• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.
Merhaba hanımlar iğnelerin 6.günündeyim amh 0.89 düşük 15-12 mm yumurta görünce adetini hatırlamıyorum ama max 4 tane falanlardır geriden gelenler var ama cok bir beklentim yok amhdan ötürü rahim 3 çizgi kalımlık 5.3 dedi yorum yapmadı yarın kurulda konusulacaklmış tahim kalınlıgı bana ince geldi sizlerin deneyimi nedir opudan çnce yada sonra rahim kalınlasması için ilaç başlanıyormu siz dogal birşeyler kullandınızmı nar suyu gibi benimle paylaşırsanız cok sevinirim uzun oldu biraz hakkınızı helal edin 🥹🤲🏻
Progesteron veriliyor bu rahmin kalınlaşması için,geriden gelenler genelde iğne yardımıyla büyüyor ama tabi büyümüş olanlara yetişmesi lazım 20 mm gelince toplama yapılıyor iğnelerin dışında takviye vitaminlerin de kalite için etkisi var teansfer için en az 7mm rahim kalınlığı isteniyor
 
Maalesef sonucum 0,3< geldi. Ne düşüneceğimi bilmiyorum artık
Merhaba, daha önce de forumda cokca konuşmuştuk. Şöyle bişiy yazmışstınız sanki doktor renkli doppler ile bakıp rahim damarları konusunda bişiyler söyledi bana diye. Doğru mu hatırlıyorum? Benzer bi durumla bir negatif sonrası baska iki doktordan adenomyozis tanısı aldım maalesef. Gözardı etmemeniz acısından yazmak istedim.
 
Progesteron veriliyor bu rahmin kalınlaşması için,geriden gelenler genelde iğne yardımıyla büyüyor ama tabi büyümüş olanlara yetişmesi lazım 20 mm gelince toplama yapılıyor iğnelerin dışında takviye vitaminlerin de kalite için etkisi var teansfer için en az 7mm rahim kalınlığı isteniyor
Şükür bugun iğnelere devam ederken 6 tı cıktı dediğiniz gibi progetan iğne ve fitil verdi
 
Tedaviniz nerede yapılıyor acaba bana sadece fitil verdiler iğne vermediler neye göre belirleniyor acaba
Etlik ş.h de yapılıyot herkesin durumu farklı belki benim yetersiz görülmüştür herseyi tek tek anlatıyorlar
 
Etlik ş.h de yapılıyot herkesin durumu farklı belki benim yetersiz görülmüştür herseyi tek tek anlatıyorlar
Benimde Etlik şehir hastanesinde yumurta toplama yapılacak sizin toplama yapıldı mı
Şunu merak ediyorum embriyo birden fazla çıkarsa birini transfer birini dondurma yapma oluyor mu acaba . Ben oya hocaya girdim ama bunları soracak çok da vakit olmuyor
 
Çok fark var inanın. Ben gazi tıp da tedavi gördüm maalesef imkanlar arasında dağlar kadar fark var. En basitinden embriyo saklama koşulu bile… ben tanıdık sebebi ile 2 yıl zaman harcadım orada. Tüp bebekde imkan varsa iyi bir özel hastaneye gidilmesi lazım. 6 sene uğraşmış biri olarak işin piri yerler belli, Allahım emeklerinizi boşa çıkarmasın
Tüp bebek tedavisi için hangi yerleri önerirsiniz?
 
Arkadaşlar cevabiniza çok ihtiyacım var 32 yaşındayım ilk tüp Bebek denemem 12 Kasım da transfer oldum üç embriyo transfer edildi beşinci gün dokuzuncu gün idrar testi yaptım negatif çıktı dün o kadar çok üzüldüm ağladım ki kan vermeye korktum veremedim
 
Emriyo kaliteniz neydi bi de acaba doktorunuzu değiştirseniz mi ki
İlk iki transferimde ikisi de 5aa’ydı. 3. Transferimde çift transfer yaptık. 3aa 5bb imiş de 5. Gün embriyosu. Ama embriyolara genetik test yaptırmadık. Doktorum da alanında en iyilerinden aslında.
 
