2024 🌸Temmuz Ağustos gibi trasfer olacaklar süreciniz nasıl ilerliyor🪷🪷🪷🪷🪷🫄

Morlale8

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
26 Mart 2020
4.107
4.845
27
Transfer takip listemiz :emir_bebek::anneadayı:


🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿


fnd_50 fnd_50 5Gün embriyosu, taze transfer, tek embriyo, transfer tarihi 4 Temmuz , test tarihi 14 Temmuz sonuç bekliyor 🥰


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


N neledrakk dondurulmuş5. Gün, 4aa kalite 1 embriyo transfer Transfer 4 temmuzda 14 Temmuz test tarihi 2. DenemeSonuç bekliyor 🥰


🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


X xxxcemre 5.gün emriyosu donmuş emriyo transferi transfer tarihi 09.07.2024 test tarihi 17.07.2024Sonuç bekliyor 🥰


💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐


blastedcey blastedcey
.3 gun embriyosu
Çift embriyo
11 temmuz transfer
23 temmuz test tarihi
Sonuç bekliyor 🥰


🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️


Y yakamozlugece5
5. gün embriyosu, dondurulmuş, tek yumurta, 1 temmuz transfer. 11 temmuz test tarihi
sonuç :KK43:


🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷


flowers35 flowers35
5.gün embriyosu
Dondurulmuş
Tek
Trasfer tarihi 03.07.2024
Test tarihi 13.07.2024
Sonuç :KK43:


🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


maybebaby1 maybebaby1
5. gün embriyosu - pgt li 5aa tek embriyo dondurulmuş
transfer tarihi 16.07.2024
test tarihi 27.07.2024
.Trasfer olmadı


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


M Merve b 3 temmuzda transfer test tarihi 15 temmuz 5.gün embriyosu 2. Tüp bebek denemesi amh 0.03tü
Sonuç bekliyor 🥰


🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩


Safransari Safransari
5. Gün embriyosu
Dondurulmuş transfer
Çift yumurta, 3. Deneme
7 temmuz transfer tarihi
17 temmuz test tarihi
Sonuç bekliyor 🥰


🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰


M mira9693
5. Gün
Dondurulmuş
Tek
4 temmuz transfer
14 temmuz test
Sonuç :anneadayı:


💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚


annu annu
3. gün embriyosu
Dondurulmuş
2. deneme 1 embriyo
1 temmuz transfer
15 temmuz test tarihi
Sonuç bekliyor 🥰


💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙


M morella70
11 temmuz transfer 5. Gün embriyosu tek embriyo test günü 21 temmuz
Sonuç bekliyor 🥰


💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞


C can_su_yu
11temmuz transfer
Tek embriyo
Dondurulmuş
3.gün embriyo
22temmuz test günü
Sonuç bekliyor 🥰


🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

 
Son düzenleme:
Hayırlı akşamlar kızlar bende temmuz gibi muhtemelen transfer sürecine girecem bu süreçte birbirinize destek amaçlı bu konuyu açtım süreçlerimizi paylaşalım 🌷🌷🌷
Merhaba bende bir sorun olmazsa temmuzda düşünüyorum şuan hiçbir şey yapmıyorum rahim dinlenecek dedi doktor adetten sonra bebe aspirini kullanacağım bir sonraki adetin 2.gunu başlayalım dedi
 
Merhaba bende bir sorun olmazsa temmuzda düşünüyorum şuan hiçbir şey yapmıyorum rahim dinlenecek dedi doktor adetten sonra bebe aspirini kullanacağım bir sonraki adetin 2.gunu başlayalım dedi
Güzel bir süreç olsun inşallah 🤲 hayırlısı ile mercimeklerimize kavuşalım 🤲🤩
 
Benim sadece bir embriyom var 2.denemem olacak benimde temmuz ortası olacak tabi herşey yolunda ise
İnşallah her şey Yolunda gider stres yapma benimde ikinci denemem olacak ilkinde miyom vardı tutmadı şuan Başka merkezde önce ameliyat oldum şimdi ise trasfer olacak bi sıkıntı olmazsa rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın 🤲🥰
 
