• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Anne Grupları 2027 Ocak Anneleri Paylaşım Alanı

Bebeğimin cinsiyeti ...

  • ikiz kız

    OY: 0 0,0%
  • ikiz erkek

    OY: 0 0,0%
  • ikiz kız / erkek

    OY: 0 0,0%

  • Ankete Katılan
    12
Aa öyle mi burayada yazar mısınız fiyat aldığınız yerleri ve ücretlerini bizde bilgi sahibi olalım 🙏
Acıbadem ve medicana hariç genel olarak 130bin bandında tabi ben fiyatları 8. Haftamda aldım zaman geçtikçe fiyat düşüyormuş ama zam da gelirse bilmiyorum 😁
 
Biz bez mi depolasak diyoruz 😂 ve biberon emzik Philips avent düşünüyorum hastane çıkışı kıyafet zıbınlar alınıcak çok şey var gerçekten insan nerden başlayacağını şaşırıyor 😂 ama sanırım en iyisi influencerları takip etmek onlar ne alınıcak konusunda çok paylaşım yapıyor unutmamak için iyi olabilir
Bez depolayan herkes elinde patladığını söylüyor 😂 çünkü hangi bezin iyi geleceği deneme yanılma yöntemiyle öğreniliyormuş. Bezler pişik yapıyormuş değiştirmek zorunda kalıyorlarmış, bazı markalar bazı bebeklerde sızdırma yapıyormuş, ya da çok iri bebeklere aldıkları bezler olmuyormuş gibi gibi 😂😂
 
Ben de artık daha kolay uyanıyorum. Sabaha karşı uykum kaçıp kalktığım oluyor. Bir de iki gündür evde huzur kalmadı, dün hiç uyumadım sadece sabah birkaç saat uyumuşum ona rağmen sanki uyumuş ve uykumu almış gibiyim ilginç şekilde.
Bu haftalarda rahatlık mı başlıyor acaba o zaman 🥹
 
Kızlar beslenmenize cok dikkat ediyor musunuz ya? Her gün mutlaka 1-2 yumurta yemek yeterli protein almak gibi. Ben her gün et ürünleri tüketemiyorum mesela. Nefret ederim etten. Kendimi zorlasam da her gün yiyemiyorum. Ayrıca günlük hedef 70 gram protein diyor chat gpt 1 yumurtada 6-7 gram protein var diyor. 2-3 köfte desek 20 gram geri kalanı da nasıl doldurucam süt peynir yoğurt bunlarda da hep 6-7 gram protein varmış. Sabahtan aksama kadar yesem dolduramam ki 🤦🏼‍♀️ siz neler yapıyorsunuz örnek verin bana nir günde neler yiyorsunuz gibi
 
Biz bez mi depolasak diyoruz 😂 ve biberon emzik Philips avent düşünüyorum hastane çıkışı kıyafet zıbınlar alınıcak çok şey var gerçekten insan nerden başlayacağını şaşırıyor 😂 ama sanırım en iyisi influencerları takip etmek onlar ne alınıcak konusunda çok paylaşım yapıyor unutmamak için iyi olabilir
bez depolamak çok riskli bi durum ya arkadasimin bebegi prima dagil tüm iyi ve pahalı bezlere alerji yaptı en son çok ucuz ve duyulmamis bir marka iyi geldi
 
Kızlar beslenmenize cok dikkat ediyor musunuz ya? Her gün mutlaka 1-2 yumurta yemek yeterli protein almak gibi. Ben her gün et ürünleri tüketemiyorum mesela. Nefret ederim etten. Kendimi zorlasam da her gün yiyemiyorum. Ayrıca günlük hedef 70 gram protein diyor chat gpt 1 yumurtada 6-7 gram protein var diyor. 2-3 köfte desek 20 gram geri kalanı da nasıl doldurucam süt peynir yoğurt bunlarda da hep 6-7 gram protein varmış. Sabahtan aksama kadar yesem dolduramam ki 🤦🏼‍♀️ siz neler yapıyorsunuz örnek verin bana nir günde neler yiyorsunuz gibi
İlk kez duyuyorum bunları ben paket ve hazır ürünler hariç evde ne pişerse onu yiyorum bir gün sebze bir gün et ama tavuk işi beni korkutuyor yemiyorun köy tavuğu deneyebilirim belki
 
bi arkadasim bebek arabası olarak kraft kenya kullanıyor su an hala puset kullanımında ama cok memnun, bej de düşünüyorum . Bir de prego evoque düşünüyorum
 
