Tüp bebek süreciniz nasıldı bizde düşünüyoruz da , her şey normal bizde 3 yıldır evliyiz olmadı , o yüzden istiyoruzBenim de böyleydi ikiz bebeklerim olacak ,sizin de ikiz olabilir ,tabi ne beta hcg ne idrarda gebelik testleri kesin belirleyici değil, tahmin sadece
Hayırlı olsun![]()