• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tüm bacak liposuction ( liposakşın )

Merhaba arkadaslar sonunda 5 ocakta tahsin görgülüye ameliyatimi oldum hersey yolunda yine hafif uylukda acilmam var. Umarim çabuk kapanır. Yinede cok muyluyum
 
Allah beter etsin işte işini layıkıyla yapmıyorlar sonra böyle beddua alıyorlar ikinci aneliyatimi oldum ücret odemedim çünkü benim hatam değildi 10 ocakta oldun bu sefer kanama falan hiç olmadı o yüzden hemen kalktım ayağa varis çorabı sipsris verdim ağ kısmını bir türkü ayarlayamadım çok acıtıyor bi beden küçük zaten ölçülere göre ondan dolayımi bilmiyorum
Çok geçmiş olsun umarım bu sefer herşey gönlünüze göre olur. Şimdi nasılsınız bu arada hangi doktora olmuştunuz. Nasıl ücretsiz kabul etti
 
Merhaba arkadaslar sonunda 5 ocakta tahsin görgülüye ameliyatimi oldum hersey yolunda yine hafif uylukda acilmam var. Umarim çabuk kapanır. Yinede cok muyluyum
Çok geçmiş olsun keşke bende Tahsin beye olsaydım çok pişmanım :( ne durumdasınız
 
Çok geçmiş olsun keşke bende Tahsin beye olsaydım çok pişmanım :( ne durumdasınız
Burdaki yorumlardan dolayı cok korkarak girdim. Ama alt bacagimda sıfir agri. Ust bacakda dikis agrisi vardi. Hastane sureci cok kolay gecti. 3. Gun ucak yolculugu ile evime geldim. O gece kötuydu. Oda varis corabindan dolayi dizimin arkasini kesiyordu. Şismeden dolayi surekli uyanip yurumen gerekiyordu. Dizimin arkasina havlu çorabı ped gibi koyarak çozdum. Keske basta aklima gelseydi.sonrasinda gün ve gün cok fark etti. Suan sadece ust dikisimde sorun var. Oda benim cildimden kaynakli zor iyilesiyo. İncelme suan icin yok ama kendimi zaten bunu hazirladim bir kac ay sonrasina
 
Kizlar nasil oldunuz ben de malik abaciya oldum cok sis ve mosmor bugun 5. Gunum siz ne durumdasiniz
 
Merhabalar kızlar benimde ayak bileklerim çok kalın. Göğüs altımdan ayak bileğime kadar liposuction olmak istiyorum. Hüseyin güner in iyi bir doktor olduğunu duydum. Ama istediği rakamı ödemek için böbreğimi masada bırakmam lazım 😭 ayak bileklerimden nefret ediyorum. Bu konuda daha fazla deneyim ve doktor ismi paylaşabilecek birileri var mı
 
Merhabalar kızlar benimde ayak bileklerim çok kalın. Göğüs altımdan ayak bileğime kadar liposuction olmak istiyorum. Hüseyin güner in iyi bir doktor olduğunu duydum. Ama istediği rakamı ödemek için böbreğimi masada bırakmam lazım 😭 ayak bileklerimden nefret ediyorum. Bu konuda daha fazla deneyim ve doktor ismi paylaşabilecek birileri var mı
Tobee. Ne kadar isedi ki. Ben tahsin görguluye oldum. Cok mennum kaldim. Tabi 2026 itibari ile oda zamlandi
 
Tobee. Ne kadar isedi ki. Ben tahsin görguluye oldum. Cok mennum kaldim. Tabi 2026 itibari ile oda zamlandi
Bende sanırım tahsin görgülü de olmayı planlıyorum. Hüseyin bey göbek 360 full bacak ayak bileği dahil artı popo bbl için 18 Bin euro istedi! Aman tanrım bu kadar ödeme yapmam mümkün değil. Tahsin bey bu işlemler için tüm bacak 350 bin göbek için 260 bin popoyu henüz söylemediler… nasıl iletişime geçebiliriz sonuçlarınızdan memnun musunuz yaptıralı ne kadar zaman oldu
 
Kizlar nasil oldunuz ben de malik abaciya oldum cok sis ve mosmor bugun 5. Gunum siz ne durumdasiniz
Merhaba geçmiş olsun son durumunuz nasıl acaba? Ağrılarınız geçti mi ve görüntü düzelmeye başladı mı? Memnun musunuz olduğunuza?
 
Merhaba geçmiş olsun son durumunuz nasıl acaba? Ağrılarınız geçti mi ve görüntü düzelmeye başladı mı? Memnun musunuz olduğunuza?
Merhaba agrilarim gecti 3 ay olacak ama halen odem var maalesef gecmedi, meemnun muyum diğer haline gore daha iyi elbette ama waoww bir sey cikmiyor cok kalinsa yani ip ince beklemek lazim ama kabule dilebilir seviye oluyor su an cok odemli alt bilek 24/22 arasi cikiyor şişliğe gore ustu iste 33 cm baldir kismi. Daha önce hatirlamiyorum ama 38 falan baldirim vardi altta 27 cm falandi
 
Tobee. Ne kadar isedi ki. Ben tahsin görguluye oldum. Cok mennum kaldim. Tabi 2026 itibari ile oda zamlandi
Merhaba sizin sureciniz nasıl gidiyor bilek kisminiz inceldi mi benim halen cok incelmedi 3 ay oldu, 3 aydan sonra değişim devam ediyor mu ?
Tesekkurler
 
6ayi tamamladım hala sesim cm olarak aynıyım incelecek soyle olacak böyle olacak vaatlerin hepsi boş gerçekten tekrar görüşeceğim doktorla bakalım ne diyecek
cok özür diliyorum yorumlarınızı okudum ve kesinlikle sizin gittiğiniz doktora gitmek istemiyorum. lütfen doktor ismi verebilir misiniz kime gitmiştiniz
 
Şuan diyet sürecimdeyim göğüs ameliyatım sonucu bir 10-12 kg aldım ve önce kilomu vermek istiyorum. Şuan ki kilom ile ölçtüğümde ayak bileğim 26 cm alt baldırım yani diz altım 38 üst baldırım 54 cm açıkçası beklentim zayıfladıktan sonra ip ince bacaklara sahip olmak:(( mucize olmayacaksa o kadar para veremem 🤣🙄
 
Back
X