• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yerlesme lekesi olabilir mi ? ACIK YARDIM

Ruzgariklim

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Ocak 2017
Mesajlar
199
Emoji Skoru
183
Puanlar
18
Yaş
32
Hanimlar meraba ...
Umarim yardimci olursunuz bana ...Adetim bitti yaklasik 7 8 gun sonra benden pembe ve kahverengi leke geldi ..
Arkasi gelmedi...
Sonra bugun ayni leke yine geldi su an adetime 10 gun falan var yaklasik...
Bugunde ayni lekeyi gordum pembe bir leke peceteyle sildigimdede geldi cok hafif ama arkasi gelmedi ..Bu iki lekenin aralarinda 5 gun falan var ...
Acaba yerlesme lekesimi yasadigim sey...
Adete 10 gun kala gelir mi bu leke..
Deneyimle anneler yardiminizi bekliyorum
 
Aynı şey 3 günden beri bende oluyor ve yarın adet olmam gerek dün de idrar testi yaptım ama ışığa turunca görwbiliyorum 2.çizgiyi bilgisi olan var mıııı
 
Aynı şey 3 günden beri bende oluyor ve yarın adet olmam gerek dün de idrar testi yaptım ama ışığa turunca görwbiliyorum 2.çizgiyi bilgisi olan var mıııı
Sizinkide mi 10 gun onceden geldi acaba yani leke ne zama geldi benimki hep olmuyor cok az ve ara ara
 
arkadaşlar bence bu testi alın ve deneyin derim benimde adetime 10 gün vardı ama bu sonuç verdi ve şuan hamileyim inşallah yerleşme lekesidir
 

Eklentiler

  • IMG_2492.webp
    IMG_2492.webp
    6,8 KB · Görüntüleme: 62
Adetime4 5 gün kala geldi leke benim leke günde 1 2 damla şeklinde pembe olarak akıntıyla beraber geliyor:KK1:
 
bende leke oldu ama öyle çok değil bir iki oldu o kadar sonra durdu zaten
 
Yine umutlanmak istemiyorum ama 5 aydir ilk defa boyle oldu
 
Back
X