• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.
Arkadaşlar bende 12 Kasım'da transfer oldum hatta gruba yazmıştım dokuzuncu gün idrar testinde negatif aldım diye
Üç tane beşinci gün embriyosu transfer edilmişti kan verdim ve hiçbir değer çıkmadı çok şaşkınım yani bir tanesi bari tutar demiştim kaliteleri iyiyken değerin beş altı olmasıni kabullenemedim
 
Herkese merhaba geçen ay buraya yazmıştım tüp bebek 4 yıl önce dondurulmuş yumurta transferi yapılmıştı negatif oldu bir ay bekleyip tekrar transfer yapılacaktı bu ay adet olmadım gecikmenin 4. Gününde test yaptım silik pozitif gördüm hâla adet olmadım ne kan verdim ne de test yaptım bugün gecikmenin 10.günü öyle bir boşvermişlik. 4 yıl öncede tüp bebek sürecinde tüp bebek tutmamıştı doktorum bir ay bekleyelim transfer yapalım demişti beklediğimiz o ay yine hamile kalmştm kızım dünyaya geldi. Ben anlamadım nasıl iş🤷🏼‍♀️Yaşım 37
 
Herkese merhaba geçen ay buraya yazmıştım tüp bebek 4 yıl önce dondurulmuş yumurta transferi yapılmıştı negatif oldu bir ay bekleyip tekrar transfer yapılacaktı bu ay adet olmadım gecikmenin 4. Gününde test yaptım silik pozitif gördüm hâla adet olmadım ne kan verdim ne de test yaptım bugün gecikmenin 10.günü öyle bir boşvermişlik. 4 yıl öncede tüp bebek sürecinde tüp bebek tutmamıştı doktorum bir ay bekleyelim transfer yapalım demişti beklediğimiz o ay yine hamile kalmştm kızım dünyaya geldi. Ben anlamadım nasıl iş🤷🏼‍♀️Yaşım 37
Valla inşallah hamilesinizdir , umarım öyledir her an herşey olabilir rabbim yormasin 🙏🙏
 
Kızlr progestan ipne dolapdamı durmalı anlamadım koy diyende var koyma diyemde ne yapmam lazım
 
Evet 2-8 derecede saklanmalı yani buzdolabında. Kutusundanda çıkarma ışığada maruz kalmamalı. Soğuk daha çok yakacağı için kullanmadan 15 dk önce buzdolabından çıkarabilirsin
 
Herkese merhaba geçen ay buraya yazmıştım tüp bebek 4 yıl önce dondurulmuş yumurta transferi yapılmıştı negatif oldu bir ay bekleyip tekrar transfer yapılacaktı bu ay adet olmadım gecikmenin 4. Gününde test yaptım silik pozitif gördüm hâla adet olmadım ne kan verdim ne de test yaptım bugün gecikmenin 10.günü öyle bir boşvermişlik. 4 yıl öncede tüp bebek sürecinde tüp bebek tutmamıştı doktorum bir ay bekleyelim transfer yapalım demişti beklediğimiz o ay yine hamile kalmştm kızım dünyaya geldi. Ben anlamadım nasıl iş🤷🏼‍♀️Yaşım 37
Ayy inşallah hamilesindir valla çok sevindim senin adına. Bende senden 1 yaş büyüğüm. Bizimde 5 yıldır olmamıştı ilk defa tüp bebek tedavisi gördüm ve şükürler olsun ki hamileyim. İnşallah benim de ikinciyi düşündüğüm zaman böyle bir sürpriz yaşatır Rabbim bize de...🙏🙏🙏
 
Ayy inşallah hamilesindir valla çok sevindim senin adına. Bende senden 1 yaş büyüğüm. Bizimde 5 yıldır olmamıştı ilk defa tüp bebek tedavisi gördüm ve şükürler olsun ki hamileyim. İnşallah benim de ikinciyi düşündüğüm zaman böyle bir sürpriz yaşatır Rabbim bize de...🙏🙏🙏
Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin. 5 yıldır olmamıştı diyorsun ya o duyguyu çok iyi bilirim. Banada dua edin pazartesi günü kan testi vereceğim
 
Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin. 5 yıldır olmamıştı diyorsun ya o duyguyu çok iyi bilirim. Banada dua edin pazartesi günü kan testi vereceğim
Dualarım seninle canım İnşallah güzel haberler alırsın sende. Hep güzel şeyleri düşün. 🙏🙏🙏
 
Kızlr progestan ipne dolapdamı durmalı anlamadım koy diyende var koyma diyemde ne yapmam lazım
Progesteron yağlı bi ilaç olduğu için deri altında yayılması dolaptan çıkarır çıkarmaz vurduğunda zorlaşır. Dolapta kalmalı yumurtalık kısmında,ben elimde ısıtıyordum iki elimi birbirine sürer gibi enjektörü yuvarlıyordum
 
