• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

2 yıldır süren Vajinismus sorununda kurtuldum..

yakamozz14

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Mart 2026
Mesajlar
178
Emoji Skoru
85
Puanlar
13
Yaş
30
2023 de çok severek 7 senedir tanıdığım sevdiğim adamla evlendim. Evlenmeden önce böyle bi korkumun olduğunu bilmiyordum. Sonra birkaç kişiden bu hastalığın adını duydum sıkıntı yaşamış çok zorlanmış senelerce sürmüş gibi gibi. Çok üzülüyordum duyunca. Genital bölgeme lazer epilasyon yaptırırken jeli çubukla iç bölgeme sürerken hafif bastırarak sürünce kadın birden kastım kendimi. O andan sonra oraya elimi bile açıp dokunamadım sanki acıyacak zarım zedeleyecek bişey olacak diye. Neyse evlendik balayına gittik. Bana anlatılan hep acılı olduğu zor olduğu çok kanamalı olduğu hep bunlar aklımda olduğu için orda ne kadar istesekte denesekte olmadı. Evimize geldik yine denemeler devam ediyor. Olmadıkça çok büyük bi üzüntü ve mahcubiyet hissediyor insan doğal bi durum ve ben yapamıyorum hissi. Birleşmeye kadar ön sevişme ıslaklık istek her şey var iş bacakları açmaya gelince felaket kasıyorum kendimi. Ağlamalar arttı ama eşim sağolsun hallederiz doktora gideriz dedi 3 aylık evliyken doktora gittik. Doktor baktı kontrol etti ama o masaya nasıl çıktım inanılmaz kasıldım. Ama sadece eliyle hiç içine müdahale etmeden gözlem yaparak baktı ve dedi ki zarın yırtılmış. Denerken bi gece hafif bi sızlama hissettim ertesi sabah uyandığım da iç çamaşırım da kırmızılı kahveli lekeler vardı sanırım o zaman olmuş.

Doktor tedavi önerdi kegel egzersizi parmak egzersizi biraz araştırdım korktum o zaman ve çekindim. Kendim yenerim dedim. Ama hep erteledim. Erteledim ta ki 2 ay öncesine kadar bi gün kendimi her ortamda eksik evli ama evli değil gibi hissedinceye kadar. Hayatımız akıp gidiyor sevdiğim adam üzülüyor ve o bunun en doğal hakkı tamam birleşme tamamen olmasa da yine mutlu ediyorum ben bi şekilde mutlu oluyorum ama bunu herkes yapabiliyorken benim ne eksiğim var. Ve anne olmayı baba olmayı çok isterken neden bu eziyet devam etsin dedim.

