• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

yerlesme lekesi olabilir mi?

fearless999

umutluyum mutluyum :)
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ekim 2014
Mesajlar
43
Emoji Skoru
18
Puanlar
13
Yaş
34
kızlar daha öncede burada yazmıştım...

44 günde bir adet oluyorum fakat 57 gün oldu hala gelen giden yok
50. test yaptırdım negatif çıktı

3gün önce 2gün süren toplanda 6 7 damlayı geçmeyen kanamam oldu. aslında kanamada denmez akıntıyla beraber geldi kahverengi 2gün 4 5 saatte bir damla kadar geldi bugunse yine tık yok adette olmadım..
sizce bu kahveler yerlesme lekesiolabilir mi
 
Bildiğim kadarıyla 35 günden fazla suruyorsa yumurtlamamış oluyorsun
 
Doktora gittin mi....adet düzeni için falan
canım çarşambaya randvu aldım gidicem. 44 günde bir adet oluyorum pco luyum geç yumurtluyormusum ama düzenli diye sorun yok dedi doktorum. ama bu kez gelmedi adetim :S
 
Back
X