• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

yatılı misafir akraba sorunu

Konu çok tanıdık geldi, daha önce aynısını okumuş gibiyim

Öncelikle haklısınız net olmak en iyisi bu konuda. Konudan bağımsız siz bu konuyu başka bir isimle uzun zaman önce de açmıştınız sanki yanlış mı hatırlıyorum ?
önceden de açmıştım konu, o zaman kayınvalidenin ameliyatı olacaktı bizim yaşadıgı ız şehirde, o yüzden iki kızı bir de yine kızının kayınvalidesi gelmişti yardım için. ondan once de eniştenin ameliyatı olmuştu onun için toplanılmıştı. yırtdısından gelen görümce herkesi aynı yerde aynı anda görmej istiyo, türkiyeye gelmişken herkesle görüşcem diyo ve bizim evi seçmiş bunun için, neyseki eşim konu bana gelmeden kapatmış reddetmiş ama bozulmuş baya, ben herkese karşı fedakar davranıyorum üzüldüm falan demiş
 
Sizin ev kayınvalidelerin toplanma alanı olmuş , kayınvalideyi kapan soluğu sizde alıyor valla iyi sabırlısınız.

Kraliçeye bak sen herkesi aynı anda aynı yerde görmek istiyormuş, biz istemiyoruz onu ne yapacağız, sanki Mars’ta yaşıyor herkesi görmek istiyorsa kıysın parasına gelsin gitsin sık sık.
 
önceden de açmıştım konu, o zaman kayınvalidenin ameliyatı olacaktı bizim yaşadıgı ız şehirde, o yüzden iki kızı bir de yine kızının kayınvalidesi gelmişti yardım için. ondan once de eniştenin ameliyatı olmuştu onun için toplanılmıştı. yırtdısından gelen görümce herkesi aynı yerde aynı anda görmej istiyo, türkiyeye gelmişken herkesle görüşcem diyo ve bizim evi seçmiş bunun için, neyseki eşim konu bana gelmeden kapatmış reddetmiş ama bozulmuş baya, ben herkese karşı fedakar davranıyorum üzüldüm falan demiş

