2020 Şubat Anneleri

selozy

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2019
4.468
9.462
3u de igne mi canim yoksa agizdan damla seklinde de var mi ? Bende asm nin tarttigina guvenmiyorum cunku kiyafetleriyle tartiyo kafadan gram azaltiyo ustundekilere gore. Cocuk dr muz bize kiyafet lazim degil bebek ne kadar ciplak olursa bizim icin o kadar iyi diyo sadece bezi ve citcitlisiyla tartiyo.
Ağızdan olan rotavirüs aşısı. İsteğe bağlı.
Genelde 3.ay yapılıyor
 

Milena35

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
13 Temmuz 2019
440
397
35
Hemde nasıl 😞
Ben fitil yazdırdım ne olur ne olmaz diye 6 saatte bir yarım dedi bi kere verdim inşallah ateş olmaz,
huysuzluk yaptı gibi şuanlık, hırıltı değil sanırım burun tıkanıklığı günde 5 kere falan açabilirsin dedi ben 1 kere açıyodum
Kıyamam ben ona inşallah olmasın ateşi🥰 bende 1 kere yapıyordum yapayım o zaman bende😇
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 466 gün geçti.

Daphnesss

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Eylül 2018
535
664
Kızlar 2 gündür oğlum emerken tıkanıyor. 3 dört kez oldu. Nefes alamıyor gibi oldu bir iki saniye. Aklım çıkıyo bayılacak gibi oluyorum korkudan. Boğulacak diye. Sizinde oluyormu öyle. Niye öyle oluyoki
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 444 gün geçti.

bluecat1111

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Ekim 2018
233
289
27
Kızlar benim bebiş gibi çok fazla gazlı bebeği olan varsa nacizane bi tavsiyede bulunmak istedim.
Benim bebeğim kolik her gün aynı saatte en az 2-3 saat boyunca ağlıyor. Uykuya daldığında garibim kıvrına kıvrana uyanıp gaz çıkarmaya çalışıyor. Gaz çıkarma sorunuda yok üstelik çok fazla gaz çıkarmasına rağmen hala gazları oluyordu.
Bebek uyanınca hemen alıyorum önce en az 10 dakika bağırsak masajları yapıyorum, çok ağlıyor gaz çıkarırken sakın taviz vermeyin ki çıksın boşaltsın gazlarını. Ben kıyamaz devam etmezdim masaja avutmaya çalışırdım bu hatamdan vazgeçtim. Masaj yaparken rahatsız olmayıp karnı yumuşayıncaya kadar devam edin. Bu masajları her alt değiştirme sırasında yapın(emzirmeden önce)
Sonra altını değiştirip emzirin.
Emzirirken 2 memeyide verin. Tek memeyi emerse en son yağlı kısmı emmiş olur ve hazmı zorlaşırmış. Diğer memedende önsüt alıp hazmı kolaylaştırmamız gerekiyormuş. Sonra hemen sırtına pıt pıt hareketlerini yapın mideye inmeden gazları ağızdan çıksın.
Rahatça uykuya dalıyor ve acıkana kadar güzelce uyuyor.
Ben 2 gündür bu şekilde yapıyorum çok şükür rahatladı kuzum.

Şunlarıda eklemek istedim; masaj yaparken kuyruk sokumu kısmına da yapın çok daha etkili oluyor. Ayrıca bir bezi ısıtıp karın kısmına sararsanız(doktorumuz tavsiye etmişti) gazlarını çıkarması kolaylaşıyor.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 448 gün geçti.

Zeyf

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2016
4.449
6.067
1 kol 2 bacak damla yoktu canım,
Aynen bizim doktorda öyle tartıyo 100 gram farklı çıktı 1 kilo almış yinede şükür 4.440çıktı 5 olur diyodum ama o kadar olmamış 😞
Bizde 1 nisanda gidicez bakalim neler olacak 😫 kalca usg si cektirdiniz mi ne kadar suruyo
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 448 gün geçti.

Zeyf

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2016
4.449
6.067
Kizlar bebekleriniz gaz cikarirken ve kaka yaparken agliyo mu ?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 448 gün geçti.

ebrulimavi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Kasım 2010
2.855
941
Benim
Kızlar 2 gündür oğlum emerken tıkanıyor. 3 dört kez oldu. Nefes alamıyor gibi oldu bir iki saniye. Aklım çıkıyo bayılacak gibi oluyorum korkudan. Boğulacak diye. Sizinde oluyormu öyle. Niye öyle oluyoki
benim sürekli oluyor ikinciye anneyim ama bu korkum geçmedi.bazen süt fazla gider bazen de uykulu olduğu için yutmayı unutur gibi oluyor tıkanıyor benimde en büyük korkum endişe etme kaldır yüz üstü
 

selozy

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2019
4.468
9.462
Kızlar 2 gündür oğlum emerken tıkanıyor. 3 dört kez oldu. Nefes alamıyor gibi oldu bir iki saniye. Aklım çıkıyo bayılacak gibi oluyorum korkudan. Boğulacak diye. Sizinde oluyormu öyle. Niye öyle oluyoki
Evet. Sütüm tazyikli,ağlayarak ağzını çekiyo.
Önlem olarak yarı yatar şekilde emzirebilirsin ağzına çok dolmaz yutamadığını çıkarır.
 

Milena35

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
13 Temmuz 2019
440
397
35
Kızlar 2 gündür oğlum emerken tıkanıyor. 3 dört kez oldu. Nefes alamıyor gibi oldu bir iki saniye. Aklım çıkıyo bayılacak gibi oluyorum korkudan. Boğulacak diye. Sizinde oluyormu öyle. Niye öyle oluyoki
Canım sütün tazyikli geliyor olabilir mi? Bu gibi durumlarda öyle boğulacak gibi olabiliyorlar
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 466 gün geçti.

Aycee09

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2019
2.153
3.438
27
Bizde 1 nisanda gidicez bakalim neler olacak 😫 kalca usg si cektirdiniz mi ne kadar suruyo
Çok kısa sürüyo canım gebelikteki bebeği ölçtükleri gibi 1. Ayda çektirmiştim onu gözü kaldı doktora bugün sordum çıkmak istemiyorum yukarı muaneye dedim diğer ay yaptırırsınız dedi
 

Merve_onur _ hira

1 prens 💙 ve 1 prenses annesi 💖
Kayıtlı Üye
19 Haziran 2017
2.093
3.101
23
Bizi aşı icin cagirmadilar bends disari cikarmaya korkuyrm zaten. Sizce goturmelimiyim yoksa hemsiremiz arar mi?
 

can09e

Guru
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Nisan 2018
18.985
50.900
41
37.gündeyim tanıdık ağrılarım var pembe leke geldi adet mi bu acaba yoksa lohusa kanaması mı hala?