kızlar daha öncede burada yazmıştım...
44 günde bir adet oluyorum fakat 57 gün oldu hala gelen giden yok
50. test yaptırdım negatif çıktı
3gün önce 2gün süren toplanda 6 7 damlayı geçmeyen kanamam oldu. aslında kanamada denmez akıntıyla beraber geldi kahverengi 2gün 4 5 saatte bir damla kadar geldi bugunse yine tık yok adette olmadım..
sizce bu kahveler yerlesme lekesiolabilir mi