• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

17 Nisan da Tüp Bebek Transferi Oldum

susucaaa

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Kasım 2025
Mesajlar
71
Emoji Skoru
57
Puanlar
3
Yaş
23
Arkadaşlar 3 nisan cuma günü tüp bebek tedavisine başladım 14 nisan salı günü de opu oldum yumurta toplattım. Bana iğne, fitil,kan sulandırıcı ve östrojen verdiler taze transfer yapıcaz dediler. Ben şaşırdım ama tamam dedim 17 nisan cuma günü de 3. Gün embriyosu transfer edildi bana. Hastanede fazla yatırmadılar toplasan 10 15 dakika anca yattım. İğneler kalçadan sürekli arabayla iğneye gidiyorum arada hafif ağrım oluyor ama ne ağrısı bilmiyorum kasık ağrım yok. Tuvalette fazla durmuyorum, ayağa kalkıyorum yürüyorum yatıyorum örgü yapıyorum film izliyorum ama bazen tutacak diyorum bazende yok diyorum belirti aramamaya çalışıyorum ne bilim kafam karışık ama stres yapmıyorum şuan ama merakla bekliyorum test gününe kadar test yapmıcam çünkü moralim bozulur diye korkuyorum.
Dua edin lütfen
 
Transfer nerde oldun? Ilk transfer mi? Hic belirtin yok mu?
 
Ben de 31 martta transfer oldum öyle belirti falan olmadı dayanamayıp kan testinden bir gün önce idrar testi yaptım ama keşke yapmasaydım 1 günümü mahvettim düşünmekten. Evde idrar testi yapmamanızı öneririm yani. Bana günde 15-20 dakika açık alanda yürüyüş yap dediler öyle yaptım onun dışında da çok bir şey yapmadım ama sürekli de yatmadım. Kalçadan yaptığınız iğne progestan mı? Bana fitilini verdi. Kan sulandırıcıyı da göbekten kendim yapıyorum. İnşallah istediğiniz haberi alırsınız 🙏
 
Ben de 31 martta transfer oldum öyle belirti falan olmadı dayanamayıp kan testinden bir gün önce idrar testi yaptım ama keşke yapmasaydım 1 günümü mahvettim düşünmekten. Evde idrar testi yapmamanızı öneririm yani. Bana günde 15-20 dakika açık alanda yürüyüş yap dediler öyle yaptım onun dışında da çok bir şey yapmadım ama sürekli de yatmadım. Kalçadan yaptığınız iğne progestan mı? Bana fitilini verdi. Kan sulandırıcıyı da göbekten kendim yapıyorum. İnşallah istediğiniz haberi alırsınız 🙏
Promester diye kalçadan iğne+ progestan fitil
Coraspin estrofem birde göbekten kan sulandırıcı verdi
Sizin ki tutmuştu İnşallah
 
Omü de oldum ilk transfer hiç belirti yok hiç ağrımda yok hiçbir şey hissetmiyorum
Benimde hic belirti yok diye biliriz, sadece bugün biraz fazla ayakta durdum ve cok yürüdüm biraz sancilandim degisik bir sanci 🤷‍♀️
 
Arkadaşlar 3 nisan cuma günü tüp bebek tedavisine başladım 14 nisan salı günü de opu oldum yumurta toplattım. Bana iğne, fitil,kan sulandırıcı ve östrojen verdiler taze transfer yapıcaz dediler. Ben şaşırdım ama tamam dedim 17 nisan cuma günü de 3. Gün embriyosu transfer edildi bana. Hastanede fazla yatırmadılar toplasan 10 15 dakika anca yattım. İğneler kalçadan sürekli arabayla iğneye gidiyorum arada hafif ağrım oluyor ama ne ağrısı bilmiyorum kasık ağrım yok. Tuvalette fazla durmuyorum, ayağa kalkıyorum yürüyorum yatıyorum örgü yapıyorum film izliyorum ama bazen tutacak diyorum bazende yok diyorum belirti aramamaya çalışıyorum ne bilim kafam karışık ama stres yapmıyorum şuan ama merakla bekliyorum test gününe kadar test yapmıcam çünkü moralim bozulur diye korkuyorum.
Dua edin lütfen
Hayırlısı olsun,bende 13 nisanda 3.gün çift embriyo transferi oldum.Hemen hemen ilaçlarımız da aynı sizinle...kalçadan promester igne bisüre sonra bacağıma vurmaya ağrı yapıyor yani ben iğneye yoruyorum.
 