İnternetten dilatör set aldım 5 li ama pembe ucu sivri ve yumuşak olandan diğer sert plastik olandan değil. Vemcain sprey ve anestol krem aldım eczaneden. İlk gün ılık duş aldım gevşedim. Aynanın karşısına geçtim vajinama baktım. Herkes yapabiliyor ve kimse ölmüyor herkes normal doğum yapıyor kocaman bebek çıkıyor burdan ve anatomisi gereği vajina esnek bi organ biliyorum. Önce bi ısındım baktım giriş deliği açılıyor. Önce spreyi içine doğru sıktım dışına da anestol krem. Bebe yağı ile de 1.dilatörü yağladım. Ikındım ve dilatör yavaş yavaş girdi içeri. Gaza geldim bırakmadım hemen 2.dilatörü de yağladım ıkındım nefes vererek yavaş yavaş aldım içime 15 dk tuttum. Sonra 15 saniye içindeyken kastım kendimi sonra yavaş yavaş kendimi rahat bıraktım. Vajina kasları alışsın diye. O gün şaka gibi ama 4 boyu da aldım içime inanın kastıkça canımız acıyor rahat bırakınca hiç acı yok çünkü içerisi boşluk. Ertesi gün 5. Boyu denedim olmadı kastım çünkü kendimi sonra umudum tükendi gibi oldu. Hep ilaçla mı olacak 5.boy olmadı eşli nasıl olacak diye diye erteledim 1 ay daha öyle. Cuma günü bi yere gittik oturmaya bebek vardı. Eşim severken bana gözleri dolarak baktı gülümsedi sonra. Arabayla eve dönerken çok ağladım benim ertelemem yüzünden ufacık saniyelik sızıyı çekmeyi göze alamamam yüzünden bebeği bırakın sevdiğim adamla o zevkli anı yaşayamıyorum birbirimize tam anlamı ile ait olamıyoruz. Cumartesi günü 1 saat çalıştım ve ilaçsız gözümü kararttım bi cesaret ile. Sonra eşimi çağırdım içeri ön sevişme oldu sonra uzandım ıkındım ve bolca yağladık tabi giriş kısmında hafif bi sızı saniyelikden bile azdı sonra içimde... O an tarif edilemez bi mutluluk ikimizde ağladık. Çok güzel bi his hem eşinize ait olmak hemde başarmak. O an üzerimden tonlarca yük kalktı. Ve dedim ki bu muymuş ya bu muymuş bu kadar muymuş. Ben aynayı bırakın elim oraya değse kendimi şuan her akşam deniyoruz ve asla acı yok. Lütfen bunu okuyan arkadaşlarım kendinize eşinize ve hayatınıza bu kötülüğü yapmayın. Maddi açıdan doktora gidemeyen arkadaşlar alın dediklerimi evde deneyin şunu unutmayın siz istemedikten sonra inanmadıktan sonra başaramazsınız. Çok güzel bi duygu. O gece sabaha kadar mutluluktan ağladım eşimin mutluluğunu tarif edemem. Herkes yapabilir başarabilir. İnanın ve hemen başlayın..
 
Tebrik ederim darısı başımıza inşallah başarmış olman bizimde başarımız gibi hisetim çok güzel bir duygu.
 
2023 de çok severek 7 senedir tanıdığım sevdiğim adamla evlendim. Evlenmeden önce böyle bi korkumun olduğunu bilmiyordum. Sonra birkaç kişiden bu hastalığın adını duydum sıkıntı yaşamış çok zorlanmış senelerce sürmüş gibi gibi. Çok üzülüyordum duyunca. Genital bölgeme lazer epilasyon yaptırırken jeli çubukla iç bölgeme sürerken hafif bastırarak sürünce kadın birden kastım kendimi. O andan sonra oraya elimi bile açıp dokunamadım sanki acıyacak zarım zedeleyecek bişey olacak diye. Neyse evlendik balayına gittik. Bana anlatılan hep acılı olduğu zor olduğu çok kanamalı olduğu hep bunlar aklımda olduğu için orda ne kadar istesekte denesekte olmadı. Evimize geldik yine denemeler devam ediyor. Olmadıkça çok büyük bi üzüntü ve mahcubiyet hissediyor insan doğal bi durum ve ben yapamıyorum hissi. Birleşmeye kadar ön sevişme ıslaklık istek her şey var iş bacakları açmaya gelince felaket kasıyorum kendimi. Ağlamalar arttı ama eşim sağolsun hallederiz doktora gideriz dedi 3 aylık evliyken doktora gittik. Doktor baktı kontrol etti ama o masaya nasıl çıktım inanılmaz kasıldım. Ama sadece eliyle hiç içine müdahale etmeden gözlem yaparak baktı ve dedi ki zarın yırtılmış. Denerken bi gece hafif bi sızlama hissettim ertesi sabah uyandığım da iç çamaşırım da kırmızılı kahveli lekeler vardı sanırım o zaman olmuş.

Doktor tedavi önerdi kegel egzersizi parmak egzersizi biraz araştırdım korktum o zaman ve çekindim. Kendim yenerim dedim. Ama hep erteledim. Erteledim ta ki 2 ay öncesine kadar bi gün kendimi her ortamda eksik evli ama evli değil gibi hissedinceye kadar. Hayatımız akıp gidiyor sevdiğim adam üzülüyor ve o bunun en doğal hakkı tamam birleşme tamamen olmasa da yine mutlu ediyorum ben bi şekilde mutlu oluyorum ama bunu herkes yapabiliyorken benim ne eksiğim var. Ve anne olmayı baba olmayı çok isterken neden bu eziyet devam etsin dedim.

