Arkadaşlar bi kaç hafta önce yazmıştım buraya
Kaynanam hamilelgimde bir kere olsun bile yazmadı aramadı bir kere bile yardımcı olmak istemedi..aramizda 5 dk var
Şimdi sezeryan doğum yaptım haftalık oldu bebegim
Görmeye geldiler bebeği ben içten istemesemde eşim için evet dedim
Şimdi de zirt Pirt görmeye gelmek istiyor ama nasıl..geldiginde laf sokmalar yok siz niye getirmiyosunuz bize yok sütün yoksa iyi değil
birde ne bi yardım teklifi ne başka bisey..gelmeden önce de eşime hep: „aç mısın oğlum sana birsey aliyim mi“ mesaj atıyor
Ben insan değil miyim ?doğum yapan eşim mi ?
Artık Gina geldi eşime dedim hergün gelmesin geliyorsada insan gibi davransın sezeryan olmusum es dost akraba bile elini uzatırken bana böyle davranan bence ileride kizima nasıl davranır
Ben böyle gamsiz insanlar tanimadigim için zoruma gidiyor..benim ailem hem hamileliğimde hem şimdi gelirken ikimize de yemek getirir dolabımızı doldurur okadarini bile beklemiyorum ki ama beni böyle umursamazsa bende kızımı göstermek istemiyorum zaten hamileligimde ailesinden biri bile bi arayıp sormadı
Aramizda birsey geçti derseniz bu insanlar böyle işlerine göre hareket eder
Eşim bana düşkün olduğu için bana asla laf getirmediği için bana böyle oldular Allah ondan razı olsun
Ama şimdi de eşim üzülmesin diye ses etmek istemedim ama lohusa olan benim lohusaligi Birak doğumum zor geçti dikişlerim ağrıyor benim kendime saygım olduğu için böyle yapmak istiyorum
Ya belirli günler evime gelip görsünler yada nebilim kafam çok karışık bana akıl verirmisiniz
Kaynanam hamilelgimde bir kere olsun bile yazmadı aramadı bir kere bile yardımcı olmak istemedi..aramizda 5 dk var
Şimdi sezeryan doğum yaptım haftalık oldu bebegim
Görmeye geldiler bebeği ben içten istemesemde eşim için evet dedim
Şimdi de zirt Pirt görmeye gelmek istiyor ama nasıl..geldiginde laf sokmalar yok siz niye getirmiyosunuz bize yok sütün yoksa iyi değil
birde ne bi yardım teklifi ne başka bisey..gelmeden önce de eşime hep: „aç mısın oğlum sana birsey aliyim mi“ mesaj atıyor
Ben insan değil miyim ?doğum yapan eşim mi ?
Artık Gina geldi eşime dedim hergün gelmesin geliyorsada insan gibi davransın sezeryan olmusum es dost akraba bile elini uzatırken bana böyle davranan bence ileride kizima nasıl davranır
Ben böyle gamsiz insanlar tanimadigim için zoruma gidiyor..benim ailem hem hamileliğimde hem şimdi gelirken ikimize de yemek getirir dolabımızı doldurur okadarini bile beklemiyorum ki ama beni böyle umursamazsa bende kızımı göstermek istemiyorum zaten hamileligimde ailesinden biri bile bi arayıp sormadı
Aramizda birsey geçti derseniz bu insanlar böyle işlerine göre hareket eder
Eşim bana düşkün olduğu için bana asla laf getirmediği için bana böyle oldular Allah ondan razı olsun
Ama şimdi de eşim üzülmesin diye ses etmek istemedim ama lohusa olan benim lohusaligi Birak doğumum zor geçti dikişlerim ağrıyor benim kendime saygım olduğu için böyle yapmak istiyorum
Ya belirli günler evime gelip görsünler yada nebilim kafam çok karışık bana akıl verirmisiniz