Merhaba, daha önce de forumda cokca konuşmuştuk. Şöyle bişiy yazmışstınız sanki doktor renkli doppler ile bakıp rahim damarları konusunda bişiyler söyledi bana diye. Doğru mu hatırlıyorum? Benzer bi durumla bir negatif sonrası baska iki doktordan adenomyozis tanısı aldım maalesef. Gözardı etmemeniz acısından yazmak istedim.
Bana öyle söyleyen doktora transfer sonrasında kan iğnelerini kullanmışken tekrar gittim. İğneleri kullanırken baktığında rahimdeki kan akışı güzeldi. Demek ki iğnelerle kan akışı sağlanıyormuş diye çok üstüne düşmedim daha sonra bu konunun. Sizin söylediğiniz şey nedir tam olarak? Tanıyı koyan birim hangi birim? Nerede ne yaptırmam gerekiyor?
 
Arkadaşlar cevabiniza çok ihtiyacım var 32 yaşındayım ilk tüp Bebek denemem 12 Kasım da transfer oldum üç embriyo transfer edildi beşinci gün dokuzuncu gün idrar testi yaptım negatif çıktı dün o kadar çok üzüldüm ağladım ki kan vermeye korktum veremedim
Hemen umudunu yitirme bence kan testi ver kesin olsun. İdrarda negatif görüp kanda pozitifi görenler de olmuştu. Umut vermek de istemem ama bence kan testini de yaptırdıktan sonra kesin sonuca bak canım.
 
İlk iki transferimde ikisi de 5aa’ydı. 3. Transferimde çift transfer yaptık. 3aa 5bb imiş de 5. Gün embriyosu. Ama embriyolara genetik test yaptırmadık. Doktorum da alanında en iyilerinden aslında.
Valla baksanız cem çelik de alanında en iyisi ama tedaviyi kendisi yürütmesi gerekirken vırta zırta branş uzmanlarından yazı istedi. En son hematoloji doktorum dedi ki bunun düzenlemesini doktorunun yapması lazım önce kadın doğum sonra ıvf alanına yönelir. Sen şu doktora bi git diye sınıf arkadaşının adını verdi.Bu gittiğim kadın doğum iğne dozuna kadar kendisi ayarladı,alerji ilacımı bile kendi verdi. Demek istediğim doktor değiştirmeyi gözden bi geçirin bence.
 
Arkadaşlar cevabiniza çok ihtiyacım var 32 yaşındayım ilk tüp Bebek denemem 12 Kasım da transfer oldum üç embriyo transfer edildi beşinci gün dokuzuncu gün idrar testi yaptım negatif çıktı dün o kadar çok üzüldüm ağladım ki kan vermeye korktum veremedim
Gebelik önce kana sonra idrara gecer dokuzuncu gün için erken yarın ilk idrarınızla deneyebilirsiniz inşallah vardır 🙏
 
Benimde Etlik şehir hastanesinde yumurta toplama yapılacak sizin toplama yapıldı mı
Şunu merak ediyorum embriyo birden fazla çıkarsa birini transfer birini dondurma yapma oluyor mu acaba . Ben oya hocaya girdim ama bunları soracak çok da vakit olmuyor
Aynı bende galiba aynı zamanda gelip gidiypru 😅Ben sordugumda henuz cıkan yumurtaların dolumu boşmu embriyo oluşumu olup ol ayacagını bizde seninle birlikte görecegiz demişti bence artık diger işlemler enbriyologlara kalıyor gibi geldi bana
 
@barbiebabe ne yaptın canım benim sonucunu merak ettim. İnşallah hayırlı haberleri almışsındır. Yazdıysan belki de görmedim kusura bakma. 🙏
 
Bana öyle söyleyen doktora transfer sonrasında kan iğnelerini kullanmışken tekrar gittim. İğneleri kullanırken baktığında rahimdeki kan akışı güzeldi. Demek ki iğnelerle kan akışı sağlanıyormuş diye çok üstüne düşmedim daha sonra bu konunun. Sizin söylediğiniz şey nedir tam olarak? Tanıyı koyan birim hangi birim? Nerede ne yaptırmam gerekiyor?
Ne durumdasınız 🥲🥲 inşallah güzel sonuçlar almışsınızdır🫶🙏
 
İlk iki transferimde ikisi de 5aa’ydı. 3. Transferimde çift transfer yaptık. 3aa 5bb imiş de 5. Gün embriyosu. Ama embriyolara genetik test yaptırmadık. Doktorum da alanında en iyilerinden aslında.
Üzülmeyin, inşallah güzel sonuçlar alırsınız bir sonrakine 🙏🏻 doktorunuzun yeni tedavi önerisi nasıl oldu? Sizden karyotip analizi, pıhtılaşma testi vs. İstedi mi? Bir sonraki tedaviye pgtli embriyo yaptırıp mı ilerlemeyi düşünüyorsunuz?
 
Back
X