Ben doğum günü mevzularından nefret ediyorum.
Çevremdekileri de uyarmama rağmen her yıl bir ton sürprizler yapıyorlar..
Sürekli onun doğum günüydü, bunun doğum günüydü sonra düşün dur.
Geçe yıl hiçbirini bilerek kutlamadım ki benden uzak dursunlar diye.. doğumuma 1 hafta kala doğum gunumdu. Kocaman parti yaptılar.. öyle böyle değil dansözler, davullar zurnalar. Ee şimdi ben hepsiyle nasıl uğraşayım.
Gram zevk almiyorum ve nefret ediyorum.. 1 ay sonra doğum günüm valla bu seferde kutlarlarsa hepsini vurucam
Niye bunları anlattım biliyor musun? Herkes sizin gibi keyifle yapmıyor olabilir böyle organizasyonları.
Bir süre sonra görev olarak düşünülüp, insan strese giriyor.
Siz çok ince düşünmüşsünüz tek tek uğraşmışsınız ama farkındaysanız hepsi için siz uğraşmışsınız onlar katılmış.
Yani onlar da birbirleri için uğraşmamışlar.. ee böyle olunca sizinkini org. edecek kişi yok o grubun içinde.