İnternetten dilatör set aldım 5 li ama pembe ucu sivri ve yumuşak olandan diğer sert plastik olandan değil. Vemcain sprey ve anestol krem aldım eczaneden. İlk gün ılık duş aldım gevşedim. Aynanın karşısına geçtim vajinama baktım. Herkes yapabiliyor ve kimse ölmüyor herkes normal doğum yapıyor kocaman bebek çıkıyor burdan ve anatomisi gereği vajina esnek bi organ biliyorum. Önce bi ısındım baktım giriş deliği açılıyor. Önce spreyi içine doğru sıktım dışına da anestol krem. Bebe yağı ile de 1.dilatörü yağladım. Ikındım ve dilatör yavaş yavaş girdi içeri. Gaza geldim bırakmadım hemen 2.dilatörü de yağladım ıkındım nefes vererek yavaş yavaş aldım içime 15 dk tuttum. Sonra 15 saniye içindeyken kastım kendimi sonra yavaş yavaş kendimi rahat bıraktım. Vajina kasları alışsın diye. O gün şaka gibi ama 4 boyu da aldım içime inanın kastıkça canımız acıyor rahat bırakınca hiç acı yok çünkü içerisi boşluk. Ertesi gün 5. Boyu denedim olmadı kastım çünkü kendimi sonra umudum tükendi gibi oldu. Hep ilaçla mı olacak 5.boy olmadı eşli nasıl olacak diye diye erteledim 1 ay daha öyle. Cuma günü bi yere gittik oturmaya bebek vardı. Eşim severken bana gözleri dolarak baktı gülümsedi sonra. Arabayla eve dönerken çok ağladım benim ertelemem yüzünden ufacık saniyelik sızıyı çekmeyi göze alamamam yüzünden bebeği bırakın sevdiğim adamla o zevkli anı yaşayamıyorum birbirimize tam anlamı ile ait olamıyoruz. Cumartesi günü 1 saat çalıştım ve ilaçsız gözümü kararttım bi cesaret ile. Sonra eşimi çağırdım içeri ön sevişme oldu sonra uzandım ıkındım ve bolca yağladık tabi giriş kısmında hafif bi sızı saniyelikden bile azdı sonra içimde... O an tarif edilemez bi mutluluk ikimizde ağladık. Çok güzel bi his hem eşinize ait olmak hemde başarmak. O an üzerimden tonlarca yük kalktı. Ve dedim ki bu muymuş ya bu muymuş bu kadar muymuş. Ben aynayı bırakın elim oraya değse kendimi şuan her akşam deniyoruz ve asla acı yok. Lütfen bunu okuyan arkadaşlarım kendinize eşinize ve hayatınıza bu kötülüğü yapmayın. Maddi açıdan doktora gidemeyen arkadaşlar alın dediklerimi evde deneyin şunu unutmayın siz istemedikten sonra inanmadıktan sonra başaramazsınız. Çok güzel bi duygu. O gece sabaha kadar mutluluktan ağladım eşimin mutluluğunu tarif edemem. Herkes yapabilir başarabilir. İnanın ve hemen başlayın..
Geçmiş olsunnn. Kısa süre de olsa bu hastalığı yaşayan biri olarak biraz duygulandım. Umarım bundan sonra hep mutlu olursunuz 🥲
 
8 aydır evliyim ileri derece değilim herşey oluyor öpüşme sevişme dokunma vs vs sama tam birleşme sırasında kasıyorum ve penis girmesi zor oliyor alamıyorum
 
Çok tebrik ederim bende bir buçuk yıllık evliyim geçen ay yendim sizi çok iyi anlıyorum 🫶🏻🌸 Bu durumu en iyi bizim gibi yaşayan anlar, hayat tamamıyla değişiyor, çok güzel bir his başarmak 💖
 
8 aydır evliyim ileri derece değilim herşey oluyor öpüşme sevişme dokunma vs vs sama tam birleşme sırasında kasıyorum ve penis girmesi zor oliyor alamıyorum
İşte bak tam o noktada ıkın al içine orda tıkanıyor insan ama bi geçti mi tamam
 
Siz kaç aydır ugrastirniz nasıl yendiniz
İşte bak tam o noktada ıkın al içine orda tıkanıyor insan ama bi geçti mi tamam
Kaç gündür deniyorum bı defasında başı girdi panikledim daha fazla itmedine izin vermedn
 
Siz kaç aydır ugrastirniz nasıl yendiniz
Kaç gündür deniyorum bı defasında başı girdi panikledim daha fazla itmedine izin vermedn
Ben 3 senelik evliyim ilk 3 ayından itibaren uğraşıyorum. Ara sıra bıraktım olmadı korktum diye. 2 ay önce başladım dilatör set ile 4 boy aldım içime 5 olmadı. 2 ay ara verdikten sonra cumartesi günü yaptım oldu hemde ilaçsız. 5.boy olunca eşime dedim gel diye birden. O da beklemiyordu şaşırdı. Yağ sürdük bolca kendimi rahat bıraktım bacağını ne kadar açarsan gerçekten o kadar rahat hissediyorsun. Sonra ıkındım içime alırken başı girerken baskı hissi ve yanma gibi oluyor çok az saniye sürüyor işte orda sabredersen gerisi kocaman bi boşluk hissetmiyorsun bile
 
Ben 3 senelik evliyim ilk 3 ayından itibaren uğraşıyorum. Ara sıra bıraktım olmadı korktum diye. 2 ay önce başladım dilatör set ile 4 boy aldım içime 5 olmadı. 2 ay ara verdikten sonra cumartesi günü yaptım oldu hemde ilaçsız. 5.boy olunca eşime dedim gel diye birden. O da beklemiyordu şaşırdı. Yağ sürdük bolca kendimi rahat bıraktım bacağını ne kadar açarsan gerçekten o kadar rahat hissediyorsun. Sonra ıkındım içime alırken başı girerken baskı hissi ve yanma gibi oluyor çok az saniye sürüyor işte orda sabredersen gerisi kocaman bi boşluk hissetmiyorsun bile
Doğru soyliykrsun öyledir bende hep o esnada kasıyorum malesef denedim gene eşimde yardımcı oldu biraz gene başı girdi ben siktim baskı hissi oluştu diye keşke bıraksam da tam olsa
 
Doğru soyliykrsun öyledir bende hep o esnada kasıyorum malesef denedim gene eşimde yardımcı oldu biraz gene başı girdi ben siktim baskı hissi oluştu diye keşke bıraksam da tam olsa
Orda 2 saniye sabredip izin versen hayatın tamamen değişecek. Bak yarın bayram çifte bayram yaşamak istiyorsan dene arkadaşım
 
Regl oldum malesef bide Bayram misafir başka yerlerde kaldık derkn
 
Merhaba çok güzel anlatmışsınız ben de uzun süre sonra bir kliniğe giderek yendim ama aynı tarif ettiğiniz dilatör set, bol kayganlaştırıcı, yağ vs ile tedavi ettiler onlar da . Yani istesem güvenim gelse evde de çok kolay yapabilirmişim. Arkadaşlar azıcık cesaret ve üstüne gitmek gerekirse bir gün tüm gün buna ayırmak başka bi şey değil….. inşallah bu durumu yaşayan herkes bi an önce kurtulur çiçek 🌺
 
Merhaba çok güzel anlatmışsınız ben de uzun süre sonra bir kliniğe giderek yendim ama aynı tarif ettiğiniz dilatör set, bol kayganlaştırıcı, yağ vs ile tedavi ettiler onlar da . Yani istesem güvenim gelse evde de çok kolay yapabilirmişim. Arkadaşlar azıcık cesaret ve üstüne gitmek gerekirse bir gün tüm gün buna ayırmak başka bi şey değil….. inşallah bu durumu yaşayan herkes bi an önce kurtulur çiçek 🌺
Nasıl cesaret gelir evde
 
Back
X