Ne gibi bir fedakarlık yapmış merak ettim😆😆
 
merhaba herkese
eşimle aileden uzakta bir şehirde yaşıyoruz. türkiyenin ortasında sayılabilecek bir şehir. idiğerleri bize eşit uzaklıkta şehirlerde bir de yurtdışında yaşıyor. bunları konumla ilgisi var diye anlatıyorum.
yurtdışındaki görümcemin eşi geçen sene ameliyat oldu bizim yaşadıgımız şehirde.öyle tercih ettikleri için değil en iyi doktor burda oldugu için. bir hafta görümcem,eşi, 6 yaşındaki kızı, kendi kayınvalidem, büyük görümcem ve eniştenin annesi bizde kaldılar. eniştenin annesi de geldi bize cunku tek oglu var ameliyatında o da olmak istedi. evde 2 cocuk 7 yetişkindik.
normalde ilişkilerimiz iyidir, her geldiklerinde hediyeler getirirler ince düşüncelidirler. 6 ay sonra kayınvalidem ameliyat oldu, sadece enişte dışında geri kalan kişiler yine geldi ameliyat için. eniştenin annesi de geldi kayınvalideme yardım etmek için. iki tane de gmrümcem küçük kızı vardı aynı kadro yani. yine bir hafta birlikte kalındı sonra herkes ülkesine şehrine döndü. kayınvalide düzenli senede bikaç kez gelir saglık kontrollerine, iki hafta kalır. onunla da ilişkimiz iyidir çok düşüncelidir eli kolu sürekli dolu gelir alışveriş yapar dogum günlerimizi sürekli kutlar vs. ama ben ameliyat zamanında eniştenin annesinin gelmesine anlam verememiştim. sonucta ikinci kez bu kadar kalabalık misafir oluyo, evet kayınvalideme cok yardımı oldu bana bi iş kalmadı evde bişey yapmadım ama yine de bana hiç sorulmamıştı.
şimdi konumuz farklı ama yine bize gelme meselesi. yurtdışındaki görümcem yılbaşı için bir haftalıgına izin almış eşiyle kızıyla beraber türkiyeye gelmek istiyolarmıs. eşime sormuş müsait misiniz planınız var mı diye. biz de kalmak istemiş çünkü biz tam orta yerdeyiz eniştenin annesi de bize gelecek kayınvalidem de diğer büyük görümcem de bize gelecek. herkese eşit mesafede olacak yani. eniştenin annesinin yaşadıgı ile gitseker herkese uzak ya da kendi annesine gitse uçak yok vsvs. bir de küçük kızı benim oglumu cok görmek istiyormuş birlikte zaman geçirmelerini istiyolarmış kuzenlerin. ama bu sefer ben istemiyorum. eşim de açıkca anlatmış ablasına, eşim için zor oluyor cocukla, kalabalık oluyo vs diye, siz gelin sadece demiş ablası da olmaz gelmişken herkesi görmek istiyoruz herkes bizi görmek istiyo siz da toplanırız diye düşünmüştüm demiş. hatta enişte demişki onlara tekrar yük olmayalım gitmeyelim demiş görümcem de olur mu ne yükü kardeşimin evi orası yük olmayız hep bir arada oluruz demiş. ben büyük görümceyle zaten iyi anlaşamıyo sayılırım. hiç misafie etmek istemiyorum, sürekli beklentiye girer hic bi işe elini sürmez hiç bişeyi de beğenmez vs, yurtdısındaki görümcem cok iyidir evet ama bu davranısını düşüncesizce buldum, beni de düşünmelilerdi 2 yaşında cook hareketli bi oglum var zaten zor bitiriyoruz günü ev işi yemek vs, bir de kaç kişi bir hafta misafirlik falan, eşim de söylemiş büyük görümceyle aramın iyi olmadıgını eniştenin annesinin artık gelmesnin mantıksız oldugunu vs, görümcem de bozulmuş eşime, işi bizi görmek istemiyosunuza getirmiş. eşim de arada kaldı, hem vicdan yapıyo ablası için hem bana hak veriyo, napıcagımı şaşırdım
Şaka gibiler. Ben yüzsüzlük diyebilirim bu duruma ancak. Tamam daha önce gelmişler geçerli sebepler. Ancak eviniz yol geçen hanına dönmüş. Siz buluşturma görüştürme mercimisiniz. Bence net sınır koyun. Çok yatılı misafirli evde büyüdüm. Kusana kadar yediler içtiler senelerce. Şimdi hiçbiri yok ne bayram ne seyran. En iyisi bir kere kötü olup sonradan böylesinede maruz kalmamak
 
