• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

17 Nisan da Tüp Bebek Transferi Oldum

Belirtiniz olmuş muydu
Evet tüm belirtileri yaşadım bel ağrısı kasık ağrısı sırt ağrısı hatta 3. Gün belimin ağrısından uykudan uyandım. Bence belirti aramak ya da belirtim yok diye olumsuz düşünmek yanlış. Bende belirtim çok kesin tuttu diye çok umutlanmıştım çünkü
 
Evet tüm belirtileri yaşadım bel ağrısı kasık ağrısı sırt ağrısı hatta 3. Gün belimin ağrısından uykudan uyandım. Bence belirti aramak ya da belirtim yok diye olumsuz düşünmek yanlış. Bende belirtim çok kesin tuttu diye çok umutlanmıştım çünkü
Bende hiç belirti yok çünkü acaba tutmadımı die düşünmekten
 
Canım bende 15nisan da 3.gün embriyosu transfer oldum. Transferden 2 gün sonra kasık agrılarım başladı böyle hafif hafif kramp ve iğne batar gibi son 2 gündür adet olacakmışım gibi ağrı ve bacağıma vuruyor .Ve karnım aşırı gazlandı öyle böyle değil ilaçlardan desem ilaçlara transferden önce başladım o zaman da gazlanırdım ama transferden 4 gün sonra falandı hala geçmedi gaz bombası gibiyim. Ve ayaklarım buz gibi asla ısınmıyor. Test günüm 27 Nisan
Merhabalar aynılarını bende yaşadım ama transferin 6 gününde bu ağrılar azaldı hatta bugün yok bile mide bulantısı grip çıkıyor çok korkuyorum tutmayacak diye bu ayın 21 de transfer oldum
 
Benimde yarın test günüm korkuyorum. Kaşıklarımda da adet olacakmışım gibi ağrı var
 
Back
X