- Katılım
- 25 Kasım 2024
- Mesajlar
- 1.041
- Emoji Skoru
- 292
- Puanlar
- 43
Belirtiniz olmuş muyduEvet dün kan verdim 0.1 değer çıktı doktorumu de bilgilendirdim ilaçları kestik olmamış malesef
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Belirtiniz olmuş muyduEvet dün kan verdim 0.1 değer çıktı doktorumu de bilgilendirdim ilaçları kestik olmamış malesef
Evet tüm belirtileri yaşadım bel ağrısı kasık ağrısı sırt ağrısı hatta 3. Gün belimin ağrısından uykudan uyandım. Bence belirti aramak ya da belirtim yok diye olumsuz düşünmek yanlış. Bende belirtim çok kesin tuttu diye çok umutlanmıştım çünküBelirtiniz olmuş muydu
Bende hiç belirti yok çünkü acaba tutmadımı die düşünmektenEvet tüm belirtileri yaşadım bel ağrısı kasık ağrısı sırt ağrısı hatta 3. Gün belimin ağrısından uykudan uyandım. Bence belirti aramak ya da belirtim yok diye olumsuz düşünmek yanlış. Bende belirtim çok kesin tuttu diye çok umutlanmıştım çünkü
Merhabalar aynılarını bende yaşadım ama transferin 6 gününde bu ağrılar azaldı hatta bugün yok bile mide bulantısı grip çıkıyor çok korkuyorum tutmayacak diye bu ayın 21 de transfer oldumCanım bende 15nisan da 3.gün embriyosu transfer oldum. Transferden 2 gün sonra kasık agrılarım başladı böyle hafif hafif kramp ve iğne batar gibi son 2 gündür adet olacakmışım gibi ağrı ve bacağıma vuruyor .Ve karnım aşırı gazlandı öyle böyle değil ilaçlardan desem ilaçlara transferden önce başladım o zaman da gazlanırdım ama transferden 4 gün sonra falandı hala geçmedi gaz bombası gibiyim. Ve ayaklarım buz gibi asla ısınmıyor. Test günüm 27 Nisan
İnan belirti olumlu ya da olumsuz bişeye işaret değil bence o yüzden stres yapma düşünme nasibinde varsa o seninledir zaten güzel haberlerini bekliyorumBende hiç belirti yok çünkü acaba tutmadımı die düşünmekten
Gönlünüzü ferah tutun Allah'ın izni ile en güzel şekilde nasip olacaktırEvet dün kan verdim 0.1 değer çıktı doktorumu de bilgilendirdim ilaçları kestik olmamış malesef
Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin AllahEvet tuttu çok şükür. Sizin de öyle olur inşallah![]()
Amin İnşalalh çok teşekkür ederimGönlünüzü ferah tutun Allah'ın izni ile en güzel şekilde nasip olacaktır
Sonucunuz ne olduBenimde yarın test günüm korkuyorum. Kaşıklarımda da adet olacakmışım gibi ağrı var
Sonucunuz ne oldu
Test sonucunuz umarım pozitifBenimde yarın test günüm korkuyorum. Kaşıklarımda da adet olacakmışım gibi ağrı var