,sonra tarama testleri stresi derken hep stres olcak sanırım.Allah su gibi kolay doğum nasip etsinİnşallah. Benim şimdi beta takibi başladı. Her şey stresmiş şu dönemde
Benmki negatif malesef@selenmltm.!..:hayırlı uğurlu olsun sizi takip ediyorum.bende 3.gün embriyosu transfer oldum yaşımızda aynı inşllh bende pozitifi görürüm.@cencenn: sizin sonucunuz ne oldu acaca?
Amin cümlemize inşalahİnşllh herşey güzel gider...kalp atışı,sonra tarama testleri stresi derken hep stres olcak sanırım.Allah su gibi kolay doğum nasip etsin![]()
Merhaba sizinle aynı süreçteyim çok şükür pozitif sonucu almışsınız benimde 8. Günüm ovitrelle yapalı 2 gün oldu bugün sabah test yaptığımda pozitifi gördüm ama chatgbt moralimi bozdu iğne etkisi diye sizin gibi bende chati delirttim biraz ama sürecinizden umut aldım test günüme kadar test yapmamayı düşünüyorum kimseyede söylemedim açıkçası hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum sizce varmıdır iğneden sonra yaptığınız testlerde silinme falan oldu mu ben araştırdım biraz iğne etkisi testte durdukça silikleşiyormuş bazen kayboluyormuşArkadaşlar merhaba. Nisanın 4ünde 2 adet 3. gün embriyosu transfer edildi bana. İlk tüp bebek denemem daha önceden iki sağlıklı doğumum var(ilk eşimden). 3 yıllık evliyim ve bu süre zarfında hiç gebelik yaşamadım. Eşiminde ilk eşinden ikiz çocukları var(tüp bebekle). Çok zor bir süreçmiş gerçekten Allah bu yoldaki herkesin zorunu kolay etsin herkesin yardımcısı olsun. Şimdi benim sormak istediğim şey ise şu. Bugün transferden sonra 5. günüm. Ben beklemekten artık çıldırmak üzereyim. Evde test yapamıyorum çünkü daha dün yarım doz ovitrelle yaptım tekrardan. Hormon değerlerim iyi. E2 263 P4 18.3. Üçüncü gün embriyosu koydurup pozitifi gören arkadaşlar en erken ne zaman görmüştünüz ya da en erken be zaman öğrenmiştiniz gebeliğinizi ? Embriyolarım grade 1-2 ve biri 6 diğeri 8 hücreliydi. Ama 6 hücreli kompaktlaşmaya başlamıştı bile 8 hücreliden daha önde dedi embriyologlar
Ovitrelleden sonraki bütün testlerim pozitifti. İlk iki gün koyu pozitif. Sonra iki gün silik pozitif. Sonra yavaş yavaş koyulaşmaya başladıMerhaba sizinle aynı süreçteyim çok şükür pozitif sonucu almışsınız benimde 8. Günüm ovitrelle yapalı 2 gün oldu bugün sabah test yaptığımda pozitifi gördüm ama chatgbt moralimi bozdu iğne etkisi diye sizin gibi bende chati delirttim biraz ama sürecinizden umut aldım test günüme kadar test yapmamayı düşünüyorum kimseyede söylemedim açıkçası hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum sizce varmıdır iğneden sonra yaptığınız testlerde silinme falan oldu mu ben araştırdım biraz iğne etkisi testte durdukça silikleşiyormuş bazen kayboluyormuş
Ben bugün kan verdim 9. Gün betam 45 çıktı korktum biraz düşük gibi geldi ama bilmiyorum hayırla yükselir inşallah sizin ilk betanız kaçtı acabaOvitrelleden sonraki bütün testlerim pozitifti. İlk iki gün koyu pozitif. Sonra iki gün silik pozitif. Sonra yavaş yavaş koyulaşmaya başladı
İki katına çıkar diye düşünüyorumBen bugün kan verdim 9. Gün betam 45 çıktı korktum biraz düşük gibi geldi ama bilmiyorum hayırla yükselir inşallah sizin ilk betanız kaçtı acaba![]()