Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Çatlatma iğnesi(ovitrelle vs) olmadıysanız var benceTüp bebek sürecindeyim transfer oldum 6 ci gün dayanamayıp bir test yaptım ve bu şekilde çıktı kızlar sizce var mı birşey 5 ci gün embriyosu
25 nisanda vurulmuştum oviterelle 2 Mayıs transfer oldumÇatlatma iğnesi(ovitrelle vs) olmadıysanız var bence
baya olmuş vurulalı ovitrelle etkisi değildir artık, ama 6.günde bu kadar belirgin ilk defa görüyorum ikiz olabilir mi25 nisanda vurulmuştum oviterelle 2 Mayıs transfer oldum
baya olmuş vurulalı ovitrelle etkisi değildir artık, ama 6.günde bu kadar belirgin ilk defa görüyorum ikiz olabilir mi![]()
Yine de baya belirgin, sabah ilk idrarla tekrarlayın bence7 ci gün yarın sekiz pardon yanlış yazmışım biraz heyecanlıyım 12 de kan testi![]()
Teşekkür ederimYine de baya belirgin, sabah ilk idrarla tekrarlayın bencehayırlısı olsun inşallah
![]()
Tek embriyo transferi yaptık ama mümkün mü ikiz olması sizde mi transfer oldunuzBenim de böyleydi ikiz bebeklerim olacak ,sizin de ikiz olabilir ,tabi ne beta hcg ne idrarda gebelik testleri kesin belirleyici değil, tahmin sadece
Hayırlı olsun![]()
Bölünmüşse ikiz olabilir tabi kiTek embriyo transferi yaptık ama mümkün mü ikiz olması sizde mi transfer oldunuz
Çok heyecanlı bir dönem anlıyorsunuzdur beni gebelik testleri yanıltıcı olabiliyor en iyisi kan vermek inşallah tutunmuştur çok teşekkür ederim mesajınız içinBölünmüşse ikiz olabilir tabi ki
Bana cift embriyo transfer edildi
Arkadaşlarım gebelik testim icin cok belirgin ikiz mi acaba demislerdi ,ikiz cikti sahiden
Ama dedigim gibi bu asla bir belirleyici degil aslinda
Belki sizin hemen tutunmus ve beta hızla yükselmiş de olabilir![]()
Tabi ki cok iyi anliyorumÇok heyecanlı bir dönem anlıyorsunuzdur beni gebelik testleri yanıltıcı olabiliyor en iyisi kan vermek inşallah tutunmuştur çok teşekkür ederim mesajınız için![]()
Tüp bebek sürecindeyim transfer oldum 6 ci gün dayanamayıp bir test yaptım ve bu şekilde çıktı kızlar sizce var mı birşey 5 ci gün embriyosu
Bencr de igne etkisi degildir. Oglumda bende de çok koyuydu. 7ci gun 92 cikmişdi sonucum. Hcg de çok hizli yukseliyordu. Hayirli olsun InsAllahTüp bebek sürecindeyim transfer oldum 6 ci gün dayanamayıp bir test yaptım ve bu şekilde çıktı kızlar sizce var mı birşey 5 ci gün embriyosu
Yaptınız mı bu sabah tekrar :)Teşekkür ederim![]()
Bencr de igne etkisi degildir. Oglumda bende de çok koyuydu. 7ci gun 92 cikmişdi sonucum. Hcg de çok hizli yukseliyordu. Hayirli olsun InsAllah
Bencr de igne etkisi degildir. Oglumda bende de çok koyuydu. 7ci gun 92 cikmişdi sonucum. Hcg de çok hizli yukseliyordu. Hayirli olsun InsAlla