Tabiki şöyle sarıl böyle öp demenizi beklemiyorum.siz soruyu çok farklı anlamissiniz.Benim söylemek istediğim onun yanında istem dışı kasılmam.Benim gibi sevgilisini çok sevdiği halde yanında kasilan yapmak istediklerini yapamaya var mi merak ettim. Varsa eğer bunu asabilmisler mi sormak istedim.Ne denir ki buna , nasıl bir tavsiye bekliyorsunuz anlamadım doğrusu. Şöyle öp, şöyle sarıl, utanma erkek arkadaşına karşı rahat davran mı diyelim?
Yani demem o ki ; bence bu tavsiye istenecek bir dert değil. Hatta dert bile değil.
Tabi ki herkes gibi konu açmak sizin de hakkınız. Kırmayı da hiç istemem.Tabiki şöyle sarıl böyle öp demenizi beklemiyorum.siz soruyu çok farklı anlamissiniz.Benim söylemek istediğim onun yanında istem dışı kasılmam.Benim gibi sevgilisini çok sevdiği halde yanında kasilan yapmak istediklerini yapamaya var mi merak ettim. Varsa eğer bunu asabilmisler mi sormak istedim.
Ayrıca ben büyük bir derdim var demedim. Insanlar nelerle uğraşıyor farkındayım. Fakat rahatsız olduğum bir konuyu pek tabi herkes gibi burda paylaşmaya benimde hakkım var.
Merhaba arkadaşlar
Benim internet ile filan aram pek iyi değildir.BDV arkadaşım önerdi bende izin alarak onun sayfasından sizlere danışmak istiyorum.
Bir yıllık bir ilişkim var. Erkek arkadaşım memleketimizde değil farklı bir şehirde çalışıyor. Ayda bir geliyo bi kac gün görüşüyoruz hmn dönüyor.
Gelelim meseleye; erkek arkadaşımı çok seviyorum yanıma geldiğinde sarılıp öpmek istiyorum ama bişey engelliyo beni tutulup kalıyorum.
Bu hafta burdaydi sinemaya gittik sarılıp yanaktan öptü.Bu kesinlikle beni rahatsız etmedi fakat o yüzümü eksittigimi söyledi. Dün ve Bugün görüştüğümüzde ise mesafeliydi.Calistigi sehire gidecekti onu yolcularken bile mesafeli davrandı iki arkadasmisiz gibi vedalastik.
Ben bu akşam dayanamayıp aşkım neden bana sarılmadın neden sevgili gibi degilde arkadasmisz gibi ayrıldık diye sordum.
Verdigin tepkilerden dolayı Sanki sana cinsel tacizde bulunuyomusum gibi hissettim dedi.
Cok üzüldüm bu dediğine.Onu çok seviyorum.Bana sarılıp yanaktan öpücük kondurmasi beni kesinlikle rahatsız etmiyor fakat yanında rahat edemiyorum. Karşılık veremiyorum. Kasiliyorum.Bunu aşmak istiyorum artık çünkü bende ona sarılmayı öpmeyi onun yanında rahat olmayı istiyorum.
Bu cekingenligi nasıl asarim hanımlar lütfen bana tavsiyede bulur musunuz ?
kuzum senin yapın geregi böyle... seni yavaştan acması gereken yardımcı olması gereken maaalesef sevgilin. buraya yazdıklarını ona da anlat. madem zoruna gitti taciz etmiş gibi hissettim demiş ya..heh işte bunu aşman için de bu cocuktan yardım isteyeceksin. sana yavaş ve zorlamadan elele tutuş yanaktan öpme gel sarıl bakalım evet kolunu at şimdi bak ne kolaymış gibi ( cocuga ögretir gibi ) şeyler ile yaklaşacak. sende rahat ol derin nefes al kendine bunun normal oldugunu yapabilecegini empoze et. ve bir kere de sarıl gitsin. düşünceni 2letirsen yapamzsınMerhaba arkadaşlar
Benim internet ile filan aram pek iyi değildir.BDV arkadaşım önerdi bende izin alarak onun sayfasından sizlere danışmak istiyorum.
Bir yıllık bir ilişkim var. Erkek arkadaşım memleketimizde değil farklı bir şehirde çalışıyor. Ayda bir geliyo bi kac gün görüşüyoruz hmn dönüyor.
Gelelim meseleye; erkek arkadaşımı çok seviyorum yanıma geldiğinde sarılıp öpmek istiyorum ama bişey engelliyo beni tutulup kalıyorum.
Bu hafta burdaydi sinemaya gittik sarılıp yanaktan öptü.Bu kesinlikle beni rahatsız etmedi fakat o yüzümü eksittigimi söyledi. Dün ve Bugün görüştüğümüzde ise mesafeliydi.Calistigi sehire gidecekti onu yolcularken bile mesafeli davrandı iki arkadasmisiz gibi vedalastik.
Ben bu akşam dayanamayıp aşkım neden bana sarılmadın neden sevgili gibi degilde arkadasmisz gibi ayrıldık diye sordum.
Verdigin tepkilerden dolayı Sanki sana cinsel tacizde bulunuyomusum gibi hissettim dedi.
Cok üzüldüm bu dediğine.Onu çok seviyorum.Bana sarılıp yanaktan öpücük kondurmasi beni kesinlikle rahatsız etmiyor fakat yanında rahat edemiyorum. Karşılık veremiyorum. Kasiliyorum.Bunu aşmak istiyorum artık çünkü bende ona sarılmayı öpmeyi onun yanında rahat olmayı istiyorum.
Bu cekingenligi nasıl asarim hanımlar lütfen bana tavsiyede bulur musunuz ?