• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Anne Grupları 2027 Şubat Anneleri Paylaşım Alanı

Bebeğimin cinsiyeti ...

  • erkek

    OY: 0 0,0%
  • ikiz kız

    OY: 0 0,0%
  • ikiz erkek

    OY: 0 0,0%
  • ikiz kız/erkek

    OY: 0 0,0%
  • üçüz/çoğul

    OY: 0 0,0%

  • Ankete Katılan
    1
ilk 3 ayda bebek değil anne alıyormuş kiloları 🙈 o yüzden bence şuan kendi halinden memnun
Olan biz annişlere oluyor 🙈
Gerçektende öyle canım ama her şeye rağmen bu güne şükür diyorum. Birde haftalar ilerledikçe cinsiyet merakımda başladı aslında hiç umursamıyorum derdim ama yeni aile üyemizi artık çok merak ediyorum 🥹
 
Kızlar herkesin bulantısı varmış ben 8. haftadayım neredeyse hiç olmadı ama iştahım çok açık şimdiden 2-3 kilo aldım ben 😅
Maşallah maşallah inanın yemek, yememekten daha iyidir 😇 hem bahanemizde hazır göbek değil bebek deriz😅
 
Merhaba çizgi sonuç ekranında görünmüyor. Sadece kontrol çizgisi görünüyordu. Testi açtığımda ikinci çizgiyi de gördüm. Sizce gebelik var mı? Ekranda görünmüyor ama. Böyle bir şey yaşayan var mı yardımcı olur musunuz kızlarım
 
Merhaba çizgi sonuç ekranında görünmüyor. Sadece kontrol çizgisi görünüyordu. Testi açtığımda ikinci çizgiyi de gördüm. Sizce gebelik var mı? Ekranda görünmüyor ama. Böyle bir şey yaşayan var mı yardımcı olur musunuz kızlarım
Control testin çalıştığını gösterir, ve zaten çizgisi ilk beliren odur. Bikac dk ya test çizgisi çıkar. Yarın tekrarlayın emin olursunuz
 
Control testin çalıştığını gösterir, ve zaten çizgisi ilk beliren odur. Bikac dk ya test çizgisi çıkar. Yarın tekrarlayın emin olursunuz
Siz daha önce böyle bir durumla karşılaştınız mı? Sizce pozitif olabilir li? İlk kez bu kadar yaklaştığımı hissediyorum 🥹
 
Kizlarr kizlar il disindayim , bugün sabah birden bire öyle bir başağrısı başladı ki, mide bulantısı ile bereber. Sıcak ve klima çarptı büyük ihtimal. Acile gittik ama , amaan ne yokuşa sürdüler ,hamileyim diye dokunmuyolar resmen , takipli doktorunuza gidip deyip durdular, ildisindayim ve henüz ilk muayenemi bile gitmedim desemde , parol takip yolladılar. Amanın amanın de bile hamileye mudehalede o kadar çekiniyor ki , basım ayriyor diye bile kadın doğuma yönlendirdi. Evime dönünce gidicem perşembeye aldım randevumu bende
 
Kızlar herkesin bulantısı varmış ben 8. haftadayım neredeyse hiç olmadı ama iştahım çok açık şimdiden 2-3 kilo aldım ben 😅
Bende senin gibiym ama benm haftam senden cok geride..
Maşallah de kendine dilini ısır 🙈🙈🌸🌸
Gerçektende öyle canım ama her şeye rağmen bu güne şükür diyorum. Birde haftalar ilerledikçe cinsiyet merakımda başladı aslında hiç umursamıyorum derdim ama yeni aile üyemizi artık çok merak ediyorum 🥹
Cok normal duygular heleki eğer ilk cocuk ise 🙈
 
Kizlarr kizlar il disindayim , bugün sabah birden bire öyle bir başağrısı başladı ki, mide bulantısı ile bereber. Sıcak ve klima çarptı büyük ihtimal. Acile gittik ama , amaan ne yokuşa sürdüler ,hamileyim diye dokunmuyolar resmen , takipli doktorunuza gidip deyip durdular, ildisindayim ve henüz ilk muayenemi bile gitmedim desemde , parol takip yolladılar. Amanın amanın de bile hamileye mudehalede o kadar çekiniyor ki , basım ayriyor diye bile kadın doğuma yönlendirdi. Evime dönünce gidicem perşembeye aldım randevumu bende
Geçmiş olsun cnm ☹️
 
@CiNNET NUR cnm nasıl oldun daha iyimisin 🌸
 
@CiNNET NUR cnm nasıl oldun daha iyimisin 🌸
Hala herşeyden tiksinmeye devam. Evde yemek yapamıyorum, eşimin el becerisi 0.. zorla da olsa dışarıdan bir şeyler yemeye çalışıyorum ama ne kadar sağlıklı orası muamma..

Sanırım memlekete gideceğim bu şekilde idare edemiyorum. Ev işi,çocuk sorumluluğu hiçbir şeyi yapamıyorum. 🥹 ikili testi yaptırıp gideyim diyorum o zamana kadar da nasıl idare ederim bilmiyorum..
 
Hala herşeyden tiksinmeye devam. Evde yemek yapamıyorum, eşimin el becerisi 0.. zorla da olsa dışarıdan bir şeyler yemeye çalışıyorum ama ne kadar sağlıklı orası muamma..

Sanırım memlekete gideceğim bu şekilde idare edemiyorum. Ev işi,çocuk sorumluluğu hiçbir şeyi yapamıyorum. 🥹 ikili testi yaptırıp gideyim diyorum o zamana kadar da nasıl idare ederim bilmiyorum..
Orda yaptırırsın eğer devlette yaptırıosan cnm.. valla gitmen en iyisi olur :(
 
Back
X