• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Transfer sonrası 5. Gün

Yok transferden sonra üçüncü gün ovitrelle yapmadan önce tahlil istemedi mi doktorunuz ? Benimki tahlilden sonra yaptırdı ondan sordum
 
Kızlae kan verdiniz mi bende 6 nisanda transfer yaptırdım iki tane üçüncü gün embriyosu dün ve bugün adet olacakmış gibi karın kasık agrım var 8.gün bugün acaba ilaçların yan etkisimidir
 
Kızlae kan verdiniz mi bende 6 nisanda transfer yaptırdım iki tane üçüncü gün embriyosu dün ve bugün adet olacakmış gibi karın kasık agrım var 8.gün bugün acaba ilaçların yan etkisimidir
Kan vermedim henüz ama benimde çok oluyor sanki adet olacakmış gibi bel ve kasık ağrısı
 
Bende aynı şekilde ya korkuyorum acaba tutmadı mı diye üç gün kaldı test günüme dayanamıyorum
Bende dayanamıyorum ama bekleyeceğiz mecbur. En tatlı telaşlar bunlar. Rabbim emeklerimizi zayi etmesin
 
Yaaa çok sevindim hayırlı olsun bende verdim 11 gibi merakla bekliyorım sizinki kaçıncı gün embriyosu
@selenmltm.!..:hayırlı uğurlu olsun sizi takip ediyorum.bende 3.gün embriyosu transfer oldum yaşımızda aynı inşllh bende pozitifi görürüm.@cencenn: sizin sonucunuz ne oldu acaca?
 
@selenmltm.!..:hayırlı uğurlu olsun sizi takip ediyorum.bende 3.gün embriyosu transfer oldum yaşımızda aynı inşllh bende pozitifi görürüm.@cencenn: sizin sonucunuz ne oldu acaca?
İnşallah. Benim şimdi beta takibi başladı. Her şey stresmiş şu dönemde
 
Arkadaşlar merhaba. Nisanın 4ünde 2 adet 3. gün embriyosu transfer edildi bana. İlk tüp bebek denemem daha önceden iki sağlıklı doğumum var(ilk eşimden). 3 yıllık evliyim ve bu süre zarfında hiç gebelik yaşamadım. Eşiminde ilk eşinden ikiz çocukları var(tüp bebekle). Çok zor bir süreçmiş gerçekten Allah bu yoldaki herkesin zorunu kolay etsin herkesin yardımcısı olsun. Şimdi benim sormak istediğim şey ise şu. Bugün transferden sonra 5. günüm. Ben beklemekten artık çıldırmak üzereyim. Evde test yapamıyorum çünkü daha dün yarım doz ovitrelle yaptım tekrardan. Hormon değerlerim iyi. E2 263 P4 18.3. Üçüncü gün embriyosu koydurup pozitifi gören arkadaşlar en erken ne zaman görmüştünüz ya da en erken be zaman öğrenmiştiniz gebeliğinizi ? Embriyolarım grade 1-2 ve biri 6 diğeri 8 hücreliydi. Ama 6 hücreli kompaktlaşmaya başlamıştı bile 8 hücreliden daha önde dedi embriyologlar
Merhaba sizinle aynı süreçteyim çok şükür pozitif sonucu almışsınız benimde 8. Günüm ovitrelle yapalı 2 gün oldu bugün sabah test yaptığımda pozitifi gördüm ama chatgbt moralimi bozdu iğne etkisi diye sizin gibi bende chati delirttim biraz ama sürecinizden umut aldım test günüme kadar test yapmamayı düşünüyorum kimseyede söylemedim açıkçası hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum sizce varmıdır iğneden sonra yaptığınız testlerde silinme falan oldu mu ben araştırdım biraz iğne etkisi testte durdukça silikleşiyormuş bazen kayboluyormuş
 
Merhaba sizinle aynı süreçteyim çok şükür pozitif sonucu almışsınız benimde 8. Günüm ovitrelle yapalı 2 gün oldu bugün sabah test yaptığımda pozitifi gördüm ama chatgbt moralimi bozdu iğne etkisi diye sizin gibi bende chati delirttim biraz ama sürecinizden umut aldım test günüme kadar test yapmamayı düşünüyorum kimseyede söylemedim açıkçası hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum sizce varmıdır iğneden sonra yaptığınız testlerde silinme falan oldu mu ben araştırdım biraz iğne etkisi testte durdukça silikleşiyormuş bazen kayboluyormuş
Ovitrelleden sonraki bütün testlerim pozitifti. İlk iki gün koyu pozitif. Sonra iki gün silik pozitif. Sonra yavaş yavaş koyulaşmaya başladı
 
Ovitrelleden sonraki bütün testlerim pozitifti. İlk iki gün koyu pozitif. Sonra iki gün silik pozitif. Sonra yavaş yavaş koyulaşmaya başladı
Ben bugün kan verdim 9. Gün betam 45 çıktı korktum biraz düşük gibi geldi ama bilmiyorum hayırla yükselir inşallah sizin ilk betanız kaçtı acaba 🥺
 
Ben bugün kan verdim 9. Gün betam 45 çıktı korktum biraz düşük gibi geldi ama bilmiyorum hayırla yükselir inşallah sizin ilk betanız kaçtı acaba 🥺
İki katına çıkar diye düşünüyorum 🧿 kaçıncı gün embriyosuydu henüz 12. Gün olmamış sağlıkla ilerlesin 💕🫶🧿
 
Back
X