İlk kez duyuyorum bunları ben paket ve hazır ürünler hariç evde ne pişerse onu yiyorum bir gün sebze bir gün et ama tavuk işi beni korkutuyor yemiyorun köy tavuğu deneyebilirim belki
Valla chat gpt iyice korkuttu beni :( ben de öyle yiyemiyorum zaten tavuk da ağzıma bile sürmem. Tek iyi yapabildiğim şey bol meyve tüketmek oldu.
Yumurta falan krem pankek gibi tariflere gizleyerek yemeye çalışıyorum ama içim almıyo artık. Bakalım son aylarda bebeğe kilo aldırmak icin daha cok tüketmek gerekliymiş… bir şekilde olacak artık. Bebekler sağlıklı gelsin de 🥹
 
Bez depolayan herkes elinde patladığını söylüyor 😂 çünkü hangi bezin iyi geleceği deneme yanılma yöntemiyle öğreniliyormuş. Bezler pişik yapıyormuş değiştirmek zorunda kalıyorlarmış, bazı markalar bazı bebeklerde sızdırma yapıyormuş, ya da çok iri bebeklere aldıkları bezler olmuyormuş gibi gibi 😂😂
bez depolamak çok riskli bi durum ya arkadasimin bebegi prima dagil tüm iyi ve pahalı bezlere alerji yaptı en son çok ucuz ve duyulmamis bir marka iyi geldi
Yaa benim görümcem eltimler hep aldılar çünkü primada genelde bebeklerde sorun çıkmıyor ama belli de olmaz yani 😂
 
Biz bez mi depolasak diyoruz 😂 ve biberon emzik Philips avent düşünüyorum hastane çıkışı kıyafet zıbınlar alınıcak çok şey var gerçekten insan nerden başlayacağını şaşırıyor 😂 ama sanırım en iyisi influencerları takip etmek onlar ne alınıcak konusunda çok paylaşım yapıyor unutmamak için iyi olabilir
Ay bence de bez depolamayın, bebeğin neyi seveceğini bilemiyormuşuz önceden. İnflu olarak şu an bizle yakın gebeliği olan var mı ya. Ben de takip edeyim, ben hamile değilken pıt pıt doğurdu hepsi. Önerin bana da takip ettiklerinizi🥹
 
bi arkadasim bebek arabası olarak kraft kenya kullanıyor su an hala puset kullanımında ama cok memnun, bej de düşünüyorum . Bir de prego evoque düşünüyorum
Prego ben çok araştırdım çok erken soyuluyor tutma yerleri vs gibi çok şikayet vardı aklınızda bulunsunn ve çok çabuk yıpranıyor bozuluyor gibi şeyler de okudum
 
Ay bence de bez depolamayın, bebeğin neyi seveceğini bilemiyormuşuz önceden. İnflu olarak şu an bizle yakın gebeliği olan var mı ya. Ben de takip edeyim, ben hamile değilken pıt pıt doğurdu hepsi. Önerin bana da takip ettiklerinizi🥹
İlayda erçeli takip ediyorum ben tam 12 haftalık hamile sanırım 😂 Büşra şener var o biraz ileride bizden ama çok öneri paylaşıyor 🌸
 
Biz bez mi depolasak diyoruz 😂 ve biberon emzik Philips avent düşünüyorum hastane çıkışı kıyafet zıbınlar alınıcak çok şey var gerçekten insan nerden başlayacağını şaşırıyor 😂 ama sanırım en iyisi influencerları takip etmek onlar ne alınıcak konusunda çok paylaşım yapıyor unutmamak için iyi olabilir
Bez mantıklı aslında ama bazı markalar bazı bebeklere iyi gelmiyor değiştirmek durumunda kalıyoruz diyenler var o zaman sıkıntı olabilir.Tecrübeli anneler daha iyi bilir tabi☺️
 
Kızlar selam 8+4 deyiz biz ya bende aşırı halsizlik çabuk yorulma var , sizlerde de var mı, evde 2 küçük çocuğum da var biraz bu da zorluyor beni tabi ama, fenalardayim ya
 
Bez mantıklı aslında ama bazı markalar bazı bebeklere iyi gelmiyor değiştirmek durumunda kalıyoruz diyenler var o zaman sıkıntı olabilir.Tecrübeli anneler daha iyi bilir tabi☺️
Bez stoklamak hiç makul değil, aşırı hassas yada atopik ciltli bir bebek olabiliyo o durumda bezde sorun çıkarabilir, molfix premium dan ben çok memnun kaldım, atopik ve alerjikti küçük olan çocuğum. Ona bile iyi geldi, ıslak mendil zaten kullanamiyosun, ancak temizleme Pamuklari, onlarda zor
 
Back
X