Merhabalar.
Benim de 3. Denemem olacak temmuz. Regli bekliyorum su an
Güzel haberler alırsın inşallah 🤲🥰
Stres yapma trasfer eve gelince havuç avakado kabak çekirdeği tuzsuz kuru yemiş dut kurusu bunlar tutunmaya destekmiş birde bol su ve kuru kayısı kabız olmamak için benim not aldıklarım bunlar inşallah transferden sonra yapacaklarım hakkımızda hayırlısı olsun 🤲❤️
 
Güzel haberler alırsın inşallah 🤲🥰
Stres yapma trasfer eve gelince havuç avakado kabak çekirdeği tuzsuz kuru yemiş dut kurusu bunlar tutunmaya destekmiş birde bol su ve kuru kayısı kabız olmamak için benim not aldıklarım bunlar inşallah transferden sonra yapacaklarım hakkımızda hayırlısı olsun 🤲❤️
Bende her gün kabak çekirdeği, nar suyu, avakado yedim.
Benim ikinci kimyasal oldu. Yaşım da 38.5
Biran önce hamile kalmak istiyorum yaşından dolayi da, istedikçe kısmet olmuyor 😔
 
Yapmadım.
1. De dondurulmuş embriyom yoktu başka şehirde süreci yeniden başladık. Şimdi dondurulmuş embriyo var, o transfer edilecek.
Daha doğrusu doktorla daha görüşmedim. Başka şehirdeyim. Farklı birşey yapacak mı bilmiyorum.
Hayırlı haberler alırsın inşallah 🤲
 
Bende her gün kabak çekirdeği, nar suyu, avakado yedim.
Benim ikinci kimyasal oldu. Yaşım da 38.5
Biran önce hamile kalmak istiyorum yaşından dolayi da, istedikçe kısmet olmuyor 😔
Bir gün kısmet olacak merak etme hep pozitif düşünmeye çalış neyi düşünürsen onu yaşarsın ben ilk denemede hep nedense klinik her şey Yolunda dese bile hep bi kuşku sorun yok demelerine bile mesela karnıma iğne yaparken bile diyordum içimden bi terslik olacak sorun yok diyorlar ama birşeyler var diyordum kendi kendime ve meğerse miyom varmış klinik bunu söylemedi bile daha doğrusu sadece bi ulturasyon muanesi yaptı ondan sonra doktorun yüzünü bile görmedim taki trasfer olana kadar ve trasferden test günü verdik ben emindim sanki tutmadığına ve tutmadı hakkımı helal etmiyorum o doktora hep para tuzağı bazı klinikler rabbim herkesi iyi doktorlara karşılaştırsın çok şükür iyi bi doktorla kesişti yolum doktoruma güveniyorum ameliyatımı da kendisi yaptı şimdi trasferimi yapacak inşallah 🤲🥰
 
Bende her gün kabak çekirdeği, nar suyu, avakado yedim.
Benim ikinci kimyasal oldu. Yaşım da 38.5
Biran önce hamile kalmak istiyorum yaşından dolayi da, istedikçe kısmet olmuyor 😔
Ben de 37 yaşındayım. Ben de çok dikkat ettim kabak çekirdeği, çiğ kuru yemişler, sağlıklı ürünler ve asla paket ürün tüketmedim. Çok dikkat ettim ama sağlıksız gebelik ki vücut attı.
İnşallah bir daha kaybımız olmaz.
 
Ben de 37 yaşındayım. Ben de çok dikkat ettim kabak çekirdeği, çiğ kuru yemişler, sağlıklı ürünler ve asla paket ürün tüketmedim. Çok dikkat ettim ama sağlıksız gebelik ki vücut attı.
İnşallah bir daha kaybımız olmaz.
Benim de 5+4 te ilaçları bıraktım. Betam 307 ye kadar yükseldi çünkü.

Bir sonraki transferiniz tek mi olacak çift mi ?
 
Benim de 5+4 te ilaçları bıraktım. Betam 307 ye kadar yükseldi çünkü.

Bir sonraki transferiniz tek mi olacak çift mi ?
Düşmeden önce kan testi 7000 idi. O kadar şiddetli sancı ve kanama oldu ki o an kendi canımı düşündüm en çok. Sağlıksız erken gitmesi daha iyi oldu. Çok üzüldüm ama moral yüksek olmalı bir sonrakine.

Sonraki tek olacak tek embriyo kaldı inş o tutar 🙏 5. Gün çipli
 
X