merhaba herkese
eşimle aileden uzakta bir şehirde yaşıyoruz. türkiyenin ortasında sayılabilecek bir şehir. idiğerleri bize eşit uzaklıkta şehirlerde bir de yurtdışında yaşıyor. bunları konumla ilgisi var diye anlatıyorum.
yurtdışındaki görümcemin eşi geçen sene ameliyat oldu bizim yaşadıgımız şehirde.öyle tercih ettikleri için değil en iyi doktor burda oldugu için. bir hafta görümcem,eşi, 6 yaşındaki kızı, kendi kayınvalidem, büyük görümcem ve eniştenin annesi bizde kaldılar. eniştenin annesi de geldi bize cunku tek oglu var ameliyatında o da olmak istedi. evde 2 cocuk 7 yetişkindik.
normalde ilişkilerimiz iyidir, her geldiklerinde hediyeler getirirler ince düşüncelidirler. 6 ay sonra kayınvalidem ameliyat oldu, sadece enişte dışında geri kalan kişiler yine geldi ameliyat için. eniştenin annesi de geldi kayınvalideme yardım etmek için. iki tane de gmrümcem küçük kızı vardı aynı kadro yani. yine bir hafta birlikte kalındı sonra herkes ülkesine şehrine döndü. kayınvalide düzenli senede bikaç kez gelir saglık kontrollerine, iki hafta kalır. onunla da ilişkimiz iyidir çok düşüncelidir eli kolu sürekli dolu gelir alışveriş yapar dogum günlerimizi sürekli kutlar vs. ama ben ameliyat zamanında eniştenin annesinin gelmesine anlam verememiştim. sonucta ikinci kez bu kadar kalabalık misafir oluyo, evet kayınvalideme cok yardımı oldu bana bi iş kalmadı evde bişey yapmadım ama yine de bana hiç sorulmamıştı.
şimdi konumuz farklı ama yine bize gelme meselesi. yurtdışındaki görümcem yılbaşı için bir haftalıgına izin almış eşiyle kızıyla beraber türkiyeye gelmek istiyolarmıs. eşime sormuş müsait misiniz planınız var mı diye. biz de kalmak istemiş çünkü biz tam orta yerdeyiz eniştenin annesi de bize gelecek kayınvalidem de diğer büyük görümcem de bize gelecek. herkese eşit mesafede olacak yani. eniştenin annesinin yaşadıgı ile gitseker herkese uzak ya da kendi annesine gitse uçak yok vsvs. bir de küçük kızı benim oglumu cok görmek istiyormuş birlikte zaman geçirmelerini istiyolarmış kuzenlerin. ama bu sefer ben istemiyorum. eşim de açıkca anlatmış ablasına, eşim için zor oluyor cocukla, kalabalık oluyo vs diye, siz gelin sadece demiş ablası da olmaz gelmişken herkesi görmek istiyoruz herkes bizi görmek istiyo siz da toplanırız diye düşünmüştüm demiş. hatta enişte demişki onlara tekrar yük olmayalım gitmeyelim demiş görümcem de olur mu ne yükü kardeşimin evi orası yük olmayız hep bir arada oluruz demiş. ben büyük görümceyle zaten iyi anlaşamıyo sayılırım. hiç misafie etmek istemiyorum, sürekli beklentiye girer hic bi işe elini sürmez hiç bişeyi de beğenmez vs, yurtdısındaki görümcem cok iyidir evet ama bu davranısını düşüncesizce buldum, beni de düşünmelilerdi 2 yaşında cook hareketli bi oglum var zaten zor bitiriyoruz günü ev işi yemek vs, bir de kaç kişi bir hafta misafirlik falan, eşim de söylemiş büyük görümceyle aramın iyi olmadıgını eniştenin annesinin artık gelmesnin mantıksız oldugunu vs, görümcem de bozulmuş eşime, işi bizi görmek istemiyosunuza getirmiş. eşim de arada kaldı, hem vicdan yapıyo ablası için hem bana hak veriyo, napıcagımı şaşırdım
Enistenin annesi ne alaka habire damlıyor bu 1. İkincisi sizde toplanalım nasıl bir mantık, herkes gitsin kendi anasının yanında. Üçüncüsü belli ki bunlar gelecekler siz çocuğunuzla ilgilenin, her şeyi asgari düzeyde yapin, kendileri yapsınlar islerini çok istiyorlarsa. Düşüncesiz saygısızlar.
 
Yurtdışındaki enişte geldiğinde annesi de gelecekse bir zahmet annesine otel tutabilirdi. Ailenin safı bellemiş bunlar sizi.
İki kere görümcenin kayınvalidesini sizde yatırmışlar. Çok tuhaf ya.
Yoooook olur mu, o Euro’lar dolarlar yazin harcanacak, otel için israfa gerek yok 🤓 hem Türkiye’mizde ekonomi çok iyi zaten, gerek yok öyle ayrı gayrı tatile 👌🏻
 
Sizin ev kayınvalidelerin toplanma alanı olmuş , kayınvalideyi kapan soluğu sizde alıyor valla iyi sabırlısınız.

