Ziraat kartım

8renkligokkusagi

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
5 Ekim 2013
387
101
26
Merhaba iyi aksamlar. Ogrenciyim kykdan geri odemeli kredi aliyorum. Kredimin yattigi bi kartim var, ziraat genc kart olarak geciyor adi, ogrenci olan arkadaslar bilirler. Atmye kartimi takinca atmde soyle bi yazi cikiyor; "bankaniz isleme onay vermedi. Islem yapabilmek icin lutfen subeye ugrayiniz." gibi birsey. Bu nedendir ki yaa pazartesiye kadar nasil bekliycem :KK43:
 

msozcelk

1o.1o.2o11
Kayıtlı Üye
28 Nisan 2013
2.028
180
Merhaba iyi aksamlar. Ogrenciyim kykdan geri odemeli kredi aliyorum. Kredimin yattigi bi kartim var, ziraat genc kart olarak geciyor adi, ogrenci olan arkadaslar bilirler. Atmye kartimi takinca atmde soyle bi yazi cikiyor; "bankaniz isleme onay vermedi. Islem yapabilmek icin lutfen subeye ugrayiniz." gibi birsey. Bu nedendir ki yaa pazartesiye kadar nasil bekliycem :KK43:

Aynisi gecen gun arkadasmin basina gelmis telefon numarasi onaylanmadigndan kendi kendlerine bloke etmisler baya kzmsti sbra 1 saat icnde cekblrsnz demsler kayitli oldgn subeyi pazartesi gitmedende arayp halledeblrsin biraz tepki goster hic yorlma oralara
 

8renkligokkusagi

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
5 Ekim 2013
387
101
26
Aynisi gecen gun arkadasmin basina gelmis telefon numarasi onaylanmadigndan kendi kendlerine bloke etmisler baya kzmsti sbra 1 saat icnde cekblrsnz demsler kayitli oldgn subeyi pazartesi gitmedende arayp halledeblrsin biraz tepki goster hic yorlma oralara

Hmm anladim. Insallah benimki de boyle ufak bi problemdir ya. Kredimin iptal edilmesinden okuldan atilmaya kadar aklima bir suru sebep geldi. Tirstim valla durup dururken boyle bisey olunca. Tesekkur ederim
 

msozcelk

1o.1o.2o11
Kayıtlı Üye
28 Nisan 2013
2.028
180
Hmm anladim. Insallah benimki de boyle ufak bi problemdir ya. Kredimin iptal edilmesinden okuldan atilmaya kadar aklima bir suru sebep geldi. Tirstim valla durup dururken boyle bisey olunca. Tesekkur ederim

Yol canim bankanin sacma sapan bi seyidir ama sigirtali bir ise falan aslamadn dmi?

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

4justice

* hasta la vista baby *
Pro Üye
3 Aralık 2011
10.508
12.611
bu durum ziraatta olmadı ama benim ing bank kartımda oldu aynı dediğiniz yazı çıkıyordu ve yukardaki arkadaşın dediği gibi telefon no güncellemesi için böyle bi durum olmuş şubeye gidip düzeltirridm ben telle halledemedim imza falan istediler çünkü
sıkıntı yapmayın eksik bilgileriniz vardır onu güncellemeniz gerekiyordur :KK34:
 

xyaseminx

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2010
1.618
560
o kart bende de var.hic basim gelmedi ama arkadaslarin bahsettigi gibi bilgi eksikliginden dolayi guvenlik icin bloke edilmis olabilir.telefonla halledilir mi bilmiyorum benim kartima telefonla bloke konmustu tam tersi yani:) subede dilekce yazdiriliyor ve 1-2 gun icinde aktive oluyordu.Benim baska bir bankaydi tabi
 

8renkligokkusagi

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
5 Ekim 2013
387
101
26
bu durum ziraatta olmadı ama benim ing bank kartımda oldu aynı dediğiniz yazı çıkıyordu ve yukardaki arkadaşın dediği gibi telefon no güncellemesi için böyle bi durum olmuş şubeye gidip düzeltirridm ben telle halledemedim imza falan istediler çünkü
sıkıntı yapmayın eksik bilgileriniz vardır onu güncellemeniz gerekiyordur :KK34:

o kart bende de var.hic basim gelmedi ama arkadaslarin bahsettigi gibi bilgi eksikliginden dolayi guvenlik icin bloke edilmis olabilir.telefonla halledilir mi bilmiyorum benim kartima telefonla bloke konmustu tam tersi yani:) subede dilekce yazdiriliyor ve 1-2 gun icinde aktive oluyordu.Benim baska bir bankaydi tabi

Sagolun kizlar ins dediginiz gibidir
 

msozcelk

1o.1o.2o11
Kayıtlı Üye
28 Nisan 2013
2.028
180
Merhaba iyi aksamlar. Ogrenciyim kykdan geri odemeli kredi aliyorum. Kredimin yattigi bi kartim var, ziraat genc kart olarak geciyor adi, ogrenci olan arkadaslar bilirler. Atmye kartimi takinca atmde soyle bi yazi cikiyor; "bankaniz isleme onay vermedi. Islem yapabilmek icin lutfen subeye ugrayiniz." gibi birsey. Bu nedendir ki yaa pazartesiye kadar nasil bekliycem :KK43:

Tatlim hallettin mi?

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.