- Katılım
- 10 Şubat 2015
- Mesajlar
- 749
- Emoji Skoru
- 300
- Puanlar
- 303
- Yaş
- 37
Yorumlari okumadim yazdigina istimaden Fikrimi soyledim,donanim derken neyden bahsediyoruz. Kucuk yerde nasil isler icin eleman aricagini zannediyorsunuz? Universte mezunuyum Ve yazin bulundugum yerde is sahasi cok kisitli oldugu icin bulasikcilik yaptim . Yani kucuk yerlerde ve yasta cok onemli ne bulabilirsiniz gercekci olmakta lazim.Allah ım ne iç acıcı bir mesaj ...
Okumadan etmeden
Gerçekten şaşırıyorum..
1) mesajlarında eski eşiyle doğal hayat macerasıyla geldiklerini yazmış
2) Es eski es yani birlikte yaşamıyorlar
3) velev ki eşi olsa niye yalnızlık çeksin?
4) Bulaşıkçılık,temizlikcilik..
Donanımlı bi insana hemde
Pesssss![]()