Kraliçeye bak sen herkesi aynı anda aynı yerde görmek istiyormuş, biz istemiyoruz onu ne yapacağız, sanki Mars’ta yaşıyor herkesi görmek istiyorsa kıysın parasına gelsin gitsin sık sık.
Yurtdışında yaşayanlarını bazilarindaki “ben geldim, herkes beni görmeli, eglemeli, beni guzel ağırlamalı, en önemli benim” tavirlari can sikici. Bu yüzden 20 yıldan uzun surelik arkadasligimi bitirdim. Yurtdisinda yasiyorum ben de ama bu gözlemim hep kulağımda küpe, asla böyle biri olmamaya yemin ettim.
 
ben geri adım atmadım eşim de atmadı, bilet almışlar görümcenin kayınvalidesinin oldugu şehre gidecekler, biz de bikc gün onları görmeye gidecez, yalnız aşırı sinir oldugum konu şu oldu, biz ne kadar izinleri oldugunu bilmiyoduk, dün eşim öğrenmiş diyoki 10 günlüğüne geliyolarmıs, yani 10 günlüğüne bize gelmek istediler, hiç de kimse dememiş 10 gün kardeşin evinde nasıl kalacaksınız, inanılmaz düşüncesizlik, kendi kayınvalidesiyle uzun zaman geçirmek istemiyo cok da hoşlanmıyo kayınvalidesinden, bizim evde kalmak daha iyi olacaktı yani ama kendinin bile hoşlanmadıgı kv bize hiç düşünmeden getirtiyo
Ziyarete gittiğinizde size laf sokmaya kalkarsa da geri adım atmayın, "ben evimde o kadar uzun süre kalabalık misafir sevmiyorum" deyin bi daha gelmeye yüz bulamasın
 
önceden de açmıştım konu, o zaman kayınvalidenin ameliyatı olacaktı bizim yaşadıgı ız şehirde, o yüzden iki kızı bir de yine kızının kayınvalidesi gelmişti yardım için. ondan once de eniştenin ameliyatı olmuştu onun için toplanılmıştı. yırtdısından gelen görümce herkesi aynı yerde aynı anda görmej istiyo, türkiyeye gelmişken herkesle görüşcem diyo ve bizim evi seçmiş bunun için, neyseki eşim konu bana gelmeden kapatmış reddetmiş ama bozulmuş baya, ben herkese karşı fedakar davranıyorum üzüldüm falan demiş
Sizdeki sabıra maşallah vallah. Melek olsa bile insanlar kendi kayınvalidesine katlanamazken siz birde görümcenizin kayınvalidesine katlanmışsınız kaç kez. Görümcem yok ama olsaydı eminim kendisini sevsem bile kayınvaldesini evimde ağırlamak istemezdim. Banane yani. Hasbam birde okadar alışmış normal görmüşkü keyfi bir durumda bile sizin evinizi toplanma kampı gibi kullanmayi düşünmüş hiç sakınca görmemiş. Gel beni boğ demiş yani.
Sizin yaşadığınız ili çok seviyorsa 1 haftalık eşyalı daire kiralasın orda toplasın anasını, kayınvaldesini.
Bence hiç yüz vermeyin bundan sonra, hastalık olsa bile gitsin başka yerde kalsınlar. Kaç kez ağırlamışsınız sanki makbule geçti.
 
Aranizdaki mesafe ne kadar olacak? Asla kimsenin evinde kalmayin, simdiden ayarla ya kiralik daire a...nb gibi yerden yada Pansiyon otel falan. Sorarlarsada kimsede kalmadi sevmem kimseye yük olmak istemiyorum sevmiyorum de.
Evet bu cok iyi bir öneri.. Hem bir sınır göstermiş olursunuz, hem kişisel konforunuz olur hem de tüm gün o kadar kalabaligin yemek, mutfak, bulasik yükünden kurtulmuş olursunuz.
 
