- Katılım
- 4 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 515
- Emoji Skoru
- 361
- Puanlar
- 18
- Konu Sahibi Evlatkbr91
- #5.501
Yurtdışında akrabanız varsa öyle yarı fiyatına geliyorCybex çok güzel ama çok pahalıprego da bakayım
![]()
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Yurtdışında akrabanız varsa öyle yarı fiyatına geliyorCybex çok güzel ama çok pahalıprego da bakayım
![]()
Acıbadem ve medicana hariç genel olarak 130bin bandında tabi ben fiyatları 8. Haftamda aldım zaman geçtikçe fiyat düşüyormuş ama zam da gelirse bilmiyorumAa öyle mi burayada yazar mısınız fiyat aldığınız yerleri ve ücretlerini bizde bilgi sahibi olalım![]()
Bez depolayan herkes elinde patladığını söylüyorBiz bez mi depolasak diyoruzve biberon emzik Philips avent düşünüyorum hastane çıkışı kıyafet zıbınlar alınıcak çok şey var gerçekten insan nerden başlayacağını şaşırıyor
ama sanırım en iyisi influencerları takip etmek onlar ne alınıcak konusunda çok paylaşım yapıyor unutmamak için iyi olabilir
Bu haftalarda rahatlık mı başlıyor acaba o zamanBen de artık daha kolay uyanıyorum. Sabaha karşı uykum kaçıp kalktığım oluyor. Bir de iki gündür evde huzur kalmadı, dün hiç uyumadım sadece sabah birkaç saat uyumuşum ona rağmen sanki uyumuş ve uykumu almış gibiyim ilginç şekilde.
bez depolamak çok riskli bi durum ya arkadasimin bebegi prima dagil tüm iyi ve pahalı bezlere alerji yaptı en son çok ucuz ve duyulmamis bir marka iyi geldiBiz bez mi depolasak diyoruzve biberon emzik Philips avent düşünüyorum hastane çıkışı kıyafet zıbınlar alınıcak çok şey var gerçekten insan nerden başlayacağını şaşırıyor
ama sanırım en iyisi influencerları takip etmek onlar ne alınıcak konusunda çok paylaşım yapıyor unutmamak için iyi olabilir
İlk kez duyuyorum bunları ben paket ve hazır ürünler hariç evde ne pişerse onu yiyorum bir gün sebze bir gün et ama tavuk işi beni korkutuyor yemiyorun köy tavuğu deneyebilirim belkiKızlar beslenmenize cok dikkat ediyor musunuz ya? Her gün mutlaka 1-2 yumurta yemek yeterli protein almak gibi. Ben her gün et ürünleri tüketemiyorum mesela. Nefret ederim etten. Kendimi zorlasam da her gün yiyemiyorum. Ayrıca günlük hedef 70 gram protein diyor chat gpt 1 yumurtada 6-7 gram protein var diyor. 2-3 köfte desek 20 gram geri kalanı da nasıl doldurucam süt peynir yoğurt bunlarda da hep 6-7 gram protein varmış. Sabahtan aksama kadar yesem dolduramam kisiz neler yapıyorsunuz örnek verin bana nir günde neler yiyorsunuz gibi
Valla chat gpt iyice korkuttu beniİlk kez duyuyorum bunları ben paket ve hazır ürünler hariç evde ne pişerse onu yiyorum bir gün sebze bir gün et ama tavuk işi beni korkutuyor yemiyorun köy tavuğu deneyebilirim belki
Bez depolayan herkes elinde patladığını söylüyorçünkü hangi bezin iyi geleceği deneme yanılma yöntemiyle öğreniliyormuş. Bezler pişik yapıyormuş değiştirmek zorunda kalıyorlarmış, bazı markalar bazı bebeklerde sızdırma yapıyormuş, ya da çok iri bebeklere aldıkları bezler olmuyormuş gibi gibi
![]()
Yaa benim görümcem eltimler hep aldılar çünkü primada genelde bebeklerde sorun çıkmıyor ama belli de olmaz yanibez depolamak çok riskli bi durum ya arkadasimin bebegi prima dagil tüm iyi ve pahalı bezlere alerji yaptı en son çok ucuz ve duyulmamis bir marka iyi geldi
Ay bence de bez depolamayın, bebeğin neyi seveceğini bilemiyormuşuz önceden. İnflu olarak şu an bizle yakın gebeliği olan var mı ya. Ben de takip edeyim, ben hamile değilken pıt pıt doğurdu hepsi. Önerin bana da takip ettikleriniziBiz bez mi depolasak diyoruzve biberon emzik Philips avent düşünüyorum hastane çıkışı kıyafet zıbınlar alınıcak çok şey var gerçekten insan nerden başlayacağını şaşırıyor
ama sanırım en iyisi influencerları takip etmek onlar ne alınıcak konusunda çok paylaşım yapıyor unutmamak için iyi olabilir
Prego ben çok araştırdım çok erken soyuluyor tutma yerleri vs gibi çok şikayet vardı aklınızda bulunsunn ve çok çabuk yıpranıyor bozuluyor gibi şeyler de okudumbi arkadasim bebek arabası olarak kraft kenya kullanıyor su an hala puset kullanımında ama cok memnun, bej de düşünüyorum . Bir de prego evoque düşünüyorum
İlayda erçeli takip ediyorum ben tam 12 haftalık hamile sanırımAy bence de bez depolamayın, bebeğin neyi seveceğini bilemiyormuşuz önceden. İnflu olarak şu an bizle yakın gebeliği olan var mı ya. Ben de takip edeyim, ben hamile değilken pıt pıt doğurdu hepsi. Önerin bana da takip ettiklerinizi![]()
Galiba uykuyla ilgili bi güncelleme geldi ama midem hala aynı kabusBu haftalarda rahatlık mı başlıyor acaba o zaman![]()
Bez mantıklı aslında ama bazı markalar bazı bebeklere iyi gelmiyor değiştirmek durumunda kalıyoruz diyenler var o zaman sıkıntı olabilir.Tecrübeli anneler daha iyi bilir tabiBiz bez mi depolasak diyoruzve biberon emzik Philips avent düşünüyorum hastane çıkışı kıyafet zıbınlar alınıcak çok şey var gerçekten insan nerden başlayacağını şaşırıyor
ama sanırım en iyisi influencerları takip etmek onlar ne alınıcak konusunda çok paylaşım yapıyor unutmamak için iyi olabilir
Muadili olan mamma da iyi diyor birçok kullanıcıAna kucağı olarak babyjörn mü alsam yoksa muadil bir şey mi alsam çok kararsızımçok kullanışlı diyor arkadaşlarım kesinlikle almalısın diyorlar
Evet ben de mamma çok duydum acaba aşırı aşırı bir farkı var mıMuadili olan mamma da iyi diyor birçok kullanıcı
Bez stoklamak hiç makul değil, aşırı hassas yada atopik ciltli bir bebek olabiliyo o durumda bezde sorun çıkarabilir, molfix premium dan ben çok memnun kaldım, atopik ve alerjikti küçük olan çocuğum. Ona bile iyi geldi, ıslak mendil zaten kullanamiyosun, ancak temizleme Pamuklari, onlarda zorBez mantıklı aslında ama bazı markalar bazı bebeklere iyi gelmiyor değiştirmek durumunda kalıyoruz diyenler var o zaman sıkıntı olabilir.Tecrübeli anneler daha iyi bilir tabi![]()