- Katılım
- 9 Eylül 2022
- Mesajlar
- 243
- Emoji Skoru
- 163
- Puanlar
- 53
- Yaş
- 41
- Konu Sahibi mimoza0661
-
- #21
Selamlar ben yasdan dolayi cift transfer yaptirdim ve ikizlerim oldu imkanim vardi eve yardimci aldim cocuklara kendim baktim yasim 40 ikizlerim 3 yasinda oldular tekrar tedaviye basladik yine cift transfer yaptirdik cok korktum yine ikiz olur diye sukur tek tuttu yine eve yardimci aldim annemler babaanneler yakin oturmadiklari icin imkanimizda oldugu icin bu sekilde ilerledik oteki turlu gercekten cok zor olurmus sizde kendi durumunuza gore hareket edin .Herkese merhabalar
Öncelikle bu yolda ve süreçte olan herkesin Allah yardımcısı olsun, kucaklarımız sağlıklı bebişlerle dolsun inşallah
Bir konuda yardımınıza ve fikirlerinize ihtiyacım var kızlar
Dondurulmuş 3 tane 5. gün embriyom var, geçtiğimiz ağustos ayında da ilk transferim gerçekleşti tek embriyo transferi yapıldı, keseyi gördük ancak embriyo rahimde bölündüğü için ve bu bölünme de sağlıklı gerçekleşemediği için 7. haftada kalp atışı alamadık, gelişimlerinin geri olması sebebiyle veda etmek durumunda kaldım. Genetik testleri yaptırdık herhangi bir sıkıntı görülmedi. yaşım 29.
Bu ay için yeniden transfer planlandı, doktorum önceki üzücü tecrübemizi de dikkate alarak dilersek kalan 2 embriyoyu transfer edebileceğini söyledi. İki embriyo transferinin gebelik ihtimalini %30-%40 lardan %50-%75 civarına çıkardığını söyledi. Kararı bize bıraktı.
Aranızda bu durumu yaşayanlar nasıl karar verdiniz çok merak ediyorum, kararsızım ve korkuyorum biraz. Bu süreç hem psikolojik hem maddi olarak yorucu, o yüzden bir yanım tekrar bu sürece girmek istemediği için iki transferi mantıklı buluyor ama bunun da bir matematiği yok, 2 transfer durumunda yine olmayabilir
İki transfer olursa geriye hiç embriyo kalmamış olacak bu psikolojik olarak nasıl etkiler, ikisi tutarsa ikiz süreci nasıl ilerliyor hiç bilmiyorum, gerçekten bu oran 2 transfer olduğu takdirde yükseliyor mu tecrübelerinize ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler
Merhaba hayırlı olsun inşallah darısı bize olsun bende bugün 2.günümdeyim transferin çift embriyo transferi oldum kalitesi 4 aa ikisi de sizinkilerin kalitesi neydi ?Hakkınızda hayırlısı olsunevet şuan hamileyim çok şükür tutundu ikiside
Merhaba amin inşallah tez zamanda pozitif haberini alırsınız inşallah yanındaki sayıya çok takılmayın kaliteniz maşallah çok iyi AA şeklinde benimkide aynı AA kalitedelerdi çok şükürMerhaba hayırlı olsun inşallah darısı bize olsun bende bugün 2.günümdeyim transferin çift embriyo transferi oldum kalitesi 4 aa ikisi de sizinkilerin kalitesi neydi ?
Özellikle dikkat etmem gereken şeyler nedir acabaMerhaba amin inşallah tez zamanda pozitif haberini alırsınız inşallah yanındaki sayıya çok takılmayın kaliteniz maşallah çok iyi AA şeklinde benimkide aynı AA kalitedelerdi çok şükür
Çok hareketsiz kalmayın derim çünkü hareketle kanlanma oluyor rahimde ve tutunmayı sağlıyor ben havuç suyuda içmiştim onun dışında ben makyaj oje kapalı gıda hepsinden uzak durdum hala daha yapmıyorum makyaj falan kiii yumurta toplama zamanlarında bırakmistim kendinizi çok yormayın bu şekilde tutunacagi varsa gerçi her türlü tutunuyor bundan önceki transferimde daha dikkatliydim tutunamadı ama bunda 5 saatlik yolculuğa çıktım mesela ikiside şükür tutunduÖzellikle dikkat etmem gereken şeyler nedir acaba
Çok şükür ne güzel evin içinde dolaşıyorum sürekli paketli gıda yemiyorum meyve sebze baklagil tüketmeye özen gösteriyorum kabak çekirdeği ceviz yiyorum genelde daha da Napim bilmiyorum günde 3 kere fitil iki kere progestan iğne 2 kere de estrofem kullanıyorumÇok hareketsiz kalmayın derim çünkü hareketle kanlanma oluyor rahimde ve tutunmayı sağlıyor ben havuç suyuda içmiştim onun dışında ben makyaj oje kapalı gıda hepsinden uzak durdum hala daha yapmıyorum makyaj falan kiii yumurta toplama zamanlarında bırakmistim kendinizi çok yormayın bu şekilde tutunacagi varsa gerçi her türlü tutunuyor bundan önceki transferimde daha dikkatliydim tutunamadı ama bunda 5 saatlik yolculuğa çıktım mesela ikiside şükür tutundu
Hayırlısı olsun hakkınızda inşallah pozitif haberini alırsınızÇok şükür ne güzel evin içinde dolaşıyorum sürekli paketli gıda yemiyorum meyve sebze baklagil tüketmeye özen gösteriyorum kabak çekirdeği ceviz yiyorum genelde daha da Napim bilmiyorum günde 3 kere fitil iki kere progestan iğne 2 kere de estrofem kullanıyorum
merhaba sonucunuz ne olduİnşallah, kasık batması hariç hiçbir belirti yok biraz endişeliyim
T+10 da pozitif aldım çok şükür, yarın kese randevum varmerhaba sonucunuz ne oldu
Merhabalar bebişlerinizi sağlıkla büyütün inşallahSelamlar ben yasdan dolayi cift transfer yaptirdim ve ikizlerim oldu imkanim vardi eve yardimci aldim cocuklara kendim baktim yasim 40 ikizlerim 3 yasinda oldular tekrar tedaviye basladik yine cift transfer yaptirdik cok korktum yine ikiz olur diye sukur tek tuttu yine eve yardimci aldim annemler babaanneler yakin oturmadiklari icin imkanimizda oldugu icin bu sekilde ilerledik oteki turlu gercekten cok zor olurmus sizde kendi durumunuza gore hareket edin .
Selamlar ben ikiz olmasi icin degil tutma ihtimalini artirmak icin cift transfer oldum ikizlerim oldu hamileligimde hic sorun yasamadim 38+4 te dogum yaptim kilolari sagliklari gayet iyiydi artik 41 yasindayim 2 hafta once kizimida dogurdum sukur oda iyi onuda 39+5 te dogurdum 53 cm 3500 kg dogdu ben yastan dolayi ara veremedim sizinde gonlunuze gore olsun hersey.Merhabalar bebişlerinizi sağlıkla büyütün inşallahsizdeki cesarete hayran kaldım. Ben de tam tersi yaşım 37 diye çift koydurmaktan çekiniyorum. 30 olsam çift koyardım diyorum. 37 yim diye çifti taşıyamam erken doğar mı vs diye sorular oluyor. Sizin hamileliğiniz nasıl geçti? Bir aksilik olmazsa şubatta transfer sürecim var ve çocuğum yok. Çok kararsızım çifti sorsam mı diye
Tutma ihtimalini artırmak için bile çiftten yaşımdan dolayı çekiniyorum. İkiz hamileliğiniz güzel geçmiş maşallah, darısı isteyenlerin başınaSelamlar ben ikiz olmasi icin degil tutma ihtimalini artirmak icin cift transfer oldum ikizlerim oldu hamileligimde hic sorun yasamadim 38+4 te dogum yaptim kilolari sagliklari gayet iyiydi artik 41 yasindayim 2 hafta once kizimida dogurdum sukur oda iyi onuda 39+5 te dogurdum 53 cm 3500 kg dogdu ben yastan dolayi ara veremedim sizinde gonlunuze gore olsun hersey.
Gerçekten zor kararmış. Ben de çalışıyorum. Yaşım 37. İlk denemem olacak şansı artırmak için çift transferi sorsam mı diyorum. Sonra sizin gibi düşünceler oluyor. Üstüne bir de yaş 37. Hemen hasta olan bir yapım var. 6 ay önce bel fıtığı ameliyatı oldum. Belim ara ara ağrıyor. Taşıyabilir miyim diye düşünüyorum. Bunları düşününce vazgeçiyorum. Allah'ım doğru kararı vermemizde yardımcı olsunMerhaba, 30 yaşındayım. AMH düşük olduğu için 4 kere tedavi geçirdim. 4. Tedavimde doktorum çift embriyo koyalım dedi. Ailelerden uzakta yaşıyoruz. Yanımızda kimse yok. Evde yatılı olarak aile bireylerinden biri kalsın istemiyorum da. Bu yüzden çift embriyo beni korkutuyor. Doktorum tek olursa %30 şans olur, dedi. Tek istemiyor. Maddi olarak evet, ben de çalıştığım için şu an iyiyiz ama ikiz olursa eşim tek çalışacak. Ev kira. Nasıl olur bilmiyorum. Tabi ki önceliğim yeter mi olsun diyorum ama sonrasını da düşünmeliyim. O çocuklar bize Allah’ın emaneti olacak sonuçta. Çok zor bir kararmış.
çok sevindim hayırlı olsun ikiside tutunmuş muT+10 da pozitif aldım çok şükür, yarın kese randevum var
Merhaba çok güzel düşünüyorsunuz yorulmuşsunuz denemelerle çokta haklısınız . İkizlerim var tek bakmak mesele değil gün elbet gecıyor ve 3. Aydan sonra rahatlıyorsunuz ama maddi olarak gerçekten sağlam olmak gerekiyor .Merhaba, 30 yaşındayım. AMH düşük olduğu için 4 kere tedavi geçirdim. 4. Tedavimde doktorum çift embriyo koyalım dedi. Ailelerden uzakta yaşıyoruz. Yanımızda kimse yok. Evde yatılı olarak aile bireylerinden biri kalsın istemiyorum da. Bu yüzden çift embriyo beni korkutuyor. Doktorum tek olursa %30 şans olur, dedi. Tek istemiyor. Maddi olarak evet, ben de çalıştığım için şu an iyiyiz ama ikiz olursa eşim tek çalışacak. Ev kira. Nasıl olur bilmiyorum. Tabi ki önceliğim yeter mi olsun diyorum ama sonrasını da düşünmeliyim. O çocuklar bize Allah’ın emaneti olacak sonuçta. Çok zor bir kararmış.
çok sevindim hayırlı olsun ikiside tutunmuş mu
Evet çok şükürçok sevindim hayırlı olsun ikiside tutunmuş mu
maşaALLAH banada dua edin lütfenEvet çok şükür
Sağlıcakla kucağınıza alın inşallahEvet çok şükür
Rabbim isteyen herkese bu güzel haberi almayı nasip etsin inşallahmaşaALLAH banada dua edin lütfen