• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

19 yaşında tekrardan olsaydınız..

dragon45

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Haziran 2026
Mesajlar
13
Emoji Skoru
8
Puanlar
1
Ben kendimin büyük insanlardan,Özellikle kadınlardan tavsiye almayı çok severim. 19 yaşındayım, şu an üniversite öğrencisiyim, İngilizce öğreniyorum. Bölümüm de havacılıkla ilgili. 19 yaşınıza geri dönseydiniz veya 19 yaşınızda bir kardeşiniz ya da bir yakınınız olsaydı, ona nasıl bir tavsiye verirdiniz? Teşekkür ederim şimdiden.
 
Ben kendimin büyük insanlardan,Özellikle kadınlardan tavsiye almayı çok severim. 19 yaşındayım, şu an üniversite öğrencisiyim, İngilizce öğreniyorum. Bölümüm de havacılıkla ilgili. 19 yaşınıza geri dönseydiniz veya 19 yaşınızda bir kardeşiniz ya da bir yakınınız olsaydı, ona nasıl bir tavsiye verirdiniz? Teşekkür ederim şimdiden.

Work and travel veya erasmus stajı yapabilirdim, yapmadım keşke ikisinden birini yapsaydım. Erasmus stajı yapabileceğim dönem pandemi vardı.

İstemediğin bir bölümü okuyorsan bırak, sınava hazırlan yatay geçiş yap. Ben iki yıl istemediğim ama aman iyi okul iyi bölüm diye zaman geçirdim, iki yılın sonunda başka okul değiştirdim.

Kadınlar için daha sağlam, iş imkanı olan bölümlerde okumak önemli. Eğer böyle iş bulmanın zor olduğu bölümü okuyorsan okuma hiç.
 
ben 20lerimi ve 18 19 yaşlarımı dolu dolu yaşadım hem ailemin desteği vardı hem çalıştım o zaman full time bi mağaza işi pri yemekle beraber neredeyse 1 öğretmen maaşı oluyordu kyk kredisi ve okul bursum vardı sonrasında başka bi burs aldım proje için. Paran varsa hayat senin yoksa evden dışarı çıkamazsın ailenin verdiği ile gemi yürümüyor. Bol bol staj yap network edin. 2 yıllık mı lisans mı bilmiyorum ama ilmek ilmek işlemezsen gün sonunda neredeyse 30 yaşında ev kızı olarak bulursun kendini. Özbakımına dikkat et kilon varsa ver zayıfsan da spor yap lazere vs git. Ekran süreni kısıtla ve çevreni iyi seç. Kazandığını saçmasapan harcama. Mesela bu yaz part time işe gir kyklarda kalarak gez. Mutlaka erasmus wat yap ben yaptım. Ailenle aranı iyi tut
 
Back
X