• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mutfak Püf Noktaları yemekteyizzzz

dtsly

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Mart 2009
Mesajlar
381
Emoji Skoru
0
Puanlar
316
Yer
İzmir
ya kızlar ben arada denk geldıkce yemekteyız progrmını ızlıyorum.gecen haftalarda best of grubu dıye daha once yarısan 5 kısıyı yenıden yarıstırıyorlardı.bırıde ılter bey dı.ama ılter beyın programını sanırım kacırdım.reklamlarda ozetını gorup cok merak etmıstım.o programı ızleyen var mı?neler yaptı?reklamlardakı ozette herkesın cok begendıgı bısey vardı ama ne oldugunu ızleyemedım maalesef:(:1ninca:
 
Back