Hayırlısı olsun,bende 13 nisanda 3.gün çift embriyo transferi oldum.Hemen hemen ilaçlarımız da aynı sizinle...kalçadan promester igne bisüre sonra bacağıma vurmaya ağrı yapıyor yani ben iğneye yoruyorum.
Benim kalçamda çok ağrı yapıyor Allah'ın izniyle sizinki de benimki de isteyen herkesinki tutar İnşallah sabırsızlıkla bekliyorum valla ama ağrım yok sıkıntım yok şaşırıyorum
 
Canım bende 15nisan da 3.gün embriyosu transfer oldum. Transferden 2 gün sonra kasık agrılarım başladı böyle hafif hafif kramp ve iğne batar gibi son 2 gündür adet olacakmışım gibi ağrı ve bacağıma vuruyor .Ve karnım aşırı gazlandı öyle böyle değil ilaçlardan desem ilaçlara transferden önce başladım o zaman da gazlanırdım ama transferden 4 gün sonra falandı hala geçmedi gaz bombası gibiyim. Ve ayaklarım buz gibi asla ısınmıyor. Test günüm 27 Nisan
 
Canım bende 15nisan da 3.gün embriyosu transfer oldum. Transferden 2 gün sonra kasık agrılarım başladı böyle hafif hafif kramp ve iğne batar gibi son 2 gündür adet olacakmışım gibi ağrı ve bacağıma vuruyor .Ve karnım aşırı gazlandı öyle böyle değil ilaçlardan desem ilaçlara transferden önce başladım o zaman da gazlanırdım ama transferden 4 gün sonra falandı hala geçmedi gaz bombası gibiyim. Ve ayaklarım buz gibi asla ısınmıyor. Test günüm 27 Nisan
Ben transferden sonra sürekli gazım oldu bugüne kadar ağrım hiç olmadı bugün hafif kramp iğne batar gibi oldu adet olcakmışım gibi ağrım yok akşam çok yanıyorum test günüm benimde 27 28 nisan
 
Ben transferden sonra sürekli gazım oldu bugüne kadar ağrım hiç olmadı bugün hafif kramp iğne batar gibi oldu adet olcakmışım gibi ağrım yok akşam çok yanıyorum test günüm benimde 27 28 nisan
Aaaa resmen aynı zaman 🥹 birbirimizi bildilendirelim.Benim kasık agrılarım hiç geçmedi transferin 2.gününden itibaren başladı
 
Aaaa resmen aynı zaman 🥹 birbirimizi bildilendirelim.Benim kasık agrılarım hiç geçmedi transferin 2.gününden itibaren başladı
Olur valla hakkımız hayırlısı inşallah isteyen herkesin ki tutar rabbim kimsenin karnını kucağını boş bırakmasın
 
Ben de 31 martta transfer oldum öyle belirti falan olmadı dayanamayıp kan testinden bir gün önce idrar testi yaptım ama keşke yapmasaydım 1 günümü mahvettim düşünmekten. Evde idrar testi yapmamanızı öneririm yani. Bana günde 15-20 dakika açık alanda yürüyüş yap dediler öyle yaptım onun dışında da çok bir şey yapmadım ama sürekli de yatmadım. Kalçadan yaptığınız iğne progestan mı? Bana fitilini verdi. Kan sulandırıcıyı da göbekten kendim yapıyorum. İnşallah istediğiniz haberi alırsınız 🙏
 
16 Nisan da 2 adet 5. Gün embriyosu transfer edildi bugün öğle idrarı ile test yaptım net negatif çok üzgünüm şu an yarın kan vermeyi düşünüyorum ama umudum yok
 
16 Nisan da 2 adet 5. Gün embriyosu transfer edildi bugün öğle idrarı ile test yaptım net negatif çok üzgünüm şu an yarın kan vermeyi düşünüyorum ama umudum yok
O iş hiç belli olmaz üzülme Allah'ın izniyle güzel haberler alırsın inşallah
 
16 Nisan da 2 adet 5. Gün embriyosu transfer edildi bugün öğle idrarı ile test yaptım net negatif çok üzgünüm şu an yarın kan vermeyi düşünüyorum ama umudum yok
Kan verdiniz mi acaba herşey gönlünüze göre olur inşallah
 
Back
X