• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

2 yıldır süren Vajinismus sorununda kurtuldum..

Ay yemin ederim ben oraya bişi giricek dusuncesinden korkakrekn 2.seansta doktor kulak çubuğu ile benim yapmamı istwdi orda ve ben kendi elimle jelsiz yaptım ve gervten kulakl çubuğunu sonuna kadar aldım içine iki defa mutluluktan ne tepki vereceğini bilemedim ve sıfır aci hicbi şekilde de hissetmedim yol gibi uzuyor di doktor evde sürekli hergun deme dedi sonra 3 seansa kadar istersen kendi dilatöru nu de alabilirsin dedi evde deneyebilirsin dedi bakalım inşallah yaparsam gitmem de
Hadi yaa gerçekten mi çok sevindim sizin adınıza kulak çubuğunun ucundaki pamuğu çıkardınızmı peki herhangi bi yağ veya kayganlaştırıcı kullanmadınızmı cidden acı olmadımı
 
Hadi yaa gerçekten mi çok sevindim sizin adınıza kulak çubuğunun ucundaki pamuğu çıkardınızmı peki herhangi bi yağ veya kayganlaştırıcı kullanmadınızmı cidden acı olmadımı
Yemin ederim ben o kadar korktum ki ne hisedicem diye tedirgin olmkayan doktor çubuğu eline verdi hadi deneyelim dedi ama nasıl olck dedi aynaya vajinaya baktım çubuğu açıldığı deliğe köy dedi ve kendini şerbet bırak aşağı doğru almaya başla dedi jel falan sürmedi ben korkaraka ama delikten içeri doğru önce baktım aynadan sonra gözümü kapatıp almaya başladım am doktor dedi bak ki alışsın sonra içine aldım ama farkında değilim girdi mi evet bak yarısını aldın dedi ama hicbisi hissetmiyorum sadece ikinci de hızlı aldım içine biraz hiylanma var sadece gidiklamiuorsun gibi
 
Doktor dediki sen hisediceksin onu kafandan at deme çubuk değiyor hisediyorum deme zatn penis girince hissetmek zorundasin sonra dersin eşimden zevk alamıyorum amaç hisetmek zevk almak zatn .bu fikre alıştır beynini ikinci günde evde hem ben hem eşim yaptı gene girdi yarın dilatör de denemek istiyorum bakalım bence sende git hastwneye ben önce dedim doktor ne yapabilir ama öyle değil burda çoğu kişi bana yazdı anlatı ama ben asla yapamadım orda yönü vajinayı tanıtıyor ee ceswret geliyor doktor konuşunca
 
Arkdlar ben 3 boyu da aldım içine şaka gibi hala inanmıyorum mutluluktan ağladım ama daha 4. Sunu denemddim biraz geridim boyutundan dolayı
 
Kızlar 3 boyu Gwen yaptım bugün Kendi başıma.ama 4 ten korkuyorum ya sanki giremeicek gibi boyut büyüdükçe baskı hissi artıyor bide eski denemeliyim sizce artık doktora gitmeme gerek yok bence doktorum da eğer dilatöru alabilsen rahat bi şekilde gelme eski yapabilrisn demişti
 
Kizacaksiniz ama biyolojik bir engeliniz yoksa bu biraz da simariklik. Kimse soylemiyor mu bunu? Biraz da esinizin kibarligi, tecrubesizligi ve sabri. Ne duyup da bu kadar fobi gelisiyor bu toplumda.Saglikli seks hayati olmus bir erkek bu kadar krem, yag, su bu walla ürker sevismekten. Sizlere de yazık. Azicik sıkın disinizi. Oluverecek.
 
Kizacaksiniz ama biyolojik bir engeliniz yoksa bu biraz da simariklik. Kimse soylemiyor mu bunu? Biraz da esinizin kibarligi, tecrubesizligi ve sabri. Ne duyup da bu kadar fobi gelisiyor bu toplumda.Saglikli seks hayati olmus bir erkek bu kadar krem, yag, su bu walla ürker sevismekten. Sizlere de yazık. Azicik sıkın disinizi. Oluverecek.
Ne şımarık ligi kii milyon tane insan bu hastalığa düşüyor istemeden bilmeden bence buna şımarıklik demeyin ,her 10 kadından 6 su böyle oliyor ama kimse demiyor ki.ve inan simraliklikga alakası yok ister ikimiz olsun ister cahil olsun ister çocuk.genc orta yaş . yüksek eğitimli ve vs vs hiç hiç önemli değil çoğu kadın böyle oluyor ve bilmeden istemeden buda bizim elimizde olmayan bisekikde gelişiyor
 
Kizacaksiniz ama biyolojik bir engeliniz yoksa bu biraz da simariklik. Kimse soylemiyor mu bunu? Biraz da esinizin kibarligi, tecrubesizligi ve sabri. Ne duyup da bu kadar fobi gelisiyor bu toplumda.Saglikli seks hayati olmus bir erkek bu kadar krem, yag, su bu walla ürker sevismekten. Sizlere de yazık. Azicik sıkın disinizi. Oluverecek.
Bu durumu herkes pat diye evlendiğini gece yapacak diye bişey yok. Grip gibi kanser gibi buda bi rahatsızlık yaşamadığınız bi durum hakkında lütfen bu kadar acımasızca yorum yapmayın. Bazı kadınlar bi iki ayda atlatır bazısı 2 3 sene de belki 10 sene. İnsanların içlerinde ne fırtınalar kopuyor kimse istemez bu durumu yaşamayı. İncitici konuşmayın lütfen. Bu durumu aştıktan sonra kaç kişiye destek oldum yendiler bana da burda akıl veren destek veren oldu. Laf söylemek yerine anlamaya çalışın bi kadına destek olun köstek değil
 
Bu durumu herkes pat diye evlendiğini gece yapacak diye bişey yok. Grip gibi kanser gibi buda bi rahatsızlık yaşamadığınız bi durum hakkında lütfen bu kadar acımasızca yorum yapmayın. Bazı kadınlar bi iki ayda atlatır bazısı 2 3 sene de belki 10 sene. İnsanların içlerinde ne fırtınalar kopuyor kimse istemez bu durumu yaşamayı. İncitici konuşmayın lütfen. Bu durumu aştıktan sonra kaç kişiye destek oldum yendiler bana da burda akıl veren destek veren oldu. Laf söylemek yerine anlamaya çalışın bi kadına destek olun köstek değil
Kesinlikle öyle bende önce dokyoru red etmiştim ama iyiki giyim yönü nasıl sokmm gerektiğini anlayınca rahatladım ve asla asla olmicak ömür boyu böyle kalıcam dediğim dilatörun 3 boyunu da aldım 1 boyda takıldım daha alamadım ama denemeler yapıp eskiye geçmek istiyorum sadece gerilouorum ya gene eslide olmzsa
 
Acaba penis mi daha az baskı hisetriyor yoksa dilatör mu daha çok baskı hisetriyor yada hangisi daha sert
 
Acaba penis mi daha az baskı hisetriyor yoksa dilatör mu daha çok baskı hisetriyor yada hangisi daha sert
Tebrik ederim seni evet sen umutsuzdun baya ama gördün olduğunu 3 olduysa 4 de olur arada takılmalar herkeste oluyor. Şunu hayal et hepsi oldu eşinle de birlikte oldun omzundan büyük bi yük kalkmış artık gözlerinde umutsuz bi bakış değilde mutluluk var. 4.boyu almadan önce 3.boy ile çalıştım 10 15 dk içinde tut. Sonra 4.boyu alırken bebe yağı veya kayganlaştırıcı krem sür üstüne kaygan olsun. İçinde alırken ıkın deliğin açılsın ve nefesini ver yavaştan. O andan içine doğru it. Baskı hissettiğin an biraz bekle. Sonra tekrar derin nefes al ıkın ve nefesi verirken it içine. O an oranın bomboş bi yol olduğunu önünde hiç bi engel olmadığını hayal et. Devam et öyle. Bide dilatör yapısı itibariyle biraz zorluyor evet. Penis daha kaygan yolunu bulup ilerliyor. Ben eminim bu son çalışmalar olacak. Ve şuna inan alışınca gerçekten sen istiyorsun artık eşini bu bi görev değil istek ve zevk haline geliyor. Rabbim her kadına bunu yaşamayı nasip etsin başarsın herkes. Bak bir sürü mesaj alıyorum çok şükür oldu başardım diye sende başaracaksın yeter ki güven kendine.
 
Tebrik ederim seni evet sen umutsuzdun baya ama gördün olduğunu 3 olduysa 4 de olur arada takılmalar herkeste oluyor. Şunu hayal et hepsi oldu eşinle de birlikte oldun omzundan büyük bi yük kalkmış artık gözlerinde umutsuz bi bakış değilde mutluluk var. 4.boyu almadan önce 3.boy ile çalıştım 10 15 dk içinde tut. Sonra 4.boyu alırken bebe yağı veya kayganlaştırıcı krem sür üstüne kaygan olsun. İçinde alırken ıkın deliğin açılsın ve nefesini ver yavaştan. O andan içine doğru it. Baskı hissettiğin an biraz bekle. Sonra tekrar derin nefes al ıkın ve nefesi verirken it içine. O an oranın bomboş bi yol olduğunu önünde hiç bi engel olmadığını hayal et. Devam et öyle. Bide dilatör yapısı itibariyle biraz zorluyor evet. Penis daha kaygan yolunu bulup ilerliyor. Ben eminim bu son çalışmalar olacak. Ve şuna inan alışınca gerçekten sen istiyorsun artık eşini bu bi görev değil istek ve zevk haline geliyor. Rabbim her kadına bunu yaşamayı nasip etsin başarsın herkes. Bak bir sürü mesaj alıyorum çok şükür oldu başardım diye sende başaracaksın yeter ki güven kendine.
Teşekür ederim 🥺evet gercten asla olacağını inanmıyordum ama oldu aldım içine mucize gibi benim için aslında doktorum 3 unu de alırsan kolaylıkla eşinle dene dedi hala cesaret edemiyorsan 4 de yap somraydefi ama ben her dilatör yaparken bu çok büyük diyip aldım ama büyüğü çok büyük geliyor sanki tabi ben kasıyorum diye yoksa bıraksam giriyor gördüm ve neyseki yönlerini de biliyorum kesinlikle herkes önce bı doktora gitsin SONRA benim doktorum evde yap bu şekilde deseydi asla yapamadım yönü bilmiyordum çok kişi bana böyle yap dedi ama ben nereye alacağını bilmediğim için yapamıyor dum
 
Ya ben bugün eski denedim olmadı ya dilatör rahat alıyorum artık ama eşli olmiyor kafayı yicem, başını vajinaya aldım eşim itiyirken kasıldım ama devam etim az bişi girdi ama ben yapma çok dar açıyor diyip geri çektim ama dilatör çok rahattı
 
Tam başı giriyor bogluluk hissi var nasıl alicam onu zorlanıyorum sanki ya
 
2023 de çok severek 7 senedir tanıdığım sevdiğim adamla evlendim. Evlenmeden önce böyle bi korkumun olduğunu bilmiyordum. Sonra birkaç kişiden bu hastalığın adını duydum sıkıntı yaşamış çok zorlanmış senelerce sürmüş gibi gibi. Çok üzülüyordum duyunca. Genital bölgeme lazer epilasyon yaptırırken jeli çubukla iç bölgeme sürerken hafif bastırarak sürünce kadın birden kastım kendimi. O andan sonra oraya elimi bile açıp dokunamadım sanki acıyacak zarım zedeleyecek bişey olacak diye. Neyse evlendik balayına gittik. Bana anlatılan hep acılı olduğu zor olduğu çok kanamalı olduğu hep bunlar aklımda olduğu için orda ne kadar istesekte denesekte olmadı. Evimize geldik yine denemeler devam ediyor. Olmadıkça çok büyük bi üzüntü ve mahcubiyet hissediyor insan doğal bi durum ve ben yapamıyorum hissi. Birleşmeye kadar ön sevişme ıslaklık istek her şey var iş bacakları açmaya gelince felaket kasıyorum kendimi. Ağlamalar arttı ama eşim sağolsun hallederiz doktora gideriz dedi 3 aylık evliyken doktora gittik. Doktor baktı kontrol etti ama o masaya nasıl çıktım inanılmaz kasıldım. Ama sadece eliyle hiç içine müdahale etmeden gözlem yaparak baktı ve dedi ki zarın yırtılmış. Denerken bi gece hafif bi sızlama hissettim ertesi sabah uyandığım da iç çamaşırım da kırmızılı kahveli lekeler vardı sanırım o zaman olmuş.

Doktor tedavi önerdi kegel egzersizi parmak egzersizi biraz araştırdım korktum o zaman ve çekindim. Kendim yenerim dedim. Ama hep erteledim. Erteledim ta ki 2 ay öncesine kadar bi gün kendimi her ortamda eksik evli ama evli değil gibi hissedinceye kadar. Hayatımız akıp gidiyor sevdiğim adam üzülüyor ve o bunun en doğal hakkı tamam birleşme tamamen olmasa da yine mutlu ediyorum ben bi şekilde mutlu oluyorum ama bunu herkes yapabiliyorken benim ne eksiğim var. Ve anne olmayı baba olmayı çok isterken neden bu eziyet devam etsin dedim.

İnternetten dilatör set aldım 5 li ama pembe ucu sivri ve yumuşak olandan diğer sert plastik olandan değil. Vemcain sprey ve anestol krem aldım eczaneden. İlk gün ılık duş aldım gevşedim. Aynanın karşısına geçtim vajinama baktım. Herkes yapabiliyor ve kimse ölmüyor herkes normal doğum yapıyor kocaman bebek çıkıyor burdan ve anatomisi gereği vajina esnek bi organ biliyorum. Önce bi ısındım baktım giriş deliği açılıyor. Önce spreyi içine doğru sıktım dışına da anestol krem. Bebe yağı ile de 1.dilatörü yağladım. Ikındım ve dilatör yavaş yavaş girdi içeri. Gaza geldim bırakmadım hemen 2.dilatörü de yağladım ıkındım nefes vererek yavaş yavaş aldım içime 15 dk tuttum. Sonra 15 saniye içindeyken kastım kendimi sonra yavaş yavaş kendimi rahat bıraktım. Vajina kasları alışsın diye. O gün şaka gibi ama 4 boyu da aldım içime inanın kastıkça canımız acıyor rahat bırakınca hiç acı yok çünkü içerisi boşluk. Ertesi gün 5. Boyu denedim olmadı kastım çünkü kendimi sonra umudum tükendi gibi oldu. Hep ilaçla mı olacak 5.boy olmadı eşli nasıl olacak diye diye erteledim 1 ay daha öyle. Cuma günü bi yere gittik oturmaya bebek vardı. Eşim severken bana gözleri dolarak baktı gülümsedi sonra. Arabayla eve dönerken çok ağladım benim ertelemem yüzünden ufacık saniyelik sızıyı çekmeyi göze alamamam yüzünden bebeği bırakın sevdiğim adamla o zevkli anı yaşayamıyorum birbirimize tam anlamı ile ait olamıyoruz. Cumartesi günü 1 saat çalıştım ve ilaçsız gözümü kararttım bi cesaret ile. Sonra eşimi çağırdım içeri ön sevişme oldu sonra uzandım ıkındım ve bolca yağladık tabi giriş kısmında hafif bi sızı saniyelikden bile azdı sonra içimde... O an tarif edilemez bi mutluluk ikimizde ağladık. Çok güzel bi his hem eşinize ait olmak hemde başarmak. O an üzerimden tonlarca yük kalktı. Ve dedim ki bu muymuş ya bu muymuş bu kadar muymuş. Ben aynayı bırakın elim oraya değse kendimi şuan her akşam deniyoruz ve asla acı yok. Lütfen bunu okuyan arkadaşlarım kendinize eşinize ve hayatınıza bu kötülüğü yapmayın. Maddi açıdan doktora gidemeyen arkadaşlar alın dediklerimi evde deneyin şunu unutmayın siz istemedikten sonra inanmadıktan sonra başaramazsınız. Çok güzel bi duygu. O gece sabaha kadar mutluluktan ağladım eşimin mutluluğunu tarif edemem. Herkes yapabilir başarabilir. İnanın ve hemen başlayın..
İnanın okurken çok ağladım. Aynısının benim başıma gelmesi için o kadar dua ediyorum ki şimdi. Ben de üç yıldır bu sorunla mücadele ediyorum. Dilatör parmak egzersizi asla yapamıyorum bunları. İki defa online seans aldım ama ikisinde de başarılı olamadım. Keşke ben de yenebilsem… inanın o kadar çok istiyorum ki. 🥹😢
 
İnanın okurken çok ağladım. Aynısının benim başıma gelmesi için o kadar dua ediyorum ki şimdi. Ben de üç yıldır bu sorunla mücadele ediyorum. Dilatör parmak egzersizi asla yapamıyorum bunları. İki defa online seans aldım ama ikisinde de başarılı olamadım. Keşke ben de yenebilsem… inanın o kadar çok istiyorum ki. 🥹😢
Mesaj at bana yardım edicem umutsuz olma sakın ben dokunmaya bile korkardım. Yeneceksin bana yendim diye mesaj atacaksın inan
 
Back
X