2015 Ocak Anneleri

Bebeğinizin Cinsiyeti Ne Olacak ?

  • Kızımız Olacak :)

    Toplam Oy: 149 47,2%
  • Oğlumuz Olacak :)

    Toplam Oy: 160 50,6%
  • İkiz Kızlarımız Olacak :)

    Toplam Oy: 0 0,0%
  • İkiz Oğullarımız Ollacak :)

    Toplam Oy: 1 0,3%
  • İkiz; Bir Kızımız, Bir Oğlumuz Olacak :)

    Toplam Oy: 5 1,6%
  • üçüzlerimiz olacak :)

    Toplam Oy: 1 0,3%

  • Ankete Katılan
    316
  • Anket Kapalı .

leble

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Nisan 2014
1.654
1.495
Palvic bandaj canim kalcasinda gelisim geriligi vardi iylesti ama dr daha cikarmiycaz dedi
çok geçmiş olsun ,,,,,
bu arada okudum bandajı çıkmış bile,,,,
ne güzel hemen erkenden bulunup göz açıp kapanıncaya kadar tedavi olmuş,,,,
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2284 gün geçti.

hihami

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
1 Ağustos 2014
1.442
4.509
kızlaaar şimdi hastaneden geldik hem çok mutluyum hem çok kızgınım karışık duygular içindeyim kızımın bandajı çıktı ama diğer drmuz fiziki muayene etmedi için kızımın dizinde incinme olmuş bu drmuz bandajı çıkartın yrine çift bez takın dedi bandajı orda çıkardık nasıl mutlu oldu bi görseniz :KK68::KK68:
Çok geçmiş olsun canım gözüm doldu nasıl mutlu oldu demişsin ya koyamasın kuzuya çok şükür kurtulmuş
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1565 gün geçti.

Negoo

Ya Sabır!!!
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
10 Haziran 2010
59.613
217.282
37
kızlar sabah yazdım çıktım ablama gitmeye karar verdim ama kahvaltı sofrası bile duruyordu çünkü oğluş artık nerdeyse hep ayağımda uyuyor uyanıkkende kucağımda:) canları sağolsun kuzularımın ne yapalım o da büyüyecek:)

hemen evi topladım süpürdüm makinaya çamaşır attım minişim kucağıma almadım diye yaygarayı bastı tabi:) güzel geçti günüm yarın sabah cevap yazarım inşaallah:)
 

leble

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Nisan 2014
1.654
1.495
Kızlar oğlum çok ağlıyor sebebini bulamadım
benim ki de dün ağladı,,,
dışarı çıktıysan belki biraz üşütmüşdür, kulaklarına bak,,, kızarmış mı diye,,,
karnı ağrıyabilir,,,, biraz masaj yapabilirsin,,,
veya havalar bazı yerlerde çok sıcak isilik olmuş olabilir,, ( boyun altına bak),,,
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2284 gün geçti.

neverever

Üye
Kayıtlı Üye
19 Haziran 2014
21
40
Iyi geceler anneler ; buraya bu kadar perişan bir halde bunları yazacağım bu kadar caresiz Olacağım hic aklima gelmezdi. Gecen yıl bu Günler'de öğrenmiştim hamile olduğumu. Iki aileninde ilk torunu olacaktı kizim ve herkes dört gözle bekliyordu. 4 ay izin hakkım olduğu icin bebege kayınvalide bakarim bn dedi. Şimdi kzim 5. Ayına girdi ve ben bu gun iş başı yaptim . Evde kendi annem kayınvalidem eşim ve kiz kardeşim vardi. Kızıma bakabildiler mi? Hayır!... Kizim biberonu kesinlikle TED ediyo. Öyleki biberonu görünce Çığlık atarak aglamaya baslıyo. Izın boyunca defalarca denedik. Bir Sürü biberon aldık. Zaten emzik De almiyo. Buzlumuz süt dolu. Gunde iki kez sağıyorum nerdeyse. Biberona koyup içilmeden atıyoruz. Içim aciyo. Bu gün iş yerime getirdiler. Durduramamıslar. Kaşıkla denemişler daha çok ağlamış. Doktorun Odasında yarim saat emzirdim. Yorulmuş. Yakası paçası bir yana kaymış. Yakamdan sıkıca tuttu ve defalarca içini çekti. Gözyaşlarımı tutamadım. Tekrar çıkıp annemlere vermek istemedim. Bu esnada çok mu agladi diye sormuşum. Kayınvalidem ee olucak o kadar alışılsak dedi gaddar bir sekilde. Başıma bir agri saplandı hala devam ediyor. Kuzum yatağında herseyden habersiz. Masum. Bense ne yapacagını bilmez biçare bir haldeyim. Çok zormuş...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2283 gün geçti.

Duha22

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
18 Aralık 2013
3.686
6.077
Iyi geceler anneler ; buraya bu kadar perişan bir halde bunları yazacağım bu kadar caresiz Olacağım hic aklima gelmezdi. Gecen yıl bu Günler'de öğrenmiştim hamile olduğumu. Iki aileninde ilk torunu olacaktı kizim ve herkes dört gözle bekliyordu. 4 ay izin hakkım olduğu icin bebege kayınvalide bakarim bn dedi. Şimdi kzim 5. Ayına girdi ve ben bu gun iş başı yaptim . Evde kendi annem kayınvalidem eşim ve kiz kardeşim vardi. Kızıma bakabildiler mi? Hayır!... Kizim biberonu kesinlikle TED ediyo. Öyleki biberonu görünce Çığlık atarak aglamaya baslıyo. Izın boyunca defalarca denedik. Bir Sürü biberon aldık. Zaten emzik De almiyo. Buzlumuz süt dolu. Gunde iki kez sağıyorum nerdeyse. Biberona koyup içilmeden atıyoruz. Içim aciyo. Bu gün iş yerime getirdiler. Durduramamıslar. Kaşıkla denemişler daha çok ağlamış. Doktorun Odasında yarim saat emzirdim. Yorulmuş. Yakası paçası bir yana kaymış. Yakamdan sıkıca tuttu ve defalarca içini çekti. Gözyaşlarımı tutamadım. Tekrar çıkıp annemlere vermek istemedim. Bu esnada çok mu agladi diye sormuşum. Kayınvalidem ee olucak o kadar alışılsak dedi gaddar bir sekilde. Başıma bir agri saplandı hala devam ediyor. Kuzum yatağında herseyden habersiz. Masum. Bense ne yapacagını bilmez biçare bir haldeyim. Çok zormuş...
içim parçalandi kıyamam yavrucaga.ücretsiz izin alma durumun yok mu...ben de çalışıyorum bi an kendimi düşündüm cok zor gerçekten...alışti kuzucuk sana birden ayrılınca özledi herhalde.ins alisir zamanlaAllah yardımcın olsun.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 980 gün geçti.

neverever

Üye
Kayıtlı Üye
19 Haziran 2014
21
40
içim parçalandi kıyamam yavrucaga.ücretsiz izin alma durumun yok mu...ben de çalışıyorum bi an kendimi düşündüm cok zor gerçekten...alışti kuzucuk sana birden ayrılınca özledi herhalde.ins alisir zamanlaAllah yardımcın olsun.
Malesef zaten Nisan sekiz de başlamam gerekıyodu ben myıs onbire kdr izin aldm ücretsiz. Bu gidişle işi birakicam sürekli Yürek carpıntısıyla yaşayamam... Onun geleceği için çalışmak zorundayım. Oyle bi tezat ki onun tek derdi de benim. Arada derede bir durum. Allah yardımcımız olsun ,meleklerimizi korusun...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2283 gün geçti.

Queen_21

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
1 Mart 2014
916
2.130
Iyi geceler anneler ; buraya bu kadar perişan bir halde bunları yazacağım bu kadar caresiz Olacağım hic aklima gelmezdi. Gecen yıl bu Günler'de öğrenmiştim hamile olduğumu. Iki aileninde ilk torunu olacaktı kizim ve herkes dört gözle bekliyordu. 4 ay izin hakkım olduğu icin bebege kayınvalide bakarim bn dedi. Şimdi kzim 5. Ayına girdi ve ben bu gun iş başı yaptim . Evde kendi annem kayınvalidem eşim ve kiz kardeşim vardi. Kızıma bakabildiler mi? Hayır!... Kizim biberonu kesinlikle TED ediyo. Öyleki biberonu görünce Çığlık atarak aglamaya baslıyo. Izın boyunca defalarca denedik. Bir Sürü biberon aldık. Zaten emzik De almiyo. Buzlumuz süt dolu. Gunde iki kez sağıyorum nerdeyse. Biberona koyup içilmeden atıyoruz. Içim aciyo. Bu gün iş yerime getirdiler. Durduramamıslar. Kaşıkla denemişler daha çok ağlamış. Doktorun Odasında yarim saat emzirdim. Yorulmuş. Yakası paçası bir yana kaymış. Yakamdan sıkıca tuttu ve defalarca içini çekti. Gözyaşlarımı tutamadım. Tekrar çıkıp annemlere vermek istemedim. Bu esnada çok mu agladi diye sormuşum. Kayınvalidem ee olucak o kadar alışılsak dedi gaddar bir sekilde. Başıma bir agri saplandı hala devam ediyor. Kuzum yatağında herseyden habersiz. Masum. Bense ne yapacagını bilmez biçare bir haldeyim. Çok zormuş...
Ahh çok zor ya, gozlerim doldu okurken, işte bu yüzden çalışmaya baslayamiyorum ben, kendi kendimi yerim biliyorum. Allah yardımcın olsun :KK42:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2296 gün geçti.