Türkiyeye ineceklerinde, şehrinde havaalanı bulunan kişinin yanına insinler. Onlarla vakit geçirdikten sonra uçak veya arabayla diğerlerini gezsinler. Herkesi sizde toplamak tam bir eziyet
 
merhaba herkese
eşimle aileden uzakta bir şehirde yaşıyoruz. türkiyenin ortasında sayılabilecek bir şehir. idiğerleri bize eşit uzaklıkta şehirlerde bir de yurtdışında yaşıyor. bunları konumla ilgisi var diye anlatıyorum.
yurtdışındaki görümcemin eşi geçen sene ameliyat oldu bizim yaşadıgımız şehirde.öyle tercih ettikleri için değil en iyi doktor burda oldugu için. bir hafta görümcem,eşi, 6 yaşındaki kızı, kendi kayınvalidem, büyük görümcem ve eniştenin annesi bizde kaldılar. eniştenin annesi de geldi bize cunku tek oglu var ameliyatında o da olmak istedi. evde 2 cocuk 7 yetişkindik.
normalde ilişkilerimiz iyidir, her geldiklerinde hediyeler getirirler ince düşüncelidirler. 6 ay sonra kayınvalidem ameliyat oldu, sadece enişte dışında geri kalan kişiler yine geldi ameliyat için. eniştenin annesi de geldi kayınvalideme yardım etmek için. iki tane de gmrümcem küçük kızı vardı aynı kadro yani. yine bir hafta birlikte kalındı sonra herkes ülkesine şehrine döndü. kayınvalide düzenli senede bikaç kez gelir saglık kontrollerine, iki hafta kalır. onunla da ilişkimiz iyidir çok düşüncelidir eli kolu sürekli dolu gelir alışveriş yapar dogum günlerimizi sürekli kutlar vs. ama ben ameliyat zamanında eniştenin annesinin gelmesine anlam verememiştim. sonucta ikinci kez bu kadar kalabalık misafir oluyo, evet kayınvalideme cok yardımı oldu bana bi iş kalmadı evde bişey yapmadım ama yine de bana hiç sorulmamıştı.
şimdi konumuz farklı ama yine bize gelme meselesi. yurtdışındaki görümcem yılbaşı için bir haftalıgına izin almış eşiyle kızıyla beraber türkiyeye gelmek istiyolarmıs. eşime sormuş müsait misiniz planınız var mı diye. biz de kalmak istemiş çünkü biz tam orta yerdeyiz eniştenin annesi de bize gelecek kayınvalidem de diğer büyük görümcem de bize gelecek. herkese eşit mesafede olacak yani. eniştenin annesinin yaşadıgı ile gitseker herkese uzak ya da kendi annesine gitse uçak yok vsvs. bir de küçük kızı benim oglumu cok görmek istiyormuş birlikte zaman geçirmelerini istiyolarmış kuzenlerin. ama bu sefer ben istemiyorum. eşim de açıkca anlatmış ablasına, eşim için zor oluyor cocukla, kalabalık oluyo vs diye, siz gelin sadece demiş ablası da olmaz gelmişken herkesi görmek istiyoruz herkes bizi görmek istiyo siz da toplanırız diye düşünmüştüm demiş. hatta enişte demişki onlara tekrar yük olmayalım gitmeyelim demiş görümcem de olur mu ne yükü kardeşimin evi orası yük olmayız hep bir arada oluruz demiş. ben büyük görümceyle zaten iyi anlaşamıyo sayılırım. hiç misafie etmek istemiyorum, sürekli beklentiye girer hic bi işe elini sürmez hiç bişeyi de beğenmez vs, yurtdısındaki görümcem cok iyidir evet ama bu davranısını düşüncesizce buldum, beni de düşünmelilerdi 2 yaşında cook hareketli bi oglum var zaten zor bitiriyoruz günü ev işi yemek vs, bir de kaç kişi bir hafta misafirlik falan, eşim de söylemiş büyük görümceyle aramın iyi olmadıgını eniştenin annesinin artık gelmesnin mantıksız oldugunu vs, görümcem de bozulmuş eşime, işi bizi görmek istemiyosunuza getirmiş. eşim de arada kaldı, hem vicdan yapıyo ablası için hem bana hak veriyo, napıcagımı şaşırdım
Eşiniz onlara güzel bir otel ayarlasın.
 
