kızlar hepinize tek tek teşekkür eediyorumm.. söz hayırlısıyla oldu her şey çok güzeldi o an heyecan falan kalmadı tek sorun havanın yağmurlu oluşuydu sadece dondum kaydirigubbakcemile3 hiçbir aksilik çıkmadn oldu bitti Allah herkese nasip etsin çok mutluyumm bu mutluluğum inşş hep böyle devam ederr :Saruboceq: