2020 Şubat Anneleri

UMUDUN

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Kasım 2013
877
1.526
Teşekkür ederiz ❤️
Açılışı biz yaptık.
Bebeklerimizin hepsinin çok güzel günleri, çok güzel dostları, anıları olsun. Doya doya yaşayacakları uzun ömürleri olsun 😚
İlk yaşı kutlu olsun bu ve güzel mutlu sağlıklı yılları olsun güzel yavrunun. 😘😘😘😘
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 468 gün geçti.

can09e

Guru
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Nisan 2018
18.985
50.900
41
Yok abla evdeyim dahada başlamayı düşünmüyorum covid vs varken zor :KK43:
İyiim çok şükür nasıl akşam oluyor nasıl sabah oluyor anlamıyorum yoğun geçiyor😂
Korona atlattım bide 2,5ay önce falan😕
şükürler olsun urasa ve eşiime geçmedi sadece bende vardı
Aa çok geçmiş olsun. Ağır mıydı?
Dikkat bundan sonra daha fazla çünkü 2. Daha kötü oluyormuş.
Allahtan onlara geçmemiş.
Valla öyle nasıl akşam oluyor nasıl sabah oluyor anlamıyorsun.
Geçiniyorsanız ne ala. Sen de 2. Bebeği mi bekliyorsun yoksaa🥰
 

gamzeli_bebis

Guru
Kayıtlı Üye
26 Mayıs 2011
7.196
21.047
29
Aa çok geçmiş olsun. Ağır mıydı?
Dikkat bundan sonra daha fazla çünkü 2. Daha kötü oluyormuş.
Allahtan onlara geçmemiş.
Valla öyle nasıl akşam oluyor nasıl sabah oluyor anlamıyorsun.
Geçiniyorsanız ne ala. Sen de 2. Bebeği mi bekliyorsun yoksaa🥰
çok sağol abla valla ben emzirdiğim için ilaç içmedim ama hafif geçti yinede şükürler olsun
Evet ikinci zorluyormuş 😔
Banada kardeşimden geçti onada iş yerinden geldi
Yok abla ne ikinci bebesi birini büyütelimde hele bi 😂😂
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 459 gün geçti.

can09e

Guru
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
9 Nisan 2018
18.985
50.900
41
çok sağol abla valla ben emzirdiğim için ilaç içmedim ama hafif geçti yinede şükürler olsun
Evet ikinci zorluyormuş 😔
Banada kardeşimden geçti onada iş yerinden geldi
Yok abla ne ikinci bebesi birini büyütelimde hele bi 😂😂
Hayırlısı canım. Valla ben 3.yü istiyorum ama artık yeter diyollaaa😄😄
 

Zeyf

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2016
4.447
6.063
Anam aylardır gelemiyorum gruba 😍 duygulandım yaw🥺🥺
selozy selozy doğum gününüz gelmiş kutlu olsun güzel bir ömrü olsun inşallah 😍
can09e can09e ablacım nasılsın ya 🥺ayran içtik ayrı düştük
Zeyf Zeyf sen nasılsın bebiş nasıl
Arada sen ve merve aklima geliyosunuz acaba napiyolar diyorum gruba girip yazman iyi oldu :)
Bende kaanda iyiyiz napalim ayni telaşlar ugrasip duruyoruz. Kucuk adamin pesinden kosuyoruz butun gun yerinde bir saniye duramiyo totosunda kurt var bizimkinin 😅
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 447 gün geçti.

askzor

canımın içi sevdiğim ♡ prenses kızım ❤️
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Şubat 2013
1.823
2.082
27
Kızlar menenjit aşısını 1 yaşında yaptıracak olan var mı ?
Tek doz olarak
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 452 gün geçti.



Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 48 Kg. ile 65 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 161 cm. Başlangıç Kilom :87 Kg. Şimdiki Kilom :73.6 Kg.

selozy

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2019
4.468
9.462
Kızlar menenjit aşısını 1 yaşında yaptıracak olan var mı ?
Tek doz olarak
Ben yaptıracağım. Bir yaş aşılarımızı olamadık su çiçeği aşısının gelmesini bekliyoruz. Onları yaptırınca on gün sonra da özelde menenjiti yaptıracağım.
 

Alisdendef

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
29 Temmuz 2019
3.525
6.000
36
Hanımlar kendimi fıtık ettim galiba. Bugün ağır döşek taşıdım denizi öyküyü defalarca kucağımda tuttum. Öykü kucağımda iken ilk kez tutuldum. Babam masaj yaptı O hafif geçti ama yarım saat sonra ikincisi çok fena oldu . Nasıl çığlık attım ağladım anlatamam. Gözlerimden yaşlar boşandı avaz avaz ağladım. Sonra oturtular beni. Şimdi sert sıcak bir zeminde yatıyorum. Yarın geçmezse doktora gideceğim. İşin kötüsü eşim günü birlik Erzurum’a gitti.
 

selozy

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2019
4.468
9.462
Hanımlar kendimi fıtık ettim galiba. Bugün ağır döşek taşıdım denizi öyküyü defalarca kucağımda tuttum. Öykü kucağımda iken ilk kez tutuldum. Babam masaj yaptı O hafif geçti ama yarım saat sonra ikincisi çok fena oldu . Nasıl çığlık attım ağladım anlatamam. Gözlerimden yaşlar boşandı avaz avaz ağladım. Sonra oturtular beni. Şimdi sert sıcak bir zeminde yatıyorum. Yarın geçmezse doktora gideceğim. İşin kötüsü eşim günü birlik Erzurum’a gitti.
Çok geçmiş olsun doktora git bence bekleme
 

askzor

canımın içi sevdiğim ♡ prenses kızım ❤️
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Şubat 2013
1.823
2.082
27
Ben yaptıracağım. Bir yaş aşılarımızı olamadık su çiçeği aşısının gelmesini bekliyoruz. Onları yaptırınca on gün sonra da özelde menenjiti yaptıracağım.
Sağlık ocağında yapılmıyor mu menenjit
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 452 gün geçti.



Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 48 Kg. ile 65 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 161 cm. Başlangıç Kilom :87 Kg. Şimdiki Kilom :73.6 Kg.

Zeyf

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2016
4.447
6.063
Bebekleriniz gun icerisinde ne kadar su iciyo ?
Kaan 30 50 cc arasi iciyo cok az geliyo bana ama sureklide emiyo o yuzden mi susamiyo acaba ?
Gunde ortalama 5 cisli bez degistiriyorum.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 447 gün geçti.