doğuma hazırlık

  1. F

    Doğumunda Özel Ebe Desteği Alanlar

    Arkadaşlar merhabalar doğumunda özel ebe desteği alan var mı aramızda acaba? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Etkisi oldu mu ? Bir daha olsa tekrar ebe desteği alırım diyor musunuz ? Şimdiden teşekkür ederim.
  2. achoi

    Kordon dolanması

    Merhaba arkadaşlar 36+3deyiz bugün kontrolüm vardı bebeğimin boynuna 1tam 1de yarım kordon dolanmış böyle olup sonrasında düzelen var mı? Doktor hareketlerini takip et dedi ama kızımın baştan beri hareketleri belli saatlerde oluyor sürekli takip nasıl edeceğim bilmiyorum.
  3. Birrbulutolsam

    Cinsiyet tahmini 🐣

    Kızlarr biraz önce doktordan geldik bişey söylemedi bidahaki aya belli olur kesin dedi sizce cinsiyet ne ? 12+1 ❤️❤️❤️
  4. ikincibebis

    Doğumdan hemen önce yaşadıklarınız, hissettikleriniz vs..

    Merhaba kızlar. 30 haftalık gebeyim ve insanı inceden bir heyecan sarıyor daha önce doğum yapanlar ya da şuan hamile olan arkadaşlar anlıyordur ne demek istediğimi. Zamanın yavaşlaması, geçmek bilmemesi, sabırsızlık vs vs… Ben bu konuyla hem daha önce doğum yapmış arkadaşlara günler ya da...
  5. achoi

    Konya farabi hastanesinde doğum yapanlar

    Merhaba arkadaşlar benim gelecek kontrolüm 2hafta sonra ama çokta merak ediyorum 2021de farabide doğum yapan var mı? Ücretleri genel olarak ne kadar?
  6. Mislinadorak

    Suyu gelmeden doğum yapan var mı? Hastaneye gitmeden suyu gelmeden doğum yapacagini anlayan var mı??

    Nasıl oluyor yaa?? Hastaneye gitmeden su gelmeden dogum yapacağınızı nasıl anlarsınız ???
  7. achoi

    10.haftada cinsiyet tahmini

    Arkadaşlar merhaba bugün doktora gittim ve bebeğimi gördüm ve sanırım biraz inatçı ense kalınlığını bile ölçtürmeye hiç yanaşmadı kıpırdandı durdu 😇 10+3 haftadayım sizce cinsiyetle ilgili bir şey söylenebilir mi?
  8. A

    Bebek arabası marka ve model önerileri???

    Arkadaşlar konu var mı bilmiyorum maruz görün yeni üyeyim fikirlerinize ihtiyacım var lütfen marka model önerir misiniz travel sistem mi yoksa diğerleri mi? kullanışlı olması ve fiyat olarak çok da yüksek olmaması önemli tabii.. önerilerinizi bekliyorum
  9. aylinky

    Yalancı kasılma nedir ve doğumdan önce şart mıdır?

    Kızlar merhaba, Şu an 35+6'dayım, son 1 haftadır değişik ağrılarım var. Özetle; Kasıklarımda batma ve rahatsızlık, vajinamda ağırlık, yüksek bir basınç hissediyorum. Odadan odaya geçerken bile zorlanıyorum. Duş alırken bile, taburede oturmama rağmen kasıklarımda acı hissediyorum. Uzanırken...
  10. M

    Sizce hamak şeklinde salıncaklar mı iyi yoksa ninni ana kucagı salıncak mı iyi?

    Sizce hamak şeklinde salıncaklar mı iyi yoksa ninni ana kucagı salıncak mı iyi bebeğimiz için ne alacağımıza karar veremedik. Hangisi daha kullanışlı tecrübesi olan kullananlar memnun kalanlar varsa yardımcı olabilir mi lütfen 🙏🤔
  11. M

    Sizce hamak şeklinde yeni çıkann hamak salıncaklar mı iyi yoksa ninni ana kucagı salıncak mı?

    Sizce hamak şeklinde salıncaklar mı iyi bebekler için yoksa ninni ana kucagı salıncak mi kararsız kaldık. Hangisinden daha memnun kalırız bilemiyoruz tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi 🤔🙄
  12. Sadomm34

    Hamile pilatesi

    Kızlar merhaba aranızda hamile pilatesine giden var mı acaba evde de yapılabilir mi yoksa illa basımızda bir hoca olması gerekli mi? Ve hangi ayda basladınız paylaşırsanız sevinirim😘
  13. S

    Antakya mozaik hastanesi !!

    Merhaba arkadaşlar 23+4 gebeyim ve şuan Yüksekovadayım görev dolayısı ile Allah kısmet ederse 23 nisanda doğumum var ve Eşimin memleketi olan Antakya’da Mozaik hastanesinde yapmayı düşünüyorum. Orda doğum yapan deneyimli annelerimiz doğum ücreti nasıl ve ilgileniyorlar mı memnunlar mı hangi...
  14. C

    Doğuramadım

    Selam kızlar, Ben 38+5 günlük hamileyim. Nasipse ikinci kızımı bekliyorum. Ama hala doğuramadım. Daha vaktin var diyenler olacak biliyorum ama inanılmaz darlandım kendimi çok depresif hissediyorum bazen. Eşim sürekli şaka da olsa doğur artık diye diye beni de etkiledi. Kızım 13 ünde 2 yaşını...
  15. B

    34+3 doğumuma ne kadar kaldı

    kızlar doğumuma ne kadar kaldı siz kaç haftalıkken doğum yaptınız ben 34+3 günlüğüm oğlum olucak hayırlısıyla cevaplarınızı bekliyorum TEŞEKKÜRLER..:KK69: SABAHLARI ELLERİM VE AYAKLARIM ŞİŞMİŞ VAZİYETTE KALKIYORUM HAREKET EDİNCE DÜZELİYO NORMAL Mİ ??????
  16. heratemis

    Balat hastanesi Meltem Özben

    Kızlar merhaba , aranızda Fatih Balat Hastanesi Meltem Hanım a giden var mı acaba , varsa bana yardımcı olabilir mi ?Bir-kac sorum olacaktı
  17. S

    Kayseri de Yaşayan Anne ve Anne Adayları

    Foruma şöyle bir baktım ama böyle bir konu açılmamış. Aslında bi tane açılmış ama ona da kimse katılmamış. Hal böyleyken dedim ben açayım. Umarım benim konum da aynı olmaz. Kayseri de yaşayan anne adayları ve anneler olarak paylaşım yapip birbirimize yardımcı olalım istiyorum. İnşallah amacına...
  18. C

    Doğuma Hazırlık Kursu

    Merhabalar, İstanbulda bildiğiniz doğuma hazırlık kursu var mı? Ben bir tane buldum o da babayla birlikte 1.200tl dedi
  19. A

    Bebek Örgüleri yapılır.

    İstediğiniz modelde ve bedende bebek örgüleri yapılır (: Battaniye,patik,yelek,hırka ve diğerleri :)
  20. E

    Doguma hazirlik; yemek

    Merhaba arkadaslar, Yakinda dorduncu cocugumu dunyaya getirecegim insallah. Yurt disinda yasiyorum ve dogum sonrasi yardimci olabilecek herhangi bi akrabam yok. Bu yuzden simdiden buzluguma kolay ve pratik yiyecek depolamak istiyorum ki dogum sonrasi bi sure bizi idate etsin. Bana...