Şaka gibiler. Ben yüzsüzlük diyebilirim bu duruma ancak. Tamam daha önce gelmişler geçerli sebepler. Ancak eviniz yol geçen hanına dönmüş. Siz buluşturma görüştürme mercimisiniz. Bence net sınır koyun. Çok yatılı misafirli evde büyüdüm. Kusana kadar yediler içtiler senelerce. Şimdi hiçbiri yok ne bayram ne seyran. En iyisi bir kere kötü olup sonradan böylesinede maruz kalmamak
Yorumu okuyunca annem geldi aklıma senelerce yediler içtiler pisletip gittiler. Bayramlarda sofra her daim dolu olurdu asla sadece çay tatlı ile göndermezdik misafiri çorbası salatası yemeği… sonuç şimdi annem yaşlanınca hizmet edemeyince hiçbiri kapısını çalmaz oldu..Olan benim misafir travmaları ile dolu olan çocukluğuma oldu.. misafirden nefret ediyorum🤬
 
sanirim ankaradasiniz
acin su airbnb evlerini tutsunlar yani
ac köpekler euro kazaniyorlar milletin evinde asalak gibi yasiyorlar uc kurus para vermemek icin laf yiyorlar
1000116873.webp

bu ev mesela cankayanin gobeginde 4 yatak odasi var
yedi ceddi gelse sıkiş tepiş yatarlar. herkese alan kalir. 5700 gecelik
270 euro ediyor.
isteseler coook daha ucuzlari da var daha kucuk evlerde. ben size yayla gibi olani buldum.
sunu bile odeyemiyorlarsa gelsinler göç etsinler o kadar kotuyse durumları.
sinir oldum ya
 
Tstile giderken, Avrupa'da başka ülkeye şehre giderken otel tutmasını ev tutmasını biliyorlar. Sinir oluyorum bu gurbetçilerin torun tombalak bir eve coreklenmesine.

Böylelerinin Avrupa'da başka kentleri ziyaret ettiğini düşünmeniz gerçekten çok naif ❤️
 
Galiba başta sınırları belirlemek sonradan kötü olmaktan daha iyi.. teklif edildiğinde üç gün alabilirim sonrası için başka programım var diyebilmek.. az görüşüp uzaktan konuşmak daha kıymetli ,of bilmiyorum iyi biri olmaya çalışsam da olmuyor olmuyor aynı evde tahammül çok zor.. fesatiyla ayrı zor ,safiyla ayrı zor.. hayır birde herşeyin sizden beklenmesi ,hizmetin ,ilginin ,sohbetin ...kendi evladinin ortada olmayışı ,cinnet geçirince gelin kötü.. birde ortamda her yaşamanın başkalarına anlatılması ,dedikonun yapılması ,gerçekten hiç birşey yapmak gelmiyor içimden bundan sonra iki gün misafir edebilirim diyeceğim ,ona göre ayarlasin herkes ...
 
Ay yurt disinda da yasiyor parasi vardir. Otelde kalsinlar. Bu ne mileltin evine gidip haftalarca kalmak anlamadim. Kabul etmeyin evde yokuz deyin diyecegim ama anahtari ver bize ônerisi bizim oralarda yaygindir.🥲🤯
 
Back
X