- Konu Sahibi BENIMSENSIZMURADIMYOK
-
- #21
sıradan bır gun iste.gıderek batılasıyoruz.yabancılar bızım ramazan ı kurbanı yada ne bıleyım cumhurıyet bayramını kutluyorlar mı,tabıkı hayırrr...kutlayana bısey dıyemem ama bana çok sacma gelıyor.aslında ınsanlar uzulmelı bır yıl daha yaslandım dıye...avrupada buyumus bırı olarakher adetlerını bılıyorum. yılbası bızım adedımız degıl kı,dolayısıyla da kutlamam,ama kutlayana da saygım var...naçizane fıkrımı soylıyeyım dedım
eylull hanım burası dusuncelerı soyleme platformu.bu benım bakıs acım.nasılkı ben kutlayanları elestırmıyorum fıkrımı belırtıyorum,sızde bana saygı duymak zorundasınız...amacım konuyu farklı yere cekıp tartısma cıkarmak degıl....