• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tüp bebek transfer

Tüp bebek sürecindeyim transfer oldum 6 ci gün dayanamayıp bir test yaptım ve bu şekilde çıktı kızlar sizce var mı birşey 5 ci gün embriyosu
Çatlatma iğnesi(ovitrelle vs) olmadıysanız var bence
 
25 nisanda vurulmuştum oviterelle 2 Mayıs transfer oldum
baya olmuş vurulalı ovitrelle etkisi değildir artık, ama 6.günde bu kadar belirgin ilk defa görüyorum ikiz olabilir mi 🥰
 
7 ci gün yarın sekiz pardon yanlış yazmışım biraz heyecanlıyım 12 de kan testi 🥰
 
7 ci gün yarın sekiz pardon yanlış yazmışım biraz heyecanlıyım 12 de kan testi 🥰
Yine de baya belirgin, sabah ilk idrarla tekrarlayın bence 🥰 hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
 
Benim de böyleydi ikiz bebeklerim olacak ,sizin de ikiz olabilir ,tabi ne beta hcg ne idrarda gebelik testleri kesin belirleyici değil, tahmin sadece ☺️
Hayırlı olsun 💞
 
Benim de böyleydi ikiz bebeklerim olacak ,sizin de ikiz olabilir ,tabi ne beta hcg ne idrarda gebelik testleri kesin belirleyici değil, tahmin sadece ☺️
Hayırlı olsun 💞
Tek embriyo transferi yaptık ama mümkün mü ikiz olması sizde mi transfer oldunuz
 
Tek embriyo transferi yaptık ama mümkün mü ikiz olması sizde mi transfer oldunuz
Bölünmüşse ikiz olabilir tabi ki
Bana cift embriyo transfer edildi
Arkadaşlarım gebelik testim icin cok belirgin ikiz mi acaba demislerdi ,ikiz cikti sahiden
Ama dedigim gibi bu asla bir belirleyici degil aslinda ☺️
Belki sizin hemen tutunmus ve beta hızla yükselmiş de olabilir 😊
 
Bölünmüşse ikiz olabilir tabi ki
Bana cift embriyo transfer edildi
Arkadaşlarım gebelik testim icin cok belirgin ikiz mi acaba demislerdi ,ikiz cikti sahiden
Ama dedigim gibi bu asla bir belirleyici degil aslinda ☺️
Belki sizin hemen tutunmus ve beta hızla yükselmiş de olabilir 😊
Çok heyecanlı bir dönem anlıyorsunuzdur beni gebelik testleri yanıltıcı olabiliyor en iyisi kan vermek inşallah tutunmuştur çok teşekkür ederim mesajınız için 🥰
 
Çok heyecanlı bir dönem anlıyorsunuzdur beni gebelik testleri yanıltıcı olabiliyor en iyisi kan vermek inşallah tutunmuştur çok teşekkür ederim mesajınız için 🥰
Tabi ki cok iyi anliyorum ☺️
Rica ederim ,tutunmuş diye düşünüyorum ama kan testi yaptirin tabi mutlaka ,sağlıkla ilerlesin inşallah tüm süreciniz ☺️🙏🏻
 
Amin çok teşekkür ederim sizinde öyle inşallah ikizleriniz hep sağlıklı olur ❤️
 
Tüp bebek sürecindeyim transfer oldum 6 ci gün dayanamayıp bir test yaptım ve bu şekilde çıktı kızlar sizce var mı birşey 5 ci gün embriyosu
Tüp bebek sürecindeyim transfer oldum 6 ci gün dayanamayıp bir test yaptım ve bu şekilde çıktı kızlar sizce var mı birşey 5 ci gün embriyosu
Bencr de igne etkisi degildir. Oglumda bende de çok koyuydu. 7ci gun 92 cikmişdi sonucum. Hcg de çok hizli yukseliyordu. Hayirli olsun InsAllah
 
İğne etkisi kalmıyor artık bu günde. Hayırlı olsun bebişiniz baya koyu çıkmış hatta 😍😍
 
Back
X