Ben kendimin büyük insanlardan,Özellikle kadınlardan tavsiye almayı çok severim. 19 yaşındayım, şu an üniversite öğrencisiyim, İngilizce öğreniyorum. Bölümüm de havacılıkla ilgili. 19 yaşınıza geri dönseydiniz veya 19 yaşınızda bir kardeşiniz ya da bir yakınınız olsaydı, ona nasıl bir tavsiye verirdiniz? Teşekkür ederim şimdiden.