Progesteron yağlı bi ilaç olduğu için deri altında yayılması dolaptan çıkarır çıkarmaz vurduğunda zorlaşır. Dolapta kalmalı yumurtalık kısmında,ben elimde ısıtıyordum iki elimi birbirine sürer gibi enjektörü yuvarlıyordum
Yorumunuz için teşekür ederim iki gündür vuruluyorum gercekten agır bi iğne kıbırdayamıyorum yatamıyorum rabbim yardımcımız olsun
 
Progesteron yağlı bi ilaç olduğu için deri altında yayılması dolaptan çıkarır çıkarmaz vurduğunda zorlaşır. Dolapta kalmalı yumurtalık kısmında,ben elimde ısıtıyordum iki elimi birbirine sürer gibi enjektörü yuvarlıyordum
Ben hemşirelere de eczacıya da sordum soğuk zincir değil yağlı olduğu için dışarda kalabilir
 
Progesteron yağlı bi ilaç olduğu için deri altında yayılması dolaptan çıkarır çıkarmaz vurduğunda zorlaşır. Dolapta kalmalı yumurtalık kısmında,ben elimde ısıtıyordum iki elimi birbirine sürer gibi enjektörü yuvarlıyordum
Birşey daha sorabilirmiyim krında şişlik yapıyormu bu iğne davul gibi oldum 🥹
 
Ben de soğuk zincir değil diye biliyorum zira yağlı bir ilaç..
bana ilaç tanıtılırken yumurtalık kısmında saklanmadı gerektiği söylendiği için bu şekilde uygulama yaptım. Deri altında yayılmasını kolaylaştırmak için de yapılması gerekeni yaptım yine. Yani ne diyim şimdi size yağlı ilaç diye dolapta saklanmaması gerekiyor demedi kimse bana
 
bana ilaç tanıtılırken yumurtalık kısmında saklanmadı gerektiği söylendiği için bu şekilde uygulama yaptım. Deri altında yayılmasını kolaylaştırmak için de yapılması gerekeni yaptım yine. Yani ne diyim şimdi size yağlı ilaç diye dolapta saklanmaması gerekiyor demedi kimse bana
Dolapta olmasının zararı olur demek istemedim esasen, o kadar detaylı bilgim yok, zaten vurulmasını kolaylaştırsın diye ısıtma yapmışsınız, sadece konuyu görüp oda sıcaklığında tutanlar var ise biz eczaneden de dışarıdan elden teslim aldık, o şekilde de kullandım. Hassas dönemlerde herkes, panik olmasın hiçkimse istedim. Östrofemin de dışında buzdolabında saklamayın yazıyormuş, söylenmemişti ben de yumurtalık kısmına koymuşum gece öyle bir panik yapmıştım ki. Ama birşey olmuyormuş. Şifa olsun bebeklerimize hepsi, sağlıkla kalın💐🤲🏻
 
Dolapta olmasının zararı olur demek istemedim esasen, o kadar detaylı bilgim yok, zaten vurulmasını kolaylaştırsın diye ısıtma yapmışsınız, sadece konuyu görüp oda sıcaklığında tutanlar var ise biz eczaneden de dışarıdan elden teslim aldık, o şekilde de kullandım. Hassas dönemlerde herkes, panik olmasın hiçkimse istedim. Östrofemin de dışında buzdolabında saklamayın yazıyormuş, söylenmemişti ben de yumurtalık kısmına koymuşum gece öyle bir panik yapmıştım ki. Ama birşey olmuyormuş. Şifa olsun bebeklerimize hepsi, sağlıkla kalın💐🤲🏻
Dolapta saklanmasının da zararı da yok demek ki ben o sıra bakmadım ama şimdi araştırdım karanlık direkt ışık görmeyen bi yerde 15-25 derece yeterliymiş belki herkes buna çok dikkat edemeyecek diye yumurtalık kısmında bekletilmesi güvenli olanıdır herkesi takip edemeyecekleri için 🤷‍♀️
 
Arkadaşlar,buraya form oluştururken güzel haberler yazmayı çok istemiştim. Ama burda birden fazla güzel haber alan arkadaşları gördüm hepiniz adına ayrıca sevindim. Bugün cem hocayla devam etmeme kararı aldım. Çünkü ben genetik olarak pıhtılaşma eğilimi olan birisiyim. Farkettim ki sürekli evrak kağıt peşinde koşup duruyorum. Tedaviye başlamadan önce bütün kan testlerimi ve genetik testimi alıp gittim. Hsg sonucumla beraber. Yani her şeyim vardı. Tekrar kan istedi yine yaptırdım. Sonuç negatif gelince bir çoğunu tekrar istedi ve pıhtı eğilimi olduğu için östrojen seviyem düşük olduğu halde östrojen desteği vermedi negatif sonucum bununla ilgili olabilir çünkü bi dahakine östrojen başlayacağını söyledi. Hematolojiden onay istedi.bugün istediği kanların sonucunu hematolojiden almaya gittiğimde normalde bu tedaviyi yönetmek ıvf doktorunun elinde risk faktörün var ama belli ki doktorun bunun sorumluluğunu almak istemiyor bu sorumluluğun altına bende giremem çünkü bu başka bir alan neyi ne kadar kullanacak ne süre devam edecek başka bir alan tek başıma buna karar veremem ama bunun riskini kendisi almak zorunda yönetmek onun elinde. Buraya gelen kanser hastalarını enfeksiyona göndermiyorum ben yönetiyorum riski alıyorum hukukta müdavim hekim vardır burasının müdavim hekimi benim bu tedavi boyunca da doktorun dedi. Bence doktorunu değiştirmeyi gözden geçir diyip sınıf arkadaşının adını verdi tüp bebek doktoru. Bi düşündüm de bana verilen oksopar biliyorsunuz tedavi dozuydu koruyucu doz yeterliydi bunu değiştirmesi için tekrar yazı vermesini istedim,vermedi. Ama bana sürekli bu doz çok yüksek diyip durdu. Yahu doktor sensin tekrar değerlendirilmesi diye bi yazı versene bana gideyim onunla. Bir doktor bu şekilde reçete edince benim sözüme bakıp da dur değiştirelim demedi kimse. Asistanları da bunu siz yapacaksınız dedi bana. Hastane hastane doz düşürmeye çalıştım en son bi doktor bana gelseydin tek doz reçete ederdim ama bu reçete edilmiş kimse bu riske girmez. Cem hoca da girip bi yazı istemedi halbuki tüp bebek doktorunun buna karar vermesi gerekiyormuş zaten. Fazla doz kanamaya,tutunmamaya da sebepmiş çünkü. Ankarada devam etmeye karar verdim. Cem hocayla ilgili soru gelmedi hiç ama yumurta toplama ve 5 yıl saklamaya 41.500 istediler bizden. Yumurta taşımayı istediğimizi söylediğimizde biz bu işlemleri yaptık saklamasanız bile vereceksiniz denildi verdik mecbur kıldılar. Saklama bedavaya geliyor herhalde Onların mantığında çünkü saklamasam da orda aynı para istendi. Bahçecide devam edicem henüz görüşmedim doktorla eşimin bi fırsat yaratıp gelmesini beklicem. Zaten ikinci regl de henüz olmadı halbuki zamanı da geldi. Vücudumun dengesi oturmadı herhalde daha. Bi süre daha bekleyim tekrar başlamaya hazır değilim zaten.inşallah pozitif haberi alırım. Burdan size heeeyooooo hamileyimmmmm deriiiim🎈
Merhaba..Kasım ayında cem bey ile çok büyük umutlarla 6 bin TL ödeyerek muayene oldum..muayene dediğime bakmayın 2 dj kendisini gördüm görmedim arası bişey oldu..o gün anladım ticaret ve insan kayırma nasıl oluyormuş..uzun hikaye benimkisi..tesadüfen yaİnizi gördüm.allah kucagimizi hayırlı sağlıklı şekilde doldursun inşallah umarim.hersey gönlünüzce olur
 
Ha bu arada lekelenmem oldu üç gün kadar kahverengi. Sonrası hep regl olacakmışım gibi ağrıydı kasığımda. Belim ağrıdı bikaç kez kısa aralıklı. Ama transfer olduğumu bilmesem vallahi regl olcam sanıyordum. Progestoron iğneye hala devam ediyorum. Sonuç pozitif olursa bi süre daha devam edicem sanırım çünkü rahmi kalınlaştırmak için verildi yani tutunma olsun diye biz ihtimali arttırmak için embriyo glue de yaptırdık transfer zamanı yani yapıştırma olarak geçiyor dondurulmuş embriyoyu o suyun içinde çözüp yolluyorlar içeriye onu besliyor. Unuttuğum şeyler var sorarsanız bilgi veririm yazarken hepsini yazamadım tabi :)
Mrb benimde dondurulmuş embiryo transferi oldum bugün 10 gün yarın kan vericem hafif kasık ağrılarım hala devam ediyo ama doktorum lekelenme kanama gelmemesi daha iyi dedi bugüne kadar yoktu evde yeni dayanmayip test yaptım bu şekilde cikti
 

Eklentiler

  • IMG_20260208_141923.webp
    IMG_20260208_141923.webp
    10,3 KB · Görüntüleme: 21
Back
X