neverever

Üye
Kayıtlı Üye
19 Haziran 2014
21
40
Ahh çok zor ya, gozlerim doldu okurken, işte bu yüzden çalışmaya baslayamiyorum ben, kendi kendimi yerim biliyorum. Allah yardımcın olsun :KK42:
Eğer kendi yağıyla kavrulacak kadar varsa durumu insanın bebeğiyle evde olmasi onu koklayarak uyuması ilk adımlarına şahit olmasi hangi parayla satınalınabilir diyorum. Onunla olmak gibisi yok. Bir yasına kadar en azindan yaninda olmak gerek. Umarım bende yaninda olurum ve yüreğimin agrıSı son bulur. Rabbim hepimize sabır versin...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2283 gün geçti.

Queen_21

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
1 Mart 2014
916
2.130
Eğer kendi yağıyla kavrulacak kadar varsa durumu insanın bebeğiyle evde olmasi onu koklayarak uyuması ilk adımlarına şahit olmasi hangi parayla satınalınabilir diyorum. Onunla olmak gibisi yok. Bir yasına kadar en azindan yaninda olmak gerek. Umarım bende yaninda olurum ve yüreğimin agrıSı son bulur. Rabbim hepimize sabır versin...
Haklısın canım, kimse evladını bırakmak istemez, şartlar zorluyor bazen. Rabbim sanada evladına da ferahlık versin.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2296 gün geçti.

mrv2855

B(77.3)G(75.2)H(69)....hadi gulum yandan:))
Kayıtlı Üye
2 Eylül 2013
7.251
7.674
30
neverever neverever arkadasim cok uzuldum..icim ciz etti...cok zor cLusam bir anne olmak..bebekler annenin kokusunu tanir..yasrucak kendini guvende hissetmdi demek parcaladi kendini....
calismasam olmaz doyosan Allah yardimcin olsun..ama onun gelecegini maneviyatla hazirla derimm.kres yasina gelsin en azindan..kvdenin gaddar cevabindan sonra ona tekrar nasil birakicaksin..o cocugun psikolojisi anne varken yoklugu....biomiyorum arkadasim ya..
bn cocuklarimi bir saatlik kardeslerime birakiyorum ki yeri geliyo bnden iyo bakiolar ama kizim 3 yasina gircek oglum 5.ayina gordi...ne bilim ben olunca daha sakinler ikiids..kizim hele ustume feracemi aldigimi gorsunm.anne gitme gitme oglum aglar diyom.ne bilim ya onlar bize guveniyo...bitek anne kokusunin oldugi yerde huzue vR bebeklerimize
 

neverever

Üye
Kayıtlı Üye
19 Haziran 2014
21
40
neverever neverever arkadasim cok uzuldum..icim ciz etti...cok zor cLusam bir anne olmak..bebekler annenin kokusunu tanir..yasrucak kendini guvende hissetmdi demek parcaladi kendini....
calismasam olmaz doyosan Allah yardimcin olsun..ama onun gelecegini maneviyatla hazirla derimm.kres yasina gelsin en azindan..kvdenin gaddar cevabindan sonra ona tekrar nasil birakicaksin..o cocugun psikolojisi anne varken yoklugu....biomiyorum arkadasim ya..
bn cocuklarimi bir saatlik kardeslerime birakiyorum ki yeri geliyo bnden iyo bakiolar ama kizim 3 yasina gircek oglum 5.ayina gordi...ne bilim ben olunca daha sakinler ikiids..kizim hele ustume feracemi aldigimi gorsunm.anne gitme gitme oglum aglar diyom.ne bilim ya onlar bize guveniyo...bitek anne kokusunin oldugi yerde huzue vR bebeklerimize
Aslinda yedi Yıldır çalışıyorum ben sekiz altıyım ctesi pat tatil tum resmi günler tatil süt izni hakkımdan dolayı ya haftanın bes gunu dörtte yada cumaları tatil yaparak altida Çıkma hakkım var. Isim insanlarla özel egitim falan saglıyo kurum. Yani çıkarsan bi daha boyle iş bulamassın diye bir başlıyorlar gerisini tahmin ediyorum artik... Bende düşünüyorum evet zor bulurum. Cokta zorlanmayız çalışmasam tek amacım Kızımın hic bişeyde Akli kalmasın hep bunu arzuladım. Ama bni bu kadar arzulayacağını benim onun cennet kokusuna doyamayacagımı anne olunca anladım, hepimiz Anladık bunu tahmin etmek zor degil. Bu yuzden Rabbim Yanlarında huzurla kalmayı nasib eder inş. Yazmak anlatmak cok iyi geldi. Iyiki boyle bi forum var ve sizin gbi tatli anneler. Bebeklerimiz çok Şanslı biz onların nefesine herseyi yakarız. Iyiki varsınız...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2283 gün geçti.