Arkadaşlar 3 nisan cuma günü tüp bebek tedavisine başladım 14 nisan salı günü de opu oldum yumurta toplattım. Bana iğne, fitil,kan sulandırıcı ve östrojen verdiler taze transfer yapıcaz dediler. Ben şaşırdım ama tamam dedim 17 nisan cuma günü de 3. Gün embriyosu transfer edildi bana. Hastanede fazla yatırmadılar toplasan 10 15 dakika anca yattım. İğneler kalçadan sürekli arabayla iğneye gidiyorum arada hafif ağrım oluyor ama ne ağrısı bilmiyorum kasık ağrım yok. Tuvalette fazla durmuyorum, ayağa kalkıyorum yürüyorum yatıyorum örgü yapıyorum film izliyorum ama bazen tutacak diyorum bazende yok diyorum belirti aramamaya çalışıyorum ne bilim kafam karışık ama stres yapmıyorum şuan ama merakla bekliyorum test gününe kadar test yapmıcam çünkü moralim bozulur diye korkuyorum.
Dua edin lütfen
Dua edin lütfen