- Katılım
- 22 Ocak 2010
- Mesajlar
- 7.157
- Emoji Skoru
- 19.671
- Puanlar
- 498
Çabuk vazgeçti zaten belliymiş niyeti :)))Temiz ne ya? Zevzek prens.
Belli oldu zaten gerçek niyeti ki .. çabuk vazgeçti seni seviyorum lar gitti :))))))Yüzünü bile yakından görmediğiniz birine anlatmamalısınız bu kadar özelinizi.
Belki adamla yanyana gelince hoşlanmayacaksinız. Hal ve hareketleri rahatsız edecek sizi. Bilemezsiniz.
Bu adamla görüşürsünüz,göruşmezsiniz bilemem ama kesinlikle tanımdan,güvenmeden,ilişkinin gidişatını görmeden girmeyin bu muhabbetlere.
Baştan soylerseniz adamın gerçek niyetini anlamanız zorlaşabilir.