evliliğe bağlı nedenler

  1. H

    3 haftadır eşimle ayrıyım

    2 aylık evliyiz. Eşimle kavga ettik. Bana "siktir git bu evden seni istemiyorum boşanacağım senden gurursuz midesiz, gitmezsen üstüne kız getireceğim" şeklinde sözler söyledi. Kavga sebebimiz de babasının elini öpmemem. Babası bana daha 1 aylık evli olduğumuz dönemde bir terbiyesizlik yapmıştı...
  2. K

    Eşim sevgisini belli edemiyor mu sevmiyor mu?

    Selam kızlar benim belki de tam bi dert sayılmaz ama yine de paylaşmak istiyorum ☺️ Eşimle evlilğimzn 4. Yılı içindeyiz 1buçk yaşında oğlumuz var. Eşim evlendik evleneli sevgisini tam belli edemez bu kadar yıl içinde 5 kez çiçek aldıysa 4 ü benim ısrarımla biri de beni yeni evliyken kırdı diye...
  3. MeyraD

    VEFK YAPTIRAN VARMI ? VARSA YAPTIRMAK KİMİ ÖNERİRSİNİZ.

    Arkadaşlar merhaba, Vefk yaptıran var mı? Etkisi nedir ? Veya yaptırdıysanız kimi önerirsiniz. Teşekkürler.
  4. K

    Eşim bana şiddet uyguluyor..

    daha 2 sene bile olmadı evleneli ama eşim bana şiddet uyguluyor. Çok severek evlendik.Hiç böyle bir olayını görmedim duymadım da. Taki evlenene kadar..İşine gelmediği bir konuda, ya da kendi kafasına yatmayan bir şeylerde önemli değil yani saçmalasam bile herhangi bir konuda o kadar kızıyor ki...
  5. H

    kayınvalidem ve eşim

    merhabalar arkadaşlar.konularımı az çok biliyorsunuzdur . eşimle düzgünce konutuk bana derdini sıkıntısını anlattı babamı çok erken kaybettiğimden dolayı annemden başka kimsem yok. kız kardeşim var şehir dışında. babamın bana emaneti. sana ayrı bir ev açtım . annem her akşam ağılıyor ...
  6. C

    İkinciye evlenicem ama karar vermem gerek lütfen yardım edin..

    Herkese merhaba İkinci evliliğimi yapacağım kısaca bahsedeyim evleneceğim adamı 1,5 yıldır tanıyorum beni çok seviyor fakat hayatıma yalan söylerek girdi bana evlenip ayrıldığını ve bir kızı olduğunu ve cocuğunun annesinde kaldığını söyledi,tabi aradan 2ay geçti ve ben henüz boşanmadığını...
  7. 0

    Sizce ne yapmaliyim?

    Asdghjkll
  8. A

    Siz ne düşüneceksiniz acabaaa

    :silah: Ben 1 senelik evliyim. Fakat 3 senelik bi nişanlılık dönemim oldu,eşim askerliğini falan yapmadığı için işler uzadı. Aslında ikimizde küçüğüz ama severek evlendik neyse konuya geleyim. Nişanlıyken eşim bana resmen ölürdü. Ben defalarca çocukca ayrılmak isterken o hiç bırakmadı. defalarca...
  9. Betul0716

    Lütfen yardım anne olmak istemiyorum

    2 buçuk yıllık evliyim eşimle aramda 10 yaş var ben 27 o 37. Birbirimizi seviyoruz fakat ben çocuk sahibi olmak istemiyorum. O sorumluluğu almak zor geliyor. İçimde anne olma hevesi de yok.Çocuk açısından düşününce de kötü, ilgisiz anne olmak çocuğun geleceği için kötü bir durum. Çocuk sahibi...
  10. N

    Eşimle ciddi iletişim sorunumuz var

    1 yıllık evliyim ve eşimin ailesi en baştan beni istemedi kayınbaba hariç. Ve ben eşimle severek evlendim evliliğime 1 hafta kala çok sorunlu bir evliliğimiz oldu çoğu şeyi atlattık sırf bunlara sevdiğim için katlandım. Ailem hep benim yanımda oldular bana destek çıktılar. Benim anlamadığım sey...
  11. D

    İstişare

    Merhaba kızlar benim şöyle bi olayım var sizlere danışmak istiyorum teyzemin arkadaşının kızı bizim şehire üniversite okumaya geldi teyzemde sen onlarla ilgilen kalacak yer ayarla falan dedi yabancılar oraya diye bende ilgilendim baya falan kadın sürekli bekar oğlundan bahsediyo bana onu...
  12. A

    Farklı fikir doğru söz

    -Birkac gun once konumu ve sıkıntımı sizlerle paylaşmıştım durum aşagıdaki gibi simdi bir diğer sorum olacak ? -aynı apartmanda oturmak istemedigımi mesafeli olmamız gerektiğini annesini arada sırada yine gorecegimiz en uyvu. Dille nasil anlatabilirim? -ona kalsa aksam ve sabah yemekleri de...
  13. A

    Fikirlerinize ihtiyacim var

    Sevgilim var evlilik dusunuyoruz ama benim aklıma takılan sorular var tecrune sahibi evli ablalar bana akıl verebilirmisiniz evet sevgilimi seviyorum bu yazada dugun nisan dusunuyoruz yalniz sevgilimin bir tek annesi var anneside tek basina yasiyor yani annesine cok duskun ayni apartmanda veya...
  14. A

    Ortalık karıştı valla :(

    Sevgilim var evlilik dusunuyoruz ama benim aklıma takılan sorular var tecrune sahibi evli ablalar bana akıl verebilirmisiniz evet sevgilimi seviyorum bu yazada dugun nisan dusunuyoruz yalniz sevgilimin bir tek annesi var anneside tek basina yasiyor yani annesine cok duskun ayni apartmanda veya...
  15. B

    Evli arkadaşlarım yardımcı olun :(

    Öncelikle sitenize yeni üyeyim. Herkese merhaba :) Umarım doğru yere konuyu açıyorumdur. Ben 8 aylık evliyim. Eşime güven sıkıntım başladı. Nedeni ise evliliğimden 1 ay sonra eşimden bana cinsel yolla hastalık bulaştı ve bu yüzden ameliyat olmak zorunda kaldım. Doktor eşin ya düzenli taşıyıcı ya...
  16. Ayay34

    Aman sakın ...

    Aklı olan evlenmesin aman aman .. Eş , çocuk güzel de ailesiyle bir hayat sürmek berbat bişey .. Diyorlar ya ailesiyle evlenmiyorsun boşver diye. . Yalan ! İnanın eşinizin sadece ailesiyle evleniyorsunuz.. Bence bir kez daha düşünün derim -,-
  17. bcgirl

    Bana Bir Yardım Edin. Akıl verin Kızlarr lütfenn :((

    Selam kızlar benim, 4 aydır güzel giden bir ilişkim var. Çocukla onceden arkadaştık. Sonradan baktık ki iş buralara gelmiş neyse :). Sorun şu ki onun ailesi bize göre cok tutucu. Yani biraz fazla tutucular. bizim aile de tam tersidir. Bende bunu anneme anlattım. Hani bilsin en azından bu zamana...
  18. Cansu_kman

    Peki ya Ben ne Yapacağım?

    Arkadaslar ciddi oldugum birisi var fakat çevremde o kadar kotu evliliklere şahit oldum ki korkar oldum . kıskanç ve biraz asosyal insan böyle oldugu icinde acaba ilerde cok sıkar mi beni cunku suan sıkıyor ciddi bir durum henuz olmadigi icin fazla takmiyorum veya ne biliyim baska can sıkıcı bir...
  19. Cansu_kman

    peki ya ben ne yapacagim?

    Arkadaslar ciddi oldugum birisi var fakat çevremde o kadar kotu evliliklere şahit oldum ki korkar oldum . kıskanç ve biraz asosyal insan böyle oldugu icinde acaba ilerde cok sıkar mi beni cunku suan sıkıyor ciddi bir durum henuz olmadigi icin fazla takmiyorum veya ne biliyim baska can sıkıcı bir...
  20. A

    Ciddi ciddi akıl istiyorum ben

    Uzun biraz hakkınızı helal edin. 8 aylık evli yim. Elimle ilk 3 ay çeşitli sebeplerle kavgalarımız oldu ama kendi aramızda kaldı hep son ki kavgam uzadı evden gittim ama yapamadım.. Geri döndüm. Eşim bilezikleri aldı bir de nerede tutuyor söyleniyor hala.bazen çok zoruma gidiyor inanılmaz...