tüp bebekte tek transfer mi çift transfer mi ?

Ayni durumdayim.37 yas. Amh cok kotu su an 3aa ve kompakt iki embriyom var. Cift transferde ikiz olma ihtimali var ki ben bakabilecegimi kesinlikle dusunmuyorum. Tek koyarsak tutma ihtimali dusuk. Asiri stresliym cok tedrginim
 
Ayni durumdayim.37 yas. Amh cok kotu su an 3aa ve kompakt iki embriyom var. Cift transferde ikiz olma ihtimali var ki ben bakabilecegimi kesinlikle dusunmuyorum. Tek koyarsak tutma ihtimali dusuk. Asiri stresliym cok tedrginim
Pgt a testi yaptırdığımız için 2 tane koyulmuyormuş. Tek embriyo koyuldu. Tuttu çok şükürhamilelik çok zor geçiyor, sürekli kusuyorum bu sebeple iyi ki tek diyorum şu anda. Stres yapmayın. Tek olsun sağlıklı olsun ve tutsunpgt a testi temiz ise tekte de tutma ihtimali düşük değil yani. Tabi rahim durumu vs. herşey etkiliyor.
 
Maddi olarak o kadar zorladi ki teste gonderme ihtimalimiz yok. Artik hayirlisini diliyorum moralmen bittim. Allah saglkla kucaginiza almayi nasip etsin size de
 
Maddi olarak o kadar zorladi ki teste gonderme ihtimalimiz yok. Artik hayirlisini diliyorum moralmen bittim. Allah saglkla kucaginiza almayi nasip etsin size de
İnşallah sağlıklıdır ve tutunuramin